V#tuttaako?!

Back to häröily O

Ihan täysillä kyllä. Pitäis olla tänään muutto ja toiset osapuolet päättää keskenään kaiken. Lisäksi kuulemma ehdin hyvin ensi viikollakin kuskata kamojani uuteen kotiin. Kiitti vitusti taas kerran

'

ny vaa vituttaaa....

torstaina oli syntärit, istuin kotona ja luin ruotsii..., eilen istuin kotona ja join teetä telkkarin eessä.... vittu... ja tänää samaa... vittu mä oon säälittävä... :( voi saman tien hyppää parvekkeelt, vittu.. mähän asun toisel kerroksel.....=(

-

7-päivää lehden mainos yöllä kolmoselta. (#####*)

Quote by Quu

Miten olis Purkakaa Vitutus Täällä!! ;)

hei, tää on mun topikki ja mä määrän tän nimen, määrän että siitä tulee esimerkki mun huonosta suom.kielin taidosta! :) heh
mutta kiitos huomautuksesta! joka päivä oppii jotain uutta

Ei minua *tuta!

[edit: Ei vituta enää]

Quote by Finey

nyt kyllä voin sanoa että:

EI VITUTA YHTÄÄÄN!

Sain tunti sitten peruskoulun päättötodistuksen!

Onneksi olkoon, kultaseni! :) Maistuiko sikari?

Quote by Second Trip
Tajusin 5 min. sitten, et LOTR2 ensi-ilta
oli viime yönä eikä vasta ensi yönä .

Hah!

Aukaisin radion tänä aamuna autossa ja uutiset kertoivat, että tänä viikonloppuna kuoli Irlannin liikenteessä 8 ihmistä. 11 loukkaantui ja 8 kuoli. Vertailun vuoksi: Irakissa kuolee viikottain 6 amerikkalaissotilasta, kun Irlannissa kuoli yhtenä viikonloppuna 8 ihmistä... Tänä vuonna kuollut jo 260+ ihmistä. (Radiossa sanottiin "twohundredsixtygruuiiich!" kun ajoimme sillan alta.) Kun nyt on 279 päivä vuodesta, niin silloinhan se on vähän vajaa 1/päivä mitä Irlannissa kuolee. Ei täs maassa oo ku kolmisen miljoonaa irkkua. Mistä niitä riittää, ku niitä noin ropisee? (Katolinen kirkko kieltää ehkäisyn?)

Värjäsin paitoja. Yksi paidoista oli stretch paita, jonka piti soveltua värjäykseen. Loppupesussa siitä paidasta tuli valkoinen, muista paidoista harmaita. Meni sitten hyvät värjäykset pieleen. Neljästä paidasta kaikki saivat sen yhden stretch paidan takia huonon värityksen.

Duunissa vähennetään kuluja. Josta syystä minun työstäni leikataan pieni osa pois ja sitä kautta 250e/kk. Ja viime palkasta jäi pois vielä se 250e, vaikka se piti maksaa. Lupasivat tässä kuussa...

Astianpesukone on rikki ollut jo jonkin aikaa. Ei oo saanu aikaseks korjauttaa sitä. Kohta pari kuukautta joutunu käsin tiskaa.

Lauantaina huomasin, että kesä on ohi. Joutuu laittamaan lämmityksen päälle ja se taas maksaa rahaa. Joutuu tilaamaan kaasua, ja talon edellinen asukki oli hankkinut siihen kämppään 1000e miinuksen. Kiva selittää, että en ees tunne sitä edellistä asukasta, sillä jätkällä ei oo mitään tekemistä mun kanssa ja mä tarttisin kaasua, mut en haluu maksaa edellisen asukkaan laskuja.

Kämppis oli koko sunnuntain epäloogisella tuulella. Siis v*ttuuntunut kaikkeen ja uhmasi omalla logiikallaan järkeä. Ja minä en pidä sellaisesta.

[size=134]Silti minua ei v*tuta yhtään mikään. Olen aivan liian hyvällä tuulella siihen![/size]

Quote by Hansu
Quote by delphion
Vituttaa kun joka aamu on pää kipeä kun on niskat niin jumissa. Muutama tunti menee ennenkuin pääkipu häviää. :crybaby:

Jos tää johtuu huonosta tyynystä, niin suosittelen ostamaan semmosen "ergonomisesti muotoillun terveystyynyn", joka muotoutuu nukkujan pään ja hartioiden mukaan. Esim. Kodin Anttilasssa n. 50 e, löytyy varmasti myös muista hyvin varustetuista tavarataloista (Sokos jne.). Itsellä on ollut enemmän ja vähemmän sama ongelma jo vuosia, kunnes viimeinkin tajusin investoida vähän enemmän tuohon em. tyynyyn, ja hokkus pokkus! päänsäryt ja hartiakivut ovat loppuneet oikeastaan kokonaan. Migreenikohtauksetkin ovat vähentyneet. Alkuun saa tosin varata pari viikkoa tyynyyn totutteluun, se kun saattaa aluksi tuntua hieman kovalta ja muutenkin oudolta, mutta kärsivällisyys palkitaan monin verroin!

voi kans johtua huonosta ilmastoinnista, jos sama ilma kiertää huoneessa.. ainakin intissä huomasin et nukuin parhaiten ulkona..

mut luulisin et vois auttaa tyynyn vaihtaminen

.

...Mutta muuten meni hyvin...

:D kiitti tästä!

...ei mua nyt syletäkkään enää.

V***ttaa turun mauttomat baarit..

UPS tökki

Pitkästä aikaa, ei.

Vituttaa.

Quote by Felis
Ihmiset osaa olla paskamaisia.

Joo, todellakin.

Mulla on ens lauantaiksi vuoro 16-24, eikä kukaan kymmenistä työkavereista suostu ottamaan sitä.

edit: sainkin vaihdettua vuoron. \o/

jep

O