kasetin kopiointi

Back to luomisen tuska O

joo,eli missäpäin suomea voi kopioida audio kasetteja noin 200 kpl.kannet pitäis saada myös.
onko jollakin jotain linkkejä yms. ja mahdollisesti jotain kokemusta mistä voisi vähän kertoa.

kiitos

Minkälaista matskua on kyseessä ja kuinkakohan pitkiä nauhoja?

mixtape on kyseessä ... pituus olisi varmast joko 60 tai 90 minuuttia.

Mjah, itse olen tehnyt kopiointia c-kasetti->cd, yksittäiskopiointina ihan tuntitaksalla, mutta cd->multiple c-kasetti, joudut varmaan hakemaan apua sarjakopiointiin muualta.

okei kiitos,sulla ei satu olemaan mitään osoitteita tai jotain?

Onhan se kasetti todella hieno idea, mutta kannattaako se enään nykyään, kun c-kasetti dekki himassa taitaa olla aika aika katoavaa kansanperinnettä.

Nimim. mullakaan ei yhtäkään.

joo no mietin pitkään,kyl mä teen ehkä cd erän myös, mutta kasetti on vaan jotenkin asia mikä pitää olla jos kyseessä on mixtape ... mixtapit cd:lää ei ole sama asia kuin mitä ne on kasetilla ... mun mielestä :)

Luulis 200 c-kasetin ja niitten kopionnin maksavan monikertaisen määrän cd:eihin verrattuna...en ole nähnyt ikinä euron arvoisia kasetteja, eikä niitä vissiin voi kopioida 4-8 kertaisella nopeudella niinku cd:eitä...Ja kasettisoitin mulla on vaan kelloradiossa...

Tulee aikas kova hinta nostalgialle;)

kuulostaa huolestuttavalta ....
no ehkä mietin asian uusiks :-)
kiitos kuiteskin

Quote by kilobitti

Tulee aikas kova hinta nostalgialle;)

Olen kuullut myös huhuja että jotkut vielä jossain valmistavat vinyylilevyjäkin, se vasta hullua onkin. :003:

Quote by Funkatronik

Olen kuullut myös huhuja että jotkut vielä jossain valmistavat vinyylilevyjäkin, se vasta hullua onkin. :003:

mitä, keneltä oot kuullu??!? siis vinyylejä, haloo 70-luku meni jo..

se olis mageeta,mut mixtape vinyylinä?en ole ikinä kuullut et sellast ois .... :-(

KASETIT KUNNIAAN! Meinaan autoon hankkia uuden poppi-vehkeen ja ongelmana on mistä enää löytää hyvän kasettisoittimen, ei CD:t autoon kuulu. :)

no niin,asiaa

Quote by kfasaf

se olis mageeta,mut mixtape vinyylinä?en ole ikinä kuullut et sellast ois .... :-(

it's rare and for a reason, but I have a juan atkins mix on a double ep on wax trax records...

In the old days mixes on vinyl were called "megamixes" or bootleg edits... :)

Quote by Homegrove

KASETIT KUNNIAAN! Meinaan autoon hankkia uuden poppi-vehkeen ja ongelmana on mistä enää löytää hyvän kasettisoittimen, ei CD:t autoon kuulu. :)

Mulla meni just laatikollinen kasetteja roskikseen :008:

Quote by kfasaf

Nyt sekin on mahdollista http://www.cutvinyl.com/
MP3 -> Vinyl :D

Eivät taida piitata tekijänoikeuksista tuon taivaallista

Mä poistin kasetit käytöstä noin 4-5v sitten, en oo kaipaillu, piatsi että autossa on vaan kasettimankka ja on joutunu sitä varten ostaa 3 kasettia jotka maksoivatkin ihan sairaasti!

Autoon kasetit sopii mun mielestä CD:tä paremmin, kasettimankkaa tuskin kukaan pöllii ja niitä ei tarvitse käsitellä niin silkkihansikkain. Ei niitä munkaan kyllä kotona tule kuunneltua...

O