Veroehdotus 2002

Back to yleinen keskustelu O

Quote by tenor

Mä teen pohjat: palautusta 1835,43...

Tulee railakas uusvuos :D

hyvä matias!
me juhlitaan yhdessä. mä voin osallistua mun 216 euron palautuksella. :)

Täältähän saisi ihmisten veronpalautusvarat keräämällä järkättyä kunnon bileet... rahat vaan kasataan keoksi ja otetaan paras mahdollinen PA, hyvä tila ja huippu-DJ:t soittamaan. :)

Voisi olla ehkä tosin vähän vaikeuksia suostutella noita 2k-euron saajia mukaan. :D

Ekaa kertaa saan takaisin jotain, aina ennen tullut mätkyjä, mutta nyt ei :)
No joo, en mä saa kuin 50 e takas taskuun, mut silti..

kertokaas koska ton veroehdotuksen pitäs viimestään tulla, ku ei o mun postilaatikossa näkyny? tiedän sitä lähteä sitte jostain ruinaamaan..

Quote by Elatek

kertokaas koska ton veroehdotuksen pitäs viimestään tulla, ku ei o mun postilaatikossa näkyny? tiedän sitä lähteä sitte jostain ruinaamaan..

Noita voi parhaassa tapauksessa joutua odottamaan kesäkuun alkuun asti. Tarkempia päivämääriä en muista....

about 120e tulee takas :)
Kiitän

923e takas ... taitaa kerrankin tulla oikea joulu. :cool:

tänä vuonna palautuksia "vaan" reilut 300e... :(
nokian osakkeita ehkä... :D

Quote by Daniel Braun

Ja tähän vois kysyä... Mitä hittoa oot tehny? :D 50%:ko on otettu koko vuoden vai?

No 150euroo on 7,5% 2000euron palkasta.. Tuli pahat mätkyt muutama vuos takaperin ni päätin ruveta verosäästäjäksi :D

216 + 1835 = BALI :cool:

713.71 e palautuksia => Midikiippari ja viinaa! :D

472 euroa palautuksia \o/

Mätkyä pukkas...600e
Tosin, matkakulut laittamatta (yli 1000e) vuosi joten eiköhän sieltä takas tule.

120e palautuksii

menee varmaan joululahjoihin kaikki, mut
kiva se oli jotain saada:)

Quote by Trent

Mätkyä pukkas...600e
Tosin, matkakulut laittamatta (yli 1000e) vuosi joten eiköhän sieltä takas tule.

Matkakulujen omavastuu on muistaakseni 500e, joten taidat silti jäädä pakkaselle vaikkakaan et paljoa. :(

420 euroa palautuksia!!

palautuksia 313e :D

Joo, palautuksia tuli reilu 200e..
Ekaa kertaa, aikasemmin oon ollu nollilla
:D

200e mätkyjä :mad:

Haahaa, taidanpa olla tämän topicin kuningas (tai siis kuningatar): palautusta 788 euroa! :017:

Edelliset mätkyt sapetti sen verran, että hinasin prosentin tarpeeks ylös.
=> takaisin 660e.

O