Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by Jay.Logic:
Entäs jos lady domina käskee riisumaan housut.. mitäs sitte?

"eiku emmää voi ku sä tollai käsket"


Toi riippuu Lady Dominasta, jos on kiva domina, ei sen tarvii käskeä mitään. Housut olisi jo jalasta

Tuskin dominoiden kanssa tulisi ikinä mitään auktoriteettiongelmia, nehän on dominoja ja ne dominoi.

Veronica alkaa kyllä olla liian vanha haaska, ja kinky klubin dominat ei oikein sytytä. Tosin niiltä ei asennetta puutu..

Annahymullemiöpiiskaa peipi!


Hah, hah...loistavia paljastuksia analogialta.


aivan!! paras tähänasti.. monet noista voisin itsekin allekirjoittaa... enivei, analogia the mään!

Originally posted by HiHiii:
mä sain viime kesänä tietää mitä nuudelit on


Hih.. mä sain kans tietää syksyllä. Ja olen vasta 22.

Originally posted by Dani Cior:
Mä voin paljastaa että olen oikeasti AITO anarkisti, jolla on valtava auktoriteettiongelma. En jaksa ottaa käskyjä keneltäkään tärkeilijältä enkä varsinkaan itseäni tyhmemmiltä ihmisiltä, mikä merkitsee käytännössä lähes kaikkia ;)

Jos ei mulle makseta palkkaa teen kaiken omaan 'löysään ' tahtiini, joskus törkeän itsekeskeiseen tapaan. Muutenkin inhoan lähes kaikkia konventioita ja tiukkoja rutiineja, ja olen aika boheemi taiteilijaluonne, joka yleensä joustaa ja pakottaa muita joustamaan.


Hah, sama juttu mulla :) Tosin mun löysäily johtunee kaiketi motivaation puutteesta, ja koskee vain "virallisia" asioita. Tää on okeesti suuri ongelma. Oon puol vuotta opiskellut av-viestintää ja mitään en ole tehnyt. Tai ehkä vähän irkannut ;)

* Saatan valehdella opettajille jotain paskaa, kun on jäänyt tehtävät palauttamatta - "Eiks se tehtävä tullu perille? Mä kyllä lähetin sen sähköpostissa. Onkohan siinä taas jotain vikaa..."

* Oon asunut jo muutaman kuukauden porukoilla, koska ei ole rahaa. Puolessa vuodessa en ole kerennyt viedä opintotukihakemusta...

* Jos joku kämppis sanoo "Vie roskat" tms, en varmaan suostu. Muahan ei helvetti komennella! "Voisitko viedä?" on ihan eri juttu.

* Olen nirso naisten suhteen. Toisen pitää olla miltei täydellinen, että voin seurustella.

* Teen yleistyksiä ihmisten suhteen, joita en tunne. Kategoriat ovat pirinisti, teini, juntti, rokkari, hippi, älykkö (onpas hassu sana) ja wannabe.

* Olen sanasokea ja lähimuistini on huono.

* Olen jonkin verran narsisti ja ekshibitionisti. Pidän itseäni älykkäänä ja hyväkroppaisena hippinä.

* Pummaan kavereilta tupakkaa ja kahvia liian usein <- rahapula.

* Plattarissa olen liian itsekriittinen ;)

Paljastuksia...

1. Olen koukussa kännykän matopeliin - pelaan sitä aina kun on vähänkin aikaa, esim. bussipysäkeillä tai kavereilla (siellä on aina aikaa!)

2. Olen myös koukussa Tetrikseen, pasianssiin ja Dr. Marioon (Nintendo 8-bit). Töitten jälkeen pitää nollata ajatukset pelaamalla jotain näistä

3. Kuuntelen heviä...

4. Mulla on myös vanupuikko pakkomielle. Se lähti siitä kun kaveri kerran tunnusti mulle että oli aina pienenä kattellu mun vaikkuja.

5. Mä olin joskus Spice Girls-fani. Mut ihan vähän aikaa!

6. Olin monia vuosia Kauniit ja Rohkeat-fani, kunnes tuskallisen vieroituksen jälkeen pääsin siitä eroon. Nyt julistan antikaunarit sanomaa kaikille ihmisille

7. Pelkäsin pienenä kaikkea mahdollista, esimerkiksi Pikku Kakkosen "Varokaa heikkoja jäitä" juttua, kerhokavereita, nukkeja (joka johtui eräästä ohjelmasta), ulkovessoja ja TV kakkosen juttua, joka tuli joskus 80-luvulla. Siinä kämmenelle syttyi tuli. Se oli pelottava!

Rittävän sopiva paljastus Plattarille minultakin...

Noin viimeisten kymmenen päivän ajan olen pessyt hiuksiani lähes päivittäin. Jossain vaiheessa rupesin ihmettelemään uuden shampoon olematonta tehoa, huonoa kykyä poistaa hilsettä sekä hiusteni häikäisevää kiiltoa. Katsoin tänä aamuna silmiäni hieroen valkoista pulloa, jonka kylkessä luki "Hoitoaine". Tuo sattumus on oikeastaan naurattanut minua koko päivän.

[ 12 December 2001: Message edited by: Ante ]

meikä on sentään muutaman kerran epähuomiossa pessyt hiukset saippualla. en suosittele, on meinaan letti aika ihanan tuntuinen sen jälkeen.

[ 12 December 2001: Message edited by: plink ]

Mulla on ujopissa

Originally posted by plink:
meikä on sentään muutaman kerran epähuomiossa pessyt hiukset saippualla.


