Paras tv-mainos

Back to yleinen keskustelu O

http://media.ebaumsworld.com/sportka.wmv :D

.m

[q]Lene:
Siwan mainos, jossa treenattu mies vähän suostuttelee.
[/q]

Tarkotat tätä? Onpi erään toisen boardin äijä tuo...

[q]T-rex-orava:
minusta tuo turkin mainos, joka nyt pyörii on aika herttanen
ja se silja linen lokkimainos nyt on ihan yli-ihana
[/q]

Samat sanat, Turkki on mainoksen mukainen. Tulee hyvät muistot mieleen basaari-myyjistä

dumlen mainokset on parhaita...*sydän*

*lmao*hih, uusi daimin mainos missä on krokotiileja...
\”do you speak daim?\”
vaikka en daimii syökään.

melkein häpeän myöntää, että mainokset on kivoja..
en oo minä se, joka vaihtaa kanavaa mainosten ajaksi*blush*
ja sitten tyhmien mainosten ärsyttävyyteen saa purkaa ärsytystään*igor*

Keltaisenpörssin mainos, jossa joku aloitteleva MC yrittää ilmeisesti kuvata musiikkivideota, ja kolauttaa loppujenlopuksi kallonsa kameraan, seurauksena siitä aivottomasta heilumisesta. ”Jou mään, tsikaakoou! .... Jou jou jou DOING!” ”vaihdetaan räppimasiina toimivaan videokameraan”.

Nauhotin sen jopa videolle ja kelailin sitä edestakasin nauraen vedet silmissä.

[muokattu 24.5.2004 18:28]

[q]shiriyn:
”myydän räppimasiina toimivaan videokameraan”.

[/q]

Se on ostetaan videokamera. Muutenkin aika vanha pätkä......

AInakin ennen Monacon kisaa tuli Hondan mainos, joka oli pitkä kuin nälkävuosi, mutta hemmetin hyvin tehty ja rahaa varmaan palanut (”isn´t it great when things just work”). Ironista sinänsä, että kisassa sit näytettiin kymmenen kertaa hidastusta, kun Saton Honda-moottori pamahti. Mutta Hondan moottori sentään yleensä toimii hienosti, toisin kuin Mersu.

ehdottamasti parhaiten on mieleen jääny se vr.:n mainos, joka tais olla eka näistä nyt tulevista jossa ne ukot pomppas pois paikoiltaan ja kiisteli joittenki tornien määrästä. mun oli pakko jäädä aina kattomaan se mainos loppuun ja joskus keskustassa jäin kattomaan niitä rautatientorin pääovilla olevia ukkoja venaten että ne tulis moikkaa. (mun pään sisällä asuu lapsi, en ole kovin hullu toveri todellisuudessa)

[q]d0a:
ST1 (kai?) mainos, jossa mies ajaa ylinopeutta ja poliisit vaihtaa sille uuden, kevyemmän kaasujalan.
Kun ton näki ekan kerran leffassa niin se oli loistava (varsinkin kun se oli vielä täydessä pituudessaan eikä lyhennettynä versiona).
[/q] joo tää on kans ihan mahtava, miten ihmisellä onkin niin hyvä mielikuvitus!!

[q]Saara:
---
shiriyn:
”myydän räppimasiina toimivaan videokameraan”.

---

Se on ostetaan videokamera. Muutenkin aika vanha pätkä......
[/q]

Ei voi muistaa, mutta kiitos korjauksesta. ^_^ Jep, vanha on mainos, mutta paras minkä olen nähnyt.

Hyviä, hauskoja TV-mainoksia näkee aika harvoin. Viimeisin on ehhkäpä E-Onin mainos, jossa mies suorittelee aamutoimiaan: käy suihkussa, syö aamupalaa ja katsoo piirrettyjä. Siihen tuli itse aina revettyä kun mies nauraa piirretyille.

[q]Amnesia:
AInakin ennen Monacon kisaa tuli Hondan mainos, joka oli pitkä kuin nälkävuosi, mutta hemmetin hyvin tehty ja rahaa varmaan palanut (”isn´t it great when things just work”). Ironista sinänsä, että kisassa sit näytettiin kymmenen kertaa hidastusta, kun Saton Honda-moottori pamahti. Mutta Hondan moottori sentään yleensä toimii hienosti, toisin kuin Mersu.
[/q]

Joo, tässä ei ollut mitään erityisen hauskaa, mutta hieno ja hyvin tehty mainos!

[muokattu 24.5.2004 18:55]

[q]flaikku:
http://media.ebaumsworld.com/sportka.wmv :D
.m
[/q]

Vaikka mä olenkin eläinrakas, niin ei voi mitään, kun naurattaa *nauru**nauru**nauru*

Toi on paras: http://www.ebaumsworld.com/honda-ad.html *joo**joo**joo*

hah toi oli jo ilkee toi ford ka-mainos

muuten tuli mieleen et ne ikivanhat axen mainokset oli ihan hyvii kun se yks kaveri oli siel hissis ja ne kanssamatkustajat vaihtu millon mihinki
sit tietenkin se nokian renkaiden mainos missä kaveri hoitaa hommansa siihen sähköaitaan

[muokattu 24.5.2004 19:22]

seppälän ”tulevan kesän hitti tanssi”mainos....pakko matkustaa on jonnekkin...*iloinen*

Elisan mainokset ja sitten ne Veikkauksen heppa mainokset on ihan ykkösii*iloinen*

[q]Joanna:
Elisan mainokset ja sitten ne Veikkauksen heppa mainokset on ihan ykkösii*iloinen*
[/q]
Mä en ymmärrä miten joku voi pitää tosta Elisan mainoksesta. Rasittavia. Nooh, makunsa kullillakin.

Mä oon varmaan niin vanha että siks ne uppoo muhun*nauru*

Tällasta ei vissiin vielä ole mutta mikäs on porukan mielestä paras tv-mainos vai onko ne kaikki yhtä kauheita ja mainosten aikana on vaikka hyvä käydä hakemassa lisää colaa ja sipsejä?
Nää uudet valion jäätelömainokset on ihan mukavia, se pingu on niin söpö*nauraa**plur*

Voi myös kertoa niitä huonoimpia, niitä kun on varmaan enemän kun niitä hyviä*nauru*

[muokattu 14.5.2003 16:46]

O