Ayia Napa
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Oi Oi oiii..
Oon kuullut kaverilt viime kesänä et paikka on todella upea mutta hieman hintavahko.. Bilettä riittää,samoin clubeja mutta niillä on hintaa. (millä nyt ei olis)
tahtoo kans...
------------------
Free your mind and your ass will follow...
Tyttöystävän isosisko oli paikalla viime kesänä(?) [muistaakseni]
ja toi sieltä flaijereita näytille.
Niihin meinas hajota, joka illalle aivan loistavia nimiä!
Aina Lisa Lashesista Tiestoon.
Sinne kyllä mieli halajaisi.
------------------
S. Fea
Originally posted by Miguel:
Oi Oi oiii..
Oon kuullut kaverilt viime kesänä et paikka on todella upea mutta hieman hintavahko.. Bilettä riittää,samoin clubeja mutta niillä on hintaa. (millä nyt ei olis)
tahtoo kans...
Kaikkihan täällä maksaa... Olen itse ymmärtänyt, että siellä liikutaan aikalailla samoissa hinnoissa mitä suomessakin... Paikallinen raha (punta??) on tällä hetkellä n. 10.85 mk.
Mutta kuten jo aikaisemminkin on todistettu: Ei köyhän kannata halpaa ostaa....
------------------
....let the rhythm be your
guiding light....
Se oli ihan kiva paikka. Olin siellä viikon kesällä -99. Siellä oli pari aika uskomattoman upeaa klubia jossa musiikkikin oli kohdallaan.
VAROITUS: Siellä on tuhottomasti kännisiä brittejä sillä huumeita ei saarella ole tarjolla. Ne britit nihkeili kaikille, jopa toisilleen. Skandinaaveja oli myös. Baarit Systembolaget ja Scandinavian Love Shack tulee kiertää kaukaa ellei mielessä ole vain one night stand.
Yleisesti katsoen matkasta jäi hyvä mieli.
olin siellä just viime kesänä kaksi viikkoa. totta on, että se on melko kallis paikka, (rahaa pelkkiin sisäänpääsyihin menee helposti viikossa 500-1000mk) mutta toisaalta bileet on myös sen arvoiset. (ja meneehän sitä rahaa suomessakin)
eniveis, paikka garage-painotteinen, oikeestain vaan muutamassa paikassa soitetaan jotain muuta. muuten kuulemma meno lähestyy ibiza-meinikiä.
soittamassa siellä käy lähinnä brittiläiset. muutamia nimiä viime kesältä mm. paul oakenfold, jeremy healy, lisa lashes, lisa loud, dj luck-mc neat kaksikko, artful dodger jne..
mun kahden viikon aikana ehti olla myös ministry of sound ja cream.
mestaa hallitsee kirkon läheisyydessä sijaitseva tori, jota ympäröi kymmenet baarit ja klubit. iltaisin siinä kokoontuu lähes kaikki kaupungissa olijat, joten rähinöiltäkään ei voi valitettavasti välttyä. joka paikassa on turvamiehiä, mutta valitettavan vähän. eli paikka muuten lähes täydellinen (rannat sileähiekkaisia ja matalia, ilma kuuma jne) mutta aika vaarallista siellä oli. tytöt EI VOI kävellä yksin yöllä!
mutta muuten suosittelen..
Originally posted by Lenjo:
mestaa hallitsee kirkon läheisyydessä sijaitseva tori, jota ympäröi kymmenet baarit ja klubit. iltaisin siinä kokoontuu lähes kaikki kaupungissa olijat, joten rähinöiltäkään ei voi valitettavasti välttyä.
Jep, täällä tulee just tv:stä kymmenosainen tv-sarja "Return To Agia Napa" joka on kuvattu viime kesältä. Aika hurjaa rähinää ja tietysti britit tuntuu olevan pahimimpia kuuma-kalleja. Muita clubeja kuin Garage-mestoja tossa dokkarissa so far ei oo näytetty, taivas se taitaa olla tuon musiikin ystäville.
