V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Taedium

Hedonismia kehiin kompensoimaan suru.

Hedonismia kehiin myös ihan muuten vaan. Maistuu elämä huomattavasti paremmalta.

Nimim. Pol Roger Demi Sec kuplii lasissa.

Voi jussi raukkaa... :D

joo, mä tiedän... ei sais nauraa

Quote by Daniel Braun
Minua vituttaa se että en hyvästä yrityksestä huolimatta saa fillariani myytyä!
Tartteis saada hiukkasen rahhoo uutta gearia varten, mutta ei!
Mikserin & mm. tartteisin, mutta kun ei mene kaupaksi!

Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta :scared:

1. Epätodellinen sumu - Eilen oli sellanen sumu, että liikennemerkit näki kun ne ohitti. Ei ennen. Siis näkyvyys alle 10m. Ja paikallinen poliisi yritti itsemurhaa ja yritti käyttää minua siinä hyväkseen. Moottoritietä ajoin hissun kissun 80km/h, kun siinä oli näkyvyyttä noin 50m. (Ok, joku vois laskee jarrutusmatkan ja todeta, että 50m on liian lyhyt 80km/h nopeudesta. No mut kumminkin sen katsoin olevan riittävän turvallinen nopeus, jotta kerkeää vielä töihinkin... ja pääsee sinne saakka ehjänä.) Ohitse suhisee idiootteja 120km/h, eli heillä ei ole mitään aavistusta mitä on edessä. No minä ajoin hitaampaa kaistaa, niin eiköhän siinä ole moottoritiellä - siis tiellä, ei penkereellä, missä tilaa on - oli auto pysähtyneenä. Ja poliisiauto siinä edessä. Poliisi seisoo auton oikealla laidalla ja kun minun tulee ohittaa oikealta, niin arvaa meinasinko ajaa poliisin yli. Jos ei olisi ollut niin kiire, olisin pysäyttänyt ja käynyt kysymässä onko herra poliisi koskaan kuulluut varoituskolmiosta.

2. Irlantilainen työmoraali - Pankki sotkee ja säätää. Mun pitää siis täyttää miljoona paperia kun he sotkee. Ei siis pankki itse korjaa asioitaan, vaan minä. No sitten mun tili on jäissä, eikä rahaa. No lupaavat korjata asian, kunhan paperit saapuu. Jos vien suoraan pankkiin, niin ne lähettää samana päivänä paperit perille ja seuraavana päivänä mun tili on siinä tilassa kun mun tilin kuuluukin. Jos postitan niin paperit on seuraavana päivänä ja tili sitä seuraavana. Vein paperit pankkiin perjantaina. Soitin tänään, että hei en viitsisi teidän sotkujen takia syödä näkkileipää. Sanoivat, ettei yhtään paperia ole tullut sinne, varmaan vielä siellä mun pankissa. Niin tässä maassa kaikki hoidetaan sun oman haarakonttorisi toimesta. Et saa mennä mihinkään muuhun haarakonttoriin. Ja siellä ne lepää. Potkis kaikki irlantilaiset pois tästä maasta, niin vois jokin toimiakkin täällä. Palkkais sellasii, jotka oikeesti haluaa ja osaa tehdä töitä.

edit:

3. Flunssa - Perhana sitä flunssaakin on pakko pukata. Keuhkoon sattuu ja päähän sattuu. No kyllä se pitää pieni kipu kestää.

4. Firmamme siivous - Joku perhanan irlantilainen on käyny siivoamassa pöydät täällä. Ja ei oo tajunnu, että sen pesuaineen voi myös pyyhkiä pois. Kaikki pöydät ihan tahmeena.

edit2: - Noni. Nyt sit tunnin päästä lekuriin kattomaan mikä on, ku ei meinaa hengitys ees kulkee. Ainaki säästyy röökirahat ku tulee keuhkot mukana jos ees koittaa polttaa.

Toivottavasti ei oo mikää itämainen tauti.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/2853185.stm
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030318KO53
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030318KO52

edit3: Huh, ei ollu vinkuintialainen hyppykuppa. Oli vaa jotain bakteereja keuhkoissa. Ny himaan viikoksi makoilee.

SAAATANAAAAAAA!!!!!

SAAANKS MÄ NY JOSTAIN MUN NEULAN!!!!!??????????????

VITTTTTTU(UTUTUTUIZoljgdlö 8<msge b3qEÄÅIPNÅ

Vituttaaku on törkee krapula....:016:

Prklleen prkl...
Ensmaanantaina auttamaan sukulaisia muutossa Kuopiosta jonnekin *tun Polvijärvelle.

Klo5 aamulla sitten ylös ajamaan Kuopioon, ronttamaan kaikki paskq mitä kämpästä löytyy johkin autoon, ajamaan *ttu montasataakilsaa sinne korpeen ja lastaa kamat sinne....eih vittu kiinnostaa niin syvästi.

Sitten pitäs vielä jaksaa ajaa kaksinkertanen matka sieltä kotio, vitut mä jätän auton illalla Joensuun torille, menen ottaa vaikka Kellariklubilla häppää ja nukun yön autossa..tai jotain...

Samperin äijällä on vielä paaluakin sen verran että helposti se jonkin muuttofirman pianonvirittäjiä palkkaa mutta ei.
Taidan hommata kunnon krapulan siihen hommaan niin vituttas vielä enemmän ja olisi kivempaa.

Ekana päivänä minua ei esitelty kenellekään. Muutenkin henkilö, jonka kanssa olen ollut eniten tekemisissä, on suurimman osan ajasta poissa. En vielä ole mikään ammattilainen, joten tarvitsisin jonkun jolta vois kysellä asisosta kokoajan.

jos valmistuu ennen perintää, ei tarvitse maksaa ollenkaan.

Quote by Taedium
Quote by master

e.
enknas.

Ebay:stä ostettu ajotakki jä tullipostiin ja jouduin maksaa sitä vitun alv 22% 50 euroa.
Vituttaa tää vitun suomen verotus, mitään et saa ostaa halvemmalla.
Sit kun tää vitun tulliposti sijaitsee yhdessä paikassa, vittu eikö ole mahdollista perustaa muita toimipaikkoja kun hki-vantaa lentoasema.
Pitää lähtee espoosta ajelemaan vantaalle maksamaan lisää tuotteesta minkä on hommannut.
Saatana et osaa vituttaa.

ku saa aina paikkailla rutisevien mummojen jälkiä duunissa,jäisivät eläkkeelle!, >>nuoret sais töitä,hommat hoituis ja ei tarttis kuunnella joka päivä sitä samaa... Vv^;..;^vV

Quote by _U
Quote by eGrind
Ihmisten yleinen kierous ja tämän mailmanmeno muutenkin.

Olet jo aika pitkään hokenut noita samoja asioita... ilmeisesti kaikki ei ole ok?

Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti asiasi selviävät!

Gassho.

Anteeksi hokeminen. Jotakin ongelmia on kyllä ihmisten kanssa ollut "viimeaikoina"

Kiitos kovasti, paljon rakkautta siihen suuntaan.

nyt kyllä voin sanoa että:

EI VITUTA YHTÄÄÄN!

Sain tunti sitten peruskoulun päättötodistuksen!
jjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Quote by NoStatus

Nyt vituttaa!

Vituttaa kun piti saada sähkölaskua pienemmäksi, niin
sitten mäjähtääkin ylimääräinen 95 euron lasku postiluukusta.
Saa vähän aikaa poltella kynttilöitä, että saa ton säästettyä...

VIDU!!!!!!!

Iski myötätunto vitutus tollasta käytäntöä kohtaan.
Vastaavaan toimintaan törmää turhan usein
monessakin asiassa.

Ei tässä ilman vitutusta itsekkään selviä.
Olen tunti töissä toistaiseksi. Työpaikalla
on hiljaista lomien takia, joten tunteja ei
kerry. 5.7 pitäis lähteä kiertää Suomea
pariksi viikoksi.
Rahaa ei suuremmin tienaa muutamalla
tunnilla päivässä vaikka liksa onkin kohtuu
reilu.
Matkasta tulee säästöreissu ja levyjen oston voi
unohtaa varmasti vähäksi aikaa.
Onneks duuni on muuten herkkuu ja
reissuun lähtee huippu seuraa!

Jaa vituttaako? No kyl välillä. Selllllaset... ... ... hiiiiitaaaaaasti puhuvat... ... ... ... ihmiset ... ... jotka pitää aina siinä ... ööö ... ööö ... puhumisen välissä ... ... ... sellasiiiii .... hm .... taukoja. Ja siiiiiiiiiiiiiiit venyttttäääää joka v*tun sanaa... .... .... helvvvvvvvvvetin pitkäksi... Ja pakko vuodattaa sydänveret siihen mun syliin kertoen koko elämäntarinansa ennen ku pääsee edes asiaan.

Mulla ei ole koko päivää aikaa jos joku vasta harjottelee aakkosia. Opettelis eka puhumaan ja sit häiritsee mua.

pikkasen kiehuttaa se et joutuu kohta kaivaa valonheittimet ja hylkeennahkatakit naftaliinist :I

Quote by Tapi T
:crybaby: vai :laugh: ?

Mieluummin :laugh: . Tsemiä Tapi!

Niinpä niin...

edit: Urli kohilleen

jep

O