Pööh. Minä olen tehnyt tuon useasti ihan tarkoituksella.
Plussaa saippualle siitä, ettei se haise ammoniakille tai
millekään muulle epämääräiselle.

lisä paljastus:

Anime & hentai rocks äss!

Noi anime tyyliin tehdyt kuvat on täydellisiä!!! Auts.. Jotkut sitten osaa piirtää täydellisesti tunnetilat, tilanteet, ja henkilöt.. ja vielä samaan kuvaan!

Sitten olen marvel addikti: Kaikki hämähärkkimiehet, ja megamarvelit on pakkosaada... korkkaritkinjoskus..
Akun taso on vaan laskenu vuosivuodelta, onneks on donrosa.

Originally posted by Caro:
lisä paljastus:

Anime & hentai rocks äss!

Noi anime tyyliin tehdyt kuvat on täydellisiä!!! Auts.. Jotkut sitten osaa piirtää täydellisesti tunnetilat, tilanteet, ja henkilöt.. ja vielä samaan kuvaan!

Sitten olen marvel addikti: Kaikki hämähärkkimiehet, ja megamarvelit on pakkosaada... korkkaritkinjoskus..
Akun taso on vaan laskenu vuosivuodelta, onneks on donrosa.


Sama tääl! mut tiiätkö mikä on ihan v*tun siisti?


Calimero
tai miten ihmeessä se kirjoitetaan....

[ 12 December 2001: Message edited by: Fine ]

Tää on todella traumaattista, mutta...

Mä olen aina inhonnut ja häpeillyt itteäni alastomana. Koko teini-iän ja sen jälkeen yks pahimpia painajaisia on ollut uni siitä että on alastomana jossain julkisella paikalla. Uimahallit, saunat, julkiset suihkut - ei puhettakaan että olisin mennyt sellaseen. En esiinny alastomana edes mun perheenjäsenten seurassa, puhumattakaan kavereista tai sitten ihan tuntemattomista ihmisistä.

Oon tuntenut itteni todella vajaaksi ja kadehtinut ihmisiä jotka pystyy olemaan luonnollisesti alastomana. Toivonut että olisin yhtä normaalin näköinen kuin kaikki muutkin, ja inhonnut itseäni sen takia.

Onneksi toi inho ja häpeä on vähän vanhemmiten laantunut. Ja tänä kesänä (ikää silloin mittarissa 22,5 vuotta) olin ensimmäistä kertaa sitten lapsuusajan täysin alastomana julkisessa sauna- ja suihkutilassa. Vaikka olikin vähän sellainen olo että kaikki tuijottaa, kestin sen urheasti ja olin sitten jälkeenpäin hirmu tyytyväinen itseeni että uskalsin tehdä sen. Aika paljon tosta menee kiitosta Villelle, joka on onnistunut puheillaan nostamaan mun itsetuntoa, tai ainakin saanut uskomaan siihen että vähän epätavallinenkin voi olla jonkun silmissä kaunista.

Paljastus(?): kyllä käyn suihkussa mutta hiukset jätän pesemättä helposti viikon ajan, säästyy geeliä kun 3:n päivän jälkeen pikkasen vettä riittää lämmittelyyn. HIPS.

se on kivaa kun menee hissiin ja juuri ennen ovien kiinni menoa huutaa välistä... luulen kaiketi että ne ei tiiä kuka se oli... nyt paljastuin.

ja mulla on elinikäinen porttikielto kaitalampi-golfkentälle.

I MDMA

mä käytän joskus nuuskaa. (oon neiti)

Joo, tuli tosta hissistä mieleeni. Aina kun olen hississä yksin, niin juuri kun hissi on nytkähtämässä ylöspäin menen itse kyykkyyn. Se ottaa mahan pohjasta jos hissi on tarpeeksi nopea ja tuntuu muutenkin jännältä. Sama juttu jos hissi lähtee alaspäin, niin olen valmiiksi kyykyssä ja nousen vauhdilla seisomaan hissin lähtiessä liikkeellä. Sama jännä tuntu, mutta vaan päinvastoin. ON jäänyt tämä tapa pienestä asti. Häpeällisen näköistä, jos joku sattuu huomaamaan.

Olen opettanut tämän myös muutamille kavereilleni, ja on varmasti aika hupaisan näköistä kun 4-5 parikymppistä kyykistele hississä ja hihkuu kuin lapset vuoristoradassa.

Toivottavasti käsititte. Onko kohtalotovereita?
Niin, ja kannattaa kokeilla, sikälimikäli hissi on tarpeeksi tehokas.

Originally posted by Viltsu:
I MDMA


Hei viltsu, tän topicin nimi oli paljastuksia...
Missäs se sun paljastus on?

Originally posted by Viltsu:
I MDMA

Originally posted by aniik:
mä käytän joskus nuuskaa.


Täytyykin sulta pummia ens kerralla sitten kun omat on loppu. (No en mä mitenkään vakituisesti käytä).

Noniin.."paljastamalla tutuksi" alkakoon. Meillä kaikilla on joku synkkä salaisuus, joten poustamaan. Älkääkä sanoko et sellasta ei oo, damn, Englannin queenilläki on semmonen (hän-joka-kylpee-kumiankkojen-kanssa)!

Täs on mun; 1) mun mielestä Älis Kuupperin 'poison' kicks ass. 2)mut voi lahjoo nachoilla (use this information for good only ) ja kolkkina) joka vuos ensilumen sataessa, paikasta ja ajasta riippumatta, mun pitää tanssii mun omakeksimää kansantanssia (nykyään se vaan tulee luonnostaan ku näkee ekaa kertaa lunta)

so there. Start revealin'!!!

O