JOULU TULEE - oletko valmis?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Seuraava »
Niin, ja eilen ostin joulukoristeita kuuseen.
Pitäähän sitä nyt ennakoida, hitto soikoon. ;)
kampan edessa menevalle tielle oli vedetty paalle joulukellot! (kelit on aika epajouluisatkin viela)
weird $hit
Niin, ja eilen ostin joulukoristeita kuuseen.
Oot myöhässä, naapurilla on ollu partsilla kuusi valoineen jo viikon. :D
Mä en oo nähny ylipäänsä kuusta sitten viime kesän.Oot myöhässä, naapurilla on ollu partsilla kuusi valoineen jo viikon. :D
(Enkä nyt tarkoita taivaankappaleita.)
Voimia! :(
Juu, vituttaa jo valmiiks
Voimia! :(
Haha! Jos mun naapurilla ois partsilla kuusi jo nyt, joutuisin ehkä muuttamaan pois ettei tarttis katella sitä. Tai sit kävisin salaa polttamassa sen joku yö.
Hmm mä kyl pidän jouluaattoa varmaa vuoden parhaana päivänä. Se on jotenki se fiilis ku herää aamulla niin loistava... Eikä mul kyl mitää valittamista ois, jos joulusetit alkais kaupoissa/mainoksissa/ihmisten puheessa näkyä esim marraskuun lopulla, mut kyl se vähä syö jos se alkaa jo lokakuussa tms...
Mut eihän siitäkään tarvi välttämättä välittää.
Muistutukseksi vielä tässä, enää kuukaus ja kolme päivää vuoden tärkeimpään päivään.
Yhdistetty joulu, pääsiäinen, uusvuos ja juhannus.
Silloin voin jopa laulaakkin.
edit.
Eka joulumainos TV:stä bongattu, ja se oli kiwa Cesar-koiranruokamainos. Wuf!
Näköjään tänä jouluna saatavilla suklaiset versiot Monopolysta, Scrabblesta ja Trivial Pursuitista. :O Harmillista kuitenkin on, ettei Jim-patukoista ole saatavilla konvehtiversiota, vaikka Da-Caposta on. :(
Olen valmis.
Enää pitää noukata isälle lahja (sekin on jo keksittu) sekä mahdollisesti vaimokkeelle jotain pientä.
Sitten vaan pyöritellään peukkuja aattoon saakka ja mennään suoraan valmiiseen pöytään :D
En ole. Pitäis miettii lahjoja ja ei ole yhtään ideaa päässä.
Ekat lahjat ostettu jo \o/ Nyt voisi "välikausi" -kampanjoiden (hullut päivät, 3+1, pyöreät päivät, sembalot etc) aikana kierrellä noissa ja myös löytääkin jotain lahjaideoita.
Hajauta jouluostosvelkataakkasi :D
Hitto, hyvä idea. Harmi vaan, että loppukuukausi elellään taas miinusbudjetilla.
Vois hankkia hyväpalkkaisen duunin.
Löytöliiteristä saa jo joulukoristeita. Joulusuklaata odotellessa...
En oo selvinny viel edellisestakaan.
olen valmis. lennot varattu bangkokiin 22.12 :)
en ole valmis. joulu meillä postissa on täydellisen epätoivon ja kaaoksen aikaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Seuraava »