Jussi Soro (JussiS) [Five AM, ATCR, Real Music]
Man without smile! :D
Voi helvetti. Oon nyt kuunnellu noit sun komea mixiä ainakin tuhat kertaa ja aina jään vaihtojen aikana monttu auki kuinka tarkasti ja teknisesti vaihdat. Olen itse soittanut vähän alle vuoden ja kohta olisi ekat bileet tiedossa. Voisitko antaa jotain vinkkejä vaihtamiseen.. miten sä sen teet.. siis säädät tasoja ja muuta..
New mixtape (trancemix 6) is released!
Here's a link to it's own topic:
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=5570
Ekan postauksen layouttia hieman paranneltu, kiitos Jonelle kuvista!
Eli kyseisenä päivänä tulee meikäläisen puolen tunnin setti radiosta, tarjolla hieman tiukempaa trancea, breiksejä ja goaa.
Tracklist tulee ehkä myöhemmin nettiin :)
Originally posted by JZZ
Upcoming gigs:
17.04.2003 @ Hallmark, Helsinki
katos vaan! tänne pitääkin sitten tulla!
Originally posted by JZZ
JussiS has played alongside with
big international names like RMB, Westbam, Thrillseekers,
Taucher, Agnelli & Nelson and many more.
Juupa juu. Onhan tuo totta, ett JussiS on Labyissa yms. bileissä soitellut, missä on esim. Westbam soittanu, mutta se vaan kuulostaa aikast hassulta. Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
Joo. No sitte vaan yksinkertaisesti laitat omaan bioos kaikki artistit, joiden kanssa oot soittanut ja sillä selvä.
(Jos et ole sattunut huomaamaan, niin lähes kaikki DJ:t käyttää samaa tapaa bioissaan, eikä tossa mun mielestä ole mitään pahaa.)
Juupa juu. Onhan tuo totta, ett JussiS on Labyissa yms. bileissä soitellut, missä on esim. Westbam soittanu, mutta se vaan kuulostaa aikast hassulta. Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
Jep, kuten Tapi T tossa sanoi, niin toi on aika yleinen Bio-järjestelmä. Kaikki on kuitenkin ihan oikeita, eikä keksittyjä, ja sä voit ainakin listata pitkän listan isoja nimiä itelles, olethan säkin sen ansainnu. Peace.
Jep, kuten Tapi T tossa sanoi, niin toi on aika yleinen Bio-järjestelmä. Kaikki on kuitenkin ihan oikeita, eikä keksittyjä, ja sä voit ainakin listata pitkän listan isoja nimiä itelles, olethan säkin sen ansainnu. Peace.
Juu, tottahan toki voin laittaa, jos haluan. Mutta jos Suomen maata kattellaan, ni en kauheen monella tyypillä ole kysesitä "järjestelmää" nähnyt, ainoastaan ulkomaalaisten tunnettujen deejiitten bioissa. Enkä väitä että nuo on keksittyjä, olen mä noi flaikut nähnyt mm Labyista ja tiedän mikä on homman nimi. Mun mielestäni se vaan näytti hassulta, etkä Jussi voi väittää, että silloin kun ittelles on toi juttu tullu mieleen, ettet olis hieman itsekin naurahtanut ajatukselle, vaikka se totta onkin. Ja jos ajatellaan asia toisin päin, ett sä olisit vaikka nähnyt ennen oman bion tekemistäs mun bion missä lukee, ett oon soittanut ties kenen maailman luokan huippu deejiin kanssa samoissa bileissä, niin olisit hyvinkin luultavasti "tuhahtanut" jutusta.
Mutta ei kummempia tästä. Tsemppiä vaan jatkossakin deejii uralles. Peace.
(Jos et ole sattunut huomaamaan, niin lähes kaikki DJ:t käyttää samaa tapaa bioissaan, eikä tossa mun mielestä ole mitään pahaa.)
