Paras tv-mainos
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 30
- Seuraava »
Finnairin poro- ja pandamainokset, ne on ihan mainioita ja vielä lisäks yli-söpöjä! Varsinkin leffateatterissa isolta kankaalta
honda <3
http://www.steelcitysfinest.com/HondaAccordAd.htm
harmi ettei adcritic.com ole ollut ilmainen pitkaan aikaan. siella oli aina parhaat spotit
[q]*Anna*, 3.10.2006 23:17:
Se automainos missä pikkupoika ajaa leikisti autoa kuuppa punasena!! Joka kerta jännittää että pökertyykö se...
[/q]
Itsehän olen fiksuna tuon pienenä tehnyt oletetulla lopputuloksella. Ihmettelin herättyäni kun kaverit katsovat vähän kummasti *hih*.
Sellanen mis oli hamsterin häkki mistä se hamsteri oli taivuttanu kalterit ja karannu ja sit sielä tyhjäs häkis oli vaan lappu "Thanks for nothing".
LOL Se oli niin hyvä, hitto ku en muista minkä mainos se oli, muutama vuos sitte se pyöri.
[q]lostgone, 3.10.2006 21:11:
Postin Klovni-mainos on tyylikäs.*aplodit*
Ei mainoksen tarvitse olla aina hauska. Ok juoni, visuaalinen toteutus taidokas ja nätti renkutus taustalle riittävät tekemään tosta mainoksesta -mun mielestä - syksyn parhaan mainoksen.*joo*
[/q]
Vähän OT, mut tietääkö kukaan mikä biisi tossa soi taustalla?
Härskein on Arlan juustomainos: "Mulla juu-juu-juustossa löytyy / sitä kaikille mä jaan..." Mulle tulee väkisinkin mieleen ihan muut juustot.
[q]alek száhala, 6.11.2006 01:48:
Härskein on Arlan juustomainos: "Mulla juu-juu-juustossa löytyy / sitä kaikille mä jaan..." Mulle tulee väkisinkin mieleen ihan muut juustot.
[/q]
Kisu - Juustossa Löytyy
Tämä on kyllä hienosti toteutettu Hondan mainos
[q]alek száhala, 6.11.2006 01:48:
[/q]
Smegmat mielessä vaan *grr**grr**grr**grr*
Lasol 6 päk *känni**iloinen**känni*
No yks hyvä on jäänyt vuosien varrelta mieleen.
Se oli semmonen missä mies ajoi polkupyörällä ensin toiseen suuntaan ja ruudulla luki talvi, sitten se sotki kovaa kyytiä takasin lumiaura perässään ja kaatui penkalle pyörineen. Lopuksi ruudulle tuli teksti Vital.
Uuden Opel Corsan mainokset on ihan hulvattomia. C'MON!
Parhain mainos mitä olen nähnyt on Blaupunktin mainos. Tässä mainoksessa muistaakseni mainostettiin auto soittimia ja kaiuttimia. Mainoksessa kaksi pientä pehmolelu pupua hyppivät auton hattu hyllyllä musiikin tahtiin mitä parhaimissa asennoissa..
Xbox360 - Gears of War
[q]Avernian, 14.11.2006 20:12:
Xbox360 - Gears of War
[/q]
Yhdyn tähän. Musiikki tekee siitä täydellisen.
ei mitenkään paras mainos, mutta tekijöillä on varmasti ollu hauskaa... Eli Sonyn uusin, missä ne räjäyttää 70 000 litraa maalia.
http://www.sony.fi/res/images/image/30/1159199119930.jpg
[q]Lost-Soul, 22.11.2006 19:02:
ei mitenkään paras mainos, mutta tekijöillä on varmasti ollu hauskaa... Eli Sonyn uusin, missä ne räjäyttää 70 000 litraa maalia.
http://www.sony.fi/res/images/image/30/1159199119930.jpg
[/q]
joo toi o siisti. meinasin mainita itekin ton :)
samoin se citroenin mainos missa kaikilla tyypeilla on joku elaimenpaa on aika kiva
[q]Avernian, 14.11.2006 20:12:
Xbox360 - Gears of War
[/q]
Musta se oli vähän vaisu, eikä musiikkikaan oikein sopinut kuvalliseen rytmitykseen.
Tässä muuten paras peli-intro (ei siis mikään mainos), mikä on tullut vastaan:
ompa toi sonyn mainos jääny näkemättä =( ois toi siistii nähä tuo...
[q]typ0, 22.11.2006 19:39:
ompa toi sonyn mainos jääny näkemättä =( ois toi siistii nähä tuo...
[/q]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 30
- Seuraava »