GU syyskuussa
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
mut kuitenkin, sharam tai dubfire yksinään taas tuskin olisivat niitä kovimpia DJ-vieraita Suomessa
Tällä viikolla kuulemma julkistetaan esiintyjä... (nimettömänä pysyvä tietolähde kertoi) Kaikki tarjoo sille joka ekana postaa tänne tiedon esiintyjästä ilmaisen drinkin sitten itse tapahtumassa? Ketkä on mukana?
Oon inessä, vaikka sitten kaatuu kyllä suunnitelma olla itse tapahtumassa selvinpäin jos ehdin ensin.
Originally posted by Make:
Mitäs jos se meneekin näin : syyskuussa John Digweed, lokakuussa Danny Tenaglia, marraskuussa Sasha ja joulukuussa Deep Dish ja paikka Ravintola Kaisaniemi?
Ei paha
Ei saa kirjottaa tollasia! Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa ilmankin yllä olevan kaltaisia kiihottavia vihjailuja
Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa
Kukaan mies ei voi olla kaikkea noita kolmea samaan aikaan, kaks ehkä menisi vielä.
Originally posted by Mimako:
Ei saa kirjottaa tollasia! Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa ilmankin yllä olevan kaltaisia kiihottavia vihjailuja
liian suuri kiusaus siis spekuloida lisää. entäs jos ensi kuussa vesilaitoksella menee piuhat sekaisin ja kuumavesihanasta alkaa tulla blandismiksereitä ja kylmähanasta finlandiavodkaa. ja marraskuussa voitat lotossa täyspotin. WOW!
Originally posted by Homegrove:
Kukaan mies ei voi olla kaikkea noita kolmea samaan aikaan, kaks ehkä menisi vielä.
Mutta jos krapulassa on nainen, kuten täällä, niin nuo kaksi muutakin tunnetta voivat olla läsnä samaan aikaan. Vesihanasta saisikin muuten tulla juuri nyt pikkasen kossua ja blandista... Ja GU syyskuuhun äänestän Sashaa, mutta saas nähdä...
nimeä en paljasta, mutta se alkaa S:llä, eikä se oo Sdigweed (arvuutus: S _ S _ _ )Originally posted by Sampson:
Tällä viikolla kuulemma julkistetaan esiintyjä... (nimettömänä pysyvä tietolähde kertoi) Kaikki tarjoo sille joka ekana postaa tänne tiedon esiintyjästä ilmaisen drinkin sitten itse tapahtumassa? Ketkä on mukana?
Originally posted by olliS:
(arvuutus: S _ S _ _ )
Kukahan toi mahtaa olla? (jos tämä on totta, niin monen rukouksiin ollaan vastattu.)
[ 13 August 2002: Message edited by: Tapi T ]
nimeä en paljasta, mutta se alkaa S:llä, eikä se oo Sdigweed (arvuutus: S _ S _ _ )
Sasse?
Duubi duubi dub dub dub. Sassea en olekaan vuoteen kahteen kuullut.
Kaveri taitaa olla syntyperältään Walesista....
Nimimerkki: A.Coe
Menee vaikeeksi... Kenelle se kalja nyt sitten tarjotaan...?
Menee vaikeeksi... Kenelle se kalja nyt sitten tarjotaan...?
no mulle tietysti (tää ei oo enää arvuuttelua)
OK. Tarjoon sulle.
onkos näille bileille jo päivämäärää/paikkaa? koska saa lippuja?
no mulle tietysti :008: (tää ei oo enää arvuuttelua)
Selvä. Mä tarjoon kans prkl. Sovitaan joku paikka joskus jossain.
[ 13 August 2002: Message edited by: Sampson ]
Haluan tässä välissä huomauttaa, että tämä voi olla varma tieto, muttei virallinen
Nopeet_juo_hitaat!
Haluan tässä välissä huomauttaa, että tämä voi olla varma tieto, muttei virallinen
juurikin näin..
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »