V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by OSC8
Quote by Hempp@
Vittu tätä se nykyaikana on eikö jossain saatana pitäisi olla vika kun teet työtä pari kuukautta ja sitten joudut PAKKOLOMALLE JOLTA ET SAA PALKKAA MUTTA SE ON KAIKKIEN MIELESTÄ OK sillä ei se ole yrityksiltä pois..

Vastakkainasettelun aika on ohi :hah:

*reps*

Miksi ei AINA voi saada kaikkea mitä haluaa?!?!?!?!?!

MIKSI, MIKSI, MIKSI????????????
:angry: :angry: :angry:

Saatanan tulliposti ja USPS. :angry: :angry:
Ostin viime viikon perjantaina ebay:sta kuvas-studio tarvikkeita.
Tänään tuli postissa noutoilmoitus.
Tulliposti, siin vaiheessa vitutti.
Maksat 107$ ja et saa edes kotiin kanettuna.
Lähettäjällä oli myös syynsä tähän olis pistännyt painot ja paljonko maksoin tavaroista niin olis tullut suoraan postiin.
Nyt joutuu maksaa noin ~30% hinnasta.
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

27c sisällä lämpöä. :mad:

Quote by Roz
Miksei nuorten pahoinvointiin puututa ja paneuduta paremmin? Siinä vaiheessa kun murkkuteinit alkavat hyppimään tahallaan puskasta autojen alle on asiat mielestäni todella pahasti pielessä.

Huomenna sit vaan vakuutusyhtiöön taistelemaan, kuka korvaa auton vahingot... Voi vittu sentään tätä maailmaa.

:angry:

Whoa!

Mitä opponentille kävi?

Miksi, oi miksi erehdyin avaamaan tuon uimistopikin. Miksi, rakaat jumalat, annoitte minun nähdä tuon kamalan elukan, jota en nyt enää pysty unohtamaan? Miksi sain päähäni juuri nyt mennä katselemaan niitä kuvia? Eihän tästä työskentelystä tule enää mitään. Oi jeesus ja buddha ja amaterasu, auttakaa minua saamaan nuijanukutus, jotta pystyn öisin tästlähin nukkumaan. Antakaa minulle vesiallergia, jotten vahingossakaan koskaan joudu moisten ötököiden lähelle. Säästäkää minut miesten pakkomielteeltä katsella kaikkea vastenmielistä. Antakaa minun oppia tästäkin tapauksesta, ettei näille jumputusfoorumeille kannata tulla, nainen pysyköön hääfoorumillaan.

:crybaby:

Toi vitun lumisade :angry: Parin viikon aikana tullu paskaa taivaalta varmaan enemmän ku koko talvena. Tai olihan tos yks aurinkoinenkin päivä (yllätys, yllätys, sunnuntai), jolloin ei kohtuullisesta darrasta johtuen ollut asiaa ulos.

Hauskaa kevättä! :crybaby:

Quote by kukaan
-kilahdus-

Sori mutta hymyilytti väkisinkin. Jos susta ei tuu matemaatikkoa niin hyvä kirjoittaja olis ainakin tullut :D

Quote by Quu
Quote by kukaan
Integroi vastaus elämään maailmankaikkeuteen ja kaikkeen!

42 :)

Eli tuleex tost niinku sit 42x?

En muuten ollut ainoa joka veti herneen nenään tosta kokeesta. Onneks enää ei vituta niin paljon, etenkin kun melkein sain pupun. :heart:

Tiskikoneen asentaminen on juhlaa.

Onhan kaikilla himassa torx20 -ruuvari? :mad:

edit: ei näköjään tuo jalkalistakaan mene paikoilleen noilla asetuksilla, ei muuta kuin kone ulos taas. :mad:

Quote by Quu
Onhan kaikilla himassa torx20 -ruuvari? :mad:
Tietenkin. Miten muuten sä vanhempii tietokoneita availet?

Eikä jostain käytetystä SCSI-levystä oteta niitä kelkkoja irti jos ei ole torxeja.

