Vastaa Kyselyyn!
Varmaankin sitten laskeskelet rosentteja noista, olis mukava nähdä muiten ihmisten tottumuksia... vai miten asia on?
Vastasin ja nimenkin laitoin ilmaislippujen toivossa :)
Kyllä, luovutan vapaasti tulokset eteenpäin - varmasti joku haluaa julkaista ne myös netissä/muualla. Ehkä Platinum?
Tulokset tulee prosentteina, ja vapaa sana -vastauksista teen erikseen koosteen.
Menee varmasti jouluun asti, ennenkuin saan mitään tuloksia julkaistua - koska oman työni deadline painaa päälle.
Vastauksia on tullut tällä hetkellä n. 450 kpl. Enemmän vielä tarvitaan, joten lomake tulee olemaan online vielä ainakin 1-2 viikon ajan.
Vastasin...:)
Ihan hyvä kysely sinänsä.
Itse olen päätynyt kuitenkin käyttämään teknotapahtumista yleisnimeä konemusiikkitapahtuma. Tai äärivirallisella tasolla ehkä elektronisen tanssimusiikin tapahtuma. Tätä tietenkin siksi, että te(k|ch)no on samalla eräs konemusiikin alalaji, joten voi olla vaikea erottaa techno-genreen erikoistuvat tapahtumat yleisesti konemusatapahtumista. Skenen ulkopuolisille tuosta erottelusta ei tosin ole hirveästi hyötyä. Ja eräille ammattikoulun autoalan opiskelijoille tekno tarkoittaa kaikkea musiikkia mitä nrj soittaa =)
Eikös eurohumppakin ole konemusiikkia? Teknoa on mielestäni pitkään eniten käytetty yleisnimityksenä niistä musiikkityyleistä, joista keskustelemiseen tämäkin foorumi on tarkoitettu.
Vastasin, mutta koska olen tylsä ihminen, en Vapaa sana-kenttään keksinyt mitään mullistavaa Suomen skenen parhaaksi.
Tietenkin olisin voinut kirjoittaa utopistisesti "lisää erilaista tarjontaa" tai "rohkeita, erilaisia yrityksiä", mutta ne kun vaan eivät tunnu toimivan täällä. :D
-Karri
Hyvä kysely oli. Oli ilo nähdä tästä aiheesta kysely jossa ei todellakaan mainittu sanallakaan näitä hyihyi pahoja huumehia.
Nyt kun vielä voittaisi jonkun helmeen palkinnon ;)
Onko siitä aiheesta sitten kysytty jossain kyselyssä
tämän jälkeen?
:001: :001: :001:
Tuolta löytyikin huippu quote sigiä täydentämään... :D
:001: :001: :001:
Tuolta löytyikin huippu quote sigiä täydentämään... :D
:001: Sun kotikunta-ironia on vailla vertaa:001:
Hyvä kysely!Lisää noita.Muuten, mikä on sun tutkinnon ala, että teet sellaisen tutkimuksen.;)
Opiskelen kulttuurituottajaksi (arts-management) ammattikorkeakoulussa.
Ihan hyvä kysely sinänsä.
Itse olen päätynyt kuitenkin käyttämään teknotapahtumista yleisnimeä konemusiikkitapahtuma. Tai äärivirallisella tasolla ehkä elektronisen tanssimusiikin tapahtuma. Tätä tietenkin siksi, että te(k|ch)no on samalla eräs konemusiikin alalaji, joten voi olla vaikea erottaa techno-genreen erikoistuvat tapahtumat yleisesti konemusatapahtumista.
Argh. rilääx.
Hyvä kysely. Mä haluun ilmaset liput everiin! :D
Noniin,
Nyt on 1,5 viikossa tullut vastauksia 700 kpl. Vastaustahti on hyytynyt pahasti - onkohan kaikki tätä forumia lukevat jo vastanneet?
Vielä kun saisi 300 vastausta kasaan, niin määrä olisi enemmän kuin erittäin hyvä.
Eli te, jotka ette ole vielä jostain syystä vastanneet, niin ->>
http://www.katastro.fi/kysely
4N733K51 V44N MU7 M'4' V457451N J0!
vastasin!
laitoin mukaan jopa oman nimeni! :)
tsk tsk
edit: ääh, jos lukisin kysymykset kunnolla... ei mitään enää :)
vastasin kyselyyn :)
Noniin!
Nyt lähtee liikkeelle viimeiset 24 tuntia, jonka jälkeen pistän kyselyn offline-tilaan.
Eli nyt viimeisetkin vastaamaan!
ilmoittele sit tänne vastaukset jooko :D
Tutkimuksen tulokset nyt vihdoin online!
Löytyvät osoitteesta http://katastro.fi/kysely/
Loppuvuodesta 2002 suorittamani Kysely-tutkimus käsitteli suomalaista klubi- ja rave-kulttuuria tuottajien eli järjestäjien kannalta. Kysely oli tarkoitettu klubeilla ja/tai rave-tapahtumissa käyville.
Tutkimukseeni tuli vastauksia yhteensä 730 kappaletta, joka on mainio määrä. Kiitos kaikille vastanneille!
Kilpailun palkintojen voittajille ilmoitettiin henkilökohtaisesti vuoden 2002 loppuun mennessä. Iso kiitos kuuluu myös sponsoreille!