Autot
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 56
- Seuraava »
jos omaan sais sen 250hv/700Nm ensi kesäksi =)
lukkoperä tiheämmällä välityksellä (3.27) meni just lauantaina alle :) Konien ja 2" madallusjousien lisäksi.
Onks noissa jäteoljyvispilöissä joku vika, ku tehoo tulee ulos aika laiskan oloisesti verrattuna tohon vääntömäärään? ;)
Setäni osti tuossa kesän alussa upouuden (ja pirun kalliin) BMW:n.
En kuolemaksenikaan muista mikä malli oli kyseessä, mutta kyllä jollakin Nokian pikkusieluisella pomolla on rahaa millä mällätä.
Kehuskeli sillä että maksoi enemmän kuin minun porukoiden talo (joka maksoi 300 000 vanhaa markkaa).
Itse katsastelin lisävarustuksia: ei edes CD-soitinta vakiona!
Olisi kuulemma pitänyt maksaa jotain tonni ylimääräistä että CD-soitin olisi tullut mukana.
Minä jo siinä valistin että "Kuules, kyllä sinua on jo kusetettu tässä asiassa" :D
Muutenkin, se bemari on käynyt jo neljä kertaa kesän aikana merkkihuollossa, välillä siitä valuu jarrunesteet pihalle, välillä jokin muu kusee.
Vastinetta rahoille :heart:
Setäni osti tuossa kesän alussa upouuden (ja pirun kalliin) BMW:n.
En kuolemaksenikaan muista mikä malli oli kyseessä, mutta kyllä jollakin Nokian pikkusieluisella pomolla on rahaa millä mällätä.
Kehuskeli sillä että maksoi enemmän kuin minun porukoiden talo (joka maksoi 300 000 vanhaa markkaa).
Eihän 50k oo vielä mikään pirun kallis auto. Mun faijan auto (Saab 9-5 2.3t Vector farkku) maksoi sen verran eikä se oo edes rikas. Bemariks se on joku karvalakki 500-sarjalainen.
Muutenkin, se bemari on käynyt jo neljä kertaa kesän aikana merkkihuollossa, välillä siitä valuu jarrunesteet pihalle, välillä jokin muu kusee.
Kaikissa automerkeissä on maanantaiyksilöitä seassa.Kalliimmissa vähemmän kuin halvoissa.
Montakos uutta Mersua, Bemaria, tai Audia olet nähnyt tien poskessa? Tai montako Hyundaita, Seatia, Fiatia, Ladaa?
OK, ensimmäisiä on ehkä hieman vähemmän Suomessa, mutta ne tulee ajamalla tien päältä pois useimmiten. Luotan kyllä Saksalaisiin laatumerkkeihin.
lukkoperä tiheämmällä välityksellä (3.27) meni just lauantaina alle :) Konien ja 2" madallusjousien lisäksi.
Onks noissa jäteoljyvispilöissä joku vika, ku tehoo tulee ulos aika laiskan oloisesti verrattuna tohon vääntömäärään? ;)
Ei oo kierroskoneita nääs... Mutta on tuo teho koneiden kokoon nähden silti ihan hirvee... extyökaverilla on 750hv camaro, mitäköhän se sitten vääntää :panic:
"Köyhille kallista, kaikille saman hintaista" Ei vaan, ihan kädestäsuuhunhan tässäkin eletään, mutta mielellään periaatteessa maksaa siitä et se pysyy kunnossa... On sitten sen verran kiva ajellakin. Tässä tällänen kiva kuva kaverin ex bemarista...
Eivät niin kyllä, kun miettii kuin iso auto on kyseessä. :|
Nyt mä en kyllä tajua ollenkaan. Valmistajan mukaan kiesin omapaino on 2225kg, eli teho/paino on 0,2 ja nollasta sataa madellaan 5,6s. Suoritusarvoihin liittyvät lukemat ovat n. puolet vastaavista tavallisen perheauton arvoista.
Formuloillako sä oot tottunut ajelemaan?
edit: kun on pää puuta niin on pää puuta.
Eiköhän se jo edellisellä sivulla käynyt ilmi. :D
[Suoritusarvoihin liittyvät lukemat ovat n. puolet vastaavista tavallisen perheauton arvoista.
Formuloillako sä oot tottunut ajelemaan?