Enmä aio mainita että oon soittanut proteuksen kanssa samoissa bileissä esim. :confused:
Mutta ei kummempia tästä. Tsemppiä vaan jatkossakin deejii uralles. Peace.
uhhh... ihme whinetystä imho. tsemppiä vaan sinunkin dj-urallesi (yhdyssana btw.)
uhhh... ihme whinetystä imho. tsemppiä vaan sinunkin dj-urallesi (yhdyssana btw.)
whinetystä... voisit säkin käyttää sellasta suomenkielee, ett siitä joku jotain ymmärtää. Ja jos noista yhdyssanoista tai ylipäätään kirjoitus tavoista ruvetaan noin tarkoiks,ni jo nyt on helvetti! Sitten tämän foorumin vois sulkee.
tupla.
whinetystä... voisit säkin käyttää sellasta suomenkielee, ett siitä joku jotain ymmärtää. Ja jos noista yhdyssanoista tai ylipäätään kirjoitus tavoista ruvetaan noin tarkoiks,ni jo nyt on helvetti! Sitten tämän foorumin vois sulkee.
:001: pahoittelen, jos et ymmärrä. loppu.
respectit jussille.
Sami pauhaa taas. :001:
Sami pauhaa taas. :001:
Joo, kun näillä joillakin puupäillä ei ole tajua, etten tässä nyt Jussille mitään vittuilemassa ole, vaikkei meillä koskaan mitkään lämpimät välit ole ollutkaan. Jos kuulostaa hassulta, niin kuulostaa hassulta ja jos toivotan menestystä dj uralle, huom. <- nyt oikein kirjoitettuna, niin sitä se myös tarkoittaa. Onhan Jussin ura lähtenyt hyvin kehittymään.
Aina ei voi ymmärtää :confused:
;)
Jep, koitetaan pitää tää topikki mahdollisimman kaukana "Miss Jarea" ja "Elwira"-linjasta. Kiitos.
[size=200]info[/size]
Name: DJ JussiS / Jussi Soro
From: Turku
Musical style: Uplifting trance, with some progressive sounds.
Residencies: Mental, Essence, member of RMSTK & Further collectives
E-mail: jussi@jussis.info
Website: http://www.jussis.info
Phone: +358-50-5458167
Bookings abroad Finland: bookings@backlashpromotions.net
Awards:
Finnish Club Awards / Best new Dj (2nd) / 2002
City Awards / Best Dj (1st) / 2004
"Jussi Soro is currently one of Finland's most in demand DJ's having played for international brands such as Godskitchen, Sundissential and Ministry Of Sound as well as Finland's biggest clubs such as Hallmark, Millennium and Illusions alongside some of the biggest names in trance. 26 year old Jussi comes from Turku in Finland and has been awarded numerous accolades at the Finnish Club Awards, as well as maintaining residencies at Mental and Essence and producing under the names JussiS, Jussi Soro and Miikka & Jussi.
Jussi's musical style is uplifting trance influenced by progressive house, goa trance, techno and electro, and his first release on Five AM earlier this year was a collaboration with Miikka Leinonen entitled the `Miikka & Jussi EP' which made record of the month in Mixmag. Jussi's next release will be on Real Music in the shape of the Jussi Soro `Backlash', and there are also couple of more songs coming up later this year. Check out his site at http://www.jussis.info for more details.
There is more to come for sure..."
[size=200]gigs[/size]
Upcoming gigs:
22.07.2005 @ Violenz, Turku
06.08.2005 @ Das Boot, Kotka
19.08.2005 @ Marco V, Helsinki
20.08.2005 @ TBA, Helsinki
27.08.2005 @ TBA, TBA
04.11.2005 @ TBC, TBA
05.11.2005 @ TBC, TBA
[size=200]mixtapes & releases[/size]
Upcoming releases:
Kyamoto - Stealth (Miikka & Jussi Remix) [ATCR]
Release Date: TBA
Jussi Soro - Backlash [Real Music]
Release Date: TBA
Releases:
Miikka & Jussi - EP [Five AM Records]
A: Reginella
B1: Essence
B2: Highway Patrol
Released: 17.1.2005
Other remixes and bootlegs:
Syna - Do you feel (JussiS remix)
Kemopetrol - Child is my name (JussiS remix)
Koglin vs Sasha - Enjoy the gravy (JussiS remix)
Check out my newest mixtape:
Jussi Soro - Trancemix 10