Quote by Quu
No perkele. Mulla on kavereita tota varten! :D
No mut jos niinku vittuilematta puhutaan, niin ei torxit ole niin hirveän yleisiä ruuvareita. Mulla on himassa torx ruuveja vaan just jossain iänikuisten SCSI-levyjen kelkoissa ja muutenkin vanhemmissa osissa, joita ei niinku end-userin pitäis irrotella yksinänsä. Ei ole tullut katottua muuten. Oisko jotkut DVD-polttavan kansia kiinni pitävät ruuvit? Harvoin tarvii.

Siksipä kait ne tietokoneisiin niitä on laitellut, ettei tyhmät loppukäyttäjät mene sorkkimaan.

Jos ne on korkeekantaset, niin ota pihdeillä kiinni ja kierrä auki.

Ei tullut Junosta eikä Deckistäkään uusia levyjä pääsiäiseksi... Prkl kun voi kestää yli viikon EU-maasta toiseen postitus. :mad:

Tännepäs tulikin Decksin pääsiäispaketti! :D

Nyt ei oikeastaan v*tuta mikään. Tosin kauBas pitää viel käydä, et käyrä saattaa kyl nousta viel täs illan aikana..

Quote by insertxox
Vappu ja ne jotka juhlii sitä..

Munki mielestä on ihan sanoinkuvaamattoman vastenmielistä, ku ihmiset juhlivat. Ettäs kehtaavat!
:mad: :panic: :mad: :angry: :eek: :scared:

Quote by Tapi T
Quote by insertxox
Vappu ja ne jotka juhlii sitä..

Munki mielestä on ihan sanoinkuvaamattoman vastenmielistä, ku ihmiset juhlivat. Ettäs kehtaavat!
:mad: :panic: :mad: :angry: :eek: :scared:

Mutta ne juhlimistavat! Roskaa ja paskaa levitellään pitkin katuja ja känniset urpot kuseskelee nurkkiin. Siinä sitä hauskanpitoa ja juhlimista perkele!

Vituttaa :angry: :angry: :angry: :angry:
Pixmaniasta tuli tänään osa tavaroista ja yksi tuote oli väärä.
Jouduin odottaa dvd-ram 8cm yli vapun ja sit tulee väärää tavaraa ja sit sen uuden saaminen kestää voi vittu.. :angry: :angry: :angry:

"(asiakas maksaa palautuksesta koituvat postituskulut)"
"Voi vittu_"

autsh :( voimia ipelle.

Äh prkl tuli katsottua Madventuresia kaverin luona ja todellakin iski Rikun (eli pönäkän partasuun) amerikoissa käyttämä savannihattu.

Mikä piru sen oikea (tai englanninkielinen) nimi on ja mistä noita saa.

PRKL tahtoo semmoisen juhannusta varten.

Selvennys:

Hitto tuo olisi kiva lätsä, synttäritkin lähestyy :excellent:
Miksi kaikilla on tommosia kivoja vehkeitä muttei mulla...

Quote by Taedium
Ei vaan pysty kantaa edes omia roskia siihen roskikseen. Ja sit ku itse meinaa mennä siihen kivalle paikalle, vaikkakin roskaselle, niin muut seurueessa ekaks, että "tuohan on roskanen paikka". Niin on, mutta mun kädet toimii. Kyl sit ku siinä siivoo ni osa kavereista tajuaa jeesaa.

Joo toi on kyllä v**** niin v**** perseestä, itse opin kunniottamaan luonnon siistinä pitämistä nuorena miehenä, kun työskentelin puutarhalaitoksella ja keräsin roskia ojan pohjalla. Kiitos toukokuisen takakalven extra-piristeenä oli rae-/räntäsadetta taivaalta ja niin helkkarin kova tuuli, tee nyt sitä kolme viikkoa ja mieti samaa kohtaloa muille. Ja sitten "kaverit" vielä heittelee niitä v**** roskiaan auton ikkunasta ulos tyyliin että "no hei ku mä roskaan niin mä työllistän ihmisiä, eihän poliisillakaan olis duunia jos ei kukaan tee rikoksia" Ei v**** ku v******aa!"##!")!"= tollanen asenne :angry:

O