Ja chippaamalla tehot saadaan edukkaasti varmaan lähemmäs 500 pollea ja ilman rajotinta tollanen ohjus kulkee arvatenkin n.280kmt, ilmanvastuskerroinkin on vaan 0.29.
Eihän tuollaista tietenkään miksikään rapa peliksi ole tehty, sitä varten on tehty M3 CSL joka peittoaa radalla esim 2,5x kalliimman Ferrari 360 Challence Stradalen ja 10x kalliimman Mercedes SLR McLarenin :hah:
If U don't believe me
Imo toi 760LiA kulkee ihan riittävästi point2point "pansariedustusautoksi"
Lupaan etten kommentoi seuraavaan bmw aiheiseen trolliin, tähän oli vielä pakko jokunen sana sanoa...
Joku saattaa ottaa tosissaan sun läpän ja luulla, että auto kulkee niillä tehoilla ;) ja toi uusi teho olisi Whipplen ruuviahtimen asennuksen jälkeen about tuo.
mielummin mä omalla firebirdillä ajelen (varsinkin nyt kun on konit, intraxin jouset, lukollinen ja kireämpi perä asennettu), kuin työkaverin uudella 330Ci bemulla. On se vaan niin tylsän näköinenkin...miksi kalliin auton pitää näyttää niin halvalta :right:
ei toi oma taida silti kulkea 8sek 0-100kmh, mutta 80-160 onkin sitten ihan eri juttu ;) Jos kaikki menee ok, pitäis varttimailin taittua sunnuntaina Alastarolla reilusti alle 16sek.
Jos kaikki menee ok, pitäis varttimailin taittua sunnuntaina Alastarolla reilusti alle 16sek.
Hei c'mon, Suzuki PV:lläkin on ajettu vartti alle 13s:
http://www.bomberweekend.com/fin/tulokset.html
...ei vaan, 16s on ton kokoiselle laivalle jo ihan ok suoritus. :)
Eiköhän se jo edellisellä sivulla käynyt ilmi. :D
Ei jumalaut mä en ees muistanut että oon tänne postannut :D Ei pitäis postailla plattarille duunin ohessa. :scared:
Jos kaikki menee ok, pitäis varttimailin taittua sunnuntaina Alastarolla reilusti alle 16sek.
Sattui olemaan duunikaverin tuttuja muuten =)
Sattui olemaan duunikaverin tuttuja muuten =)
http://creep.636fi.com/tmp/pampers_suitsa_pv_joka_kulki_160kmh.jpg
Tossa saa olla jo mies ratissa. :eek:
NSU power
:eek: :scared: :laugh: :panic: :happyroll:
2.1T 600-900hp
3 000 000kr
Jos mulla olis ajokortti, ni mä varmaan ajaisin tällasta
kauppakassia:
:excellent:
Tollanen olis tarkotus ens kesäks hankkia kesäreissuautoks..pitäs vaa jostain saada muutama satatuhatta ecuu :D
Löytyykö täältä muita autoihin seonneita?
Onko sinulla siis auto? Jos on niin mikä ja jos ei ole niin miksi ei?
Mikä on unelmiesi auto?
Mulla ei autoa ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Ei ole varaa ostaa tarpeeks hyvää tai ylläpitää sitä. IMO ei oo mitään järkee ostaa jotain 3000e:n miinaa ja korjailla sitä aina.
Omia teesejä autoista:
- AUTOT ovat aina tehty Saksassa.
- Amerikassa ei olla ikinä tehty AUTOJA.
- Hyvä auto on kiva ajaa, näyttää hyvältä, on hiljainen ja siinä taittaa helposti >500km.
- Autosta pitää löytyä ainakin ilmastointi, sähköikkunat, aluvanteet, CD-soitin ja metalliväri.
- Muita "nice to have"-varusteita ovat mm. kattoluukku, korisarja, 10levyn CD-boksi, sähkösäätöiset penkit nahkaverhoilulla ja vanteet ovat luonnollisesti >"15...
- Lottovoiton sattuessa allekirjoittaneen kolmen auton tallista löytyy maasturi mökkireissuille, coupè normaaliin ajoon ja vielä kesäauto aurinkoisia päiviä varten. Jos perse kestää, niin pihalla päivää paistattelee leikkikalu!
[ 20 June 2002: Message edited by: Tapi T ]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 56
- Seuraava »