Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Peter Skogberg
Quote by HydroGen

Onko STR8-100 täyttänyt hyvin tehtävänsä?

Itse asiassa STR8-80 kertaa 2.... Hel**tin hyvät soittimet!!
Ei ollu pahan hintaset ja huomaa kyl että laatu on kohdallaan, ostin noi viime kesänä käytettynä ja pelaa täysin!!

Kohtuullisesti toimintoja, ehkä vähä liikaaki mut aina se on hyvä ku löytyy kaikkia herkkuja...ite oon ollu tyytyväinen!
Mikseri täytys vaan vaihtaa, loppuu kanavat, ja olis kiva jos löytyis jotain efektejä...

Quote by Remotion
Quote by bulk aka. electro lt
Musanurkka koneen suuntaan:

Paljonko tollanen vaimennus pyramidi vaahtomuovi hässäkkä maksaa, onko neliö tavaraa, onko eri värejä vai voiko sen maalata ilman että vaikuttaa ominaisuuksiin paljoo?

Hässäkkä maksoi 10e/m^2 Thomannilla, leikkelin sen itse muotoonsa. Väri oli pelkästään harmaa. Koostumus on käytännössä vaahtomuovia, joten maalaaminen todennäköisesti kovettaa pinnan, joka vaikuttanee pelkästää aivan ylimpien taajuuksien absorptioon.

Omasta mielestä nuo pehmensi sopivasti betoniseinäisen huoneen yläpäätoistoa, tosin samalla laitettiin toiseen sivuseinään ryijy.

Bassopuolta tuo ei vaimenna sitten yhtään, mutta sitä varten on kirjahyllyt ja raskasta tavaraa täynnä oleva kaapit ja melkein koko lattiaa peittävät matot + iso vuodesohva.

Tarkoitus olisi vielä rivoittaa katto puulistoilla tuosta työpöydän päältä ja hieman sen takapuolelta.

Suppasen sijoitus pitäisi vielä myös arpoa kohdalleen. Pitäisi saada jostain lainattua kunnollinen PC-RTA akustiikkamittauksia varten, niin voisi laskea tarvittavat diffuusorit, absorptioelementit + resonaattorit.

Ja pitäisi tietysti opiskella, kuinka rakentaa hyviä helmholz-resonaattoreita laajalle kaistalle. Helpoin tapa toteuttaa tuo olisi muutama kaljakori täynnä osittain (eri verran) tyhjäksi juotuja kaljapulloja, mutta vaimo voi olla niiden esteettisestä arvosta toista mieltä. ;)

Kaksi kanavaa ja kolme teknaria? :confused:

Quote by Quu
Kaksi kanavaa ja kolme teknaria? :confused:

Mun edellinen mikseri oli nelikanavainen Omnitronic jonka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten tuohon Pioneeriin. En ole vielä kerennyt palauttaa tuota yhtä teknaria joka on eräältä tutulta lainassa :-)

Lundia: Respect!

Pioneer: Kurkkupurkki!

Prömmm..prömmm... Tosin ei mikään mikseri poista laukkaa.

Quote by root

Housussas sull'on suolakurkku.

Quote by mosaik
Quote by root

Housussas sull'on suolakurkku.

Lämpöisen ilman katkakrapu..

Mut mistä noita Aphex Twin -slipmatteja saa? :eek: i just gotta have one!!! :hearts:

Koska kaikkia varmasti kiinnostaa :scared:

Yäk !
:panic:

Quote by paanos
Koska kaikkia varmasti kiinnostaa :scared:

Soittokorkeus taitaa olla aika matala? :)

Quote by akir0

Soittokorkeus taitaa olla aika matala? :)

pualmetriä, mutta mä istun aina :D

Quote by paanos
pualmetriä, mutta mä istun aina..

:)

Japski ?

Quote by Tapsa

Japski ?

turkulaine :happyroll:

Pääasia että on kivan värisiä vinyylejä! ;)

Quote by ipe

Pääasia että on kivan värisiä vinyylejä! ;)

jäbä o ostanu teknarit, jee! \o/
:)

ok ei maailman paras kuva mut joo. tohon menee hyvin muutama sata levyy toiselle puolelle.... päätevahvari lepää siel alhaal kans.
skobet on vähän yli metrisillä hiekalla täytetyillä standeilla n. 4m päässä

Itseäni suuresti kiinnostaa minkälaisessa ympäristössä porukka soittaa kotona? Miten on soittopöytä sijoiteltu muihin huonekaluihin nähden. Hallitseeko soittopöytä huonetta, vai onko dekit komerossa tms. Tuuppaako porukka levarit vaan sinne minne ne mahtuu, vai laitetaanko muut tavara sinne minne ne mahtuu pois levareiden tieltä :)

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Laittakaa kuva omasta soittonurkkauksesta/huoneesta/kolosta, mieluusti kaiken kattava kuva eikä pelkästään mulla-on-tämmöset-laitteet-close-up-kuva.

Kunhan saan kaiken kattavan kuvan, niin lisään sen tähän.

O