Älkää ikinä erehtykö Kyproksen Limassoliin talvella, se on aivan kuollut paikka. Tai no, onhan siellä mummoja jotka kävelee happipullojen kanssa Viime talviloma meni aivan vituiks
[This message has been edited by Zapa (edited 12 March 2001).]
Originally posted by Zapa:
Jep, täällä tulee just tv:stä kymmenosainen tv-sarja "Return To Agia Napa" B]
Mikä on loppujen lopuksi oikea tapa kirjoittaa tuon bile paikan nimi? Onko se "Ayia Napa" Vai "Agia Napa"? Molempia on nähty, eikä kansallisuudella tunnut olevan väliä?
------------------
....If you understand or if you don't. If you believe or if you doubt....
Originally posted by anco:
Mikä on loppujen lopuksi oikea tapa kirjoittaa tuon bile paikan nimi? Onko se "Ayia Napa" Vai "Agia Napa"? Molempia on nähty, eikä kansallisuudella tunnut olevan väliä?
Oisko Agia vanhempaa perua ko. kaupungista, ehkä tähän vois liittyä Kyproksen turkkilaisten ja kreikkalaisten väliset kiistat? Napa on aika lähellä sitä pohjoispuolella sijaitsevaa rajaa, jos se on ollut aikaisemmin ollut turkkilaisten "hallussa"?
Emmä tiiä, toi on vaan arvaus
Vielä kerran tuosta hinnasta..
Ihmiset sanovat, että paikka on sinänsä kallis, mutta..
Lähtisin mielummin bilettämään New York:iin, mutta jos verrataan Nykin ja Ayia Napan matkojen hintoja keskenään, niin tuo jäkimmäinen tuntuu olevan lähempänä minun lompakkoani. Tässäkin siis tulee taas valittua se "kultainen keskitie".
Siis, se nykin matka jää odottamaan sitä, että minusta tulee ensin iso ja sitten rikas... Osaan kuvitellä vedättäväni joskus 4kymppisenä jossain nykin ex-menomestassa jotain menneen ajan kiksua... hmm... hymyilyttää...
------------------
If you understand or
if you don't..
If you believe or
if you doubt..
ai garage meininkii. *gone* oon jo siellä.
Originally posted by anco:
Molemmat on mun mielestä oikein. Se taitaa olla vähän sama juttu ku flyereissa on toi "Eliot Ness" tai "Elliot Ness", ainakin joskus ollu.
Mut anyway, kreikan aakkosissa se kirjotetaan geellä. Tai se kirjain taitaa tarkottaa geetä sekä jiitä??
Tuli lomailtua kyseisessä paikassa viime marraskuun lopulla. Paikka oli todella upea ja siellähän niitä klubeja oli melkein kylki kyljessä.. mutta itse en päässyt mihinkään niistä, sillä oli alkanut siellä jo ns. talvikausi, joten paikat oli lähes kaikki kiinni - huonoa tuuria, sillä odotin pääseväni niissäkin käymään. No, eipä sitä sitten muualla oikein tullu oltua, kuin hotellin baarissa kaiket illat - täysin kännissä.. ei sellasta ryyppymatkaa enää koskaan Muuten oli kyllä ihan mukavaa.. Ruotsalaisia kyllä siellä oli todella paljon.. kaikki kivat iltamenotkin, kuin bingo oli ruotsiksi.. mutta se matkaopas mmm..
Olin siellä yks talvi tyttöjen kans ja oltiin melkein ainoot turistit siä..joten keksittiin omaa kivaa kun mikään ei ollut auki. näin jälkikäteen ajatellen oli antoisampaa bailaa paikallisten kanssa heidän omissa bileissään jotka on todella BILEITÄ!!!huh huh!päivällä niin kiltit tytötkin siellä tanssivat sätkä suussa pöydillä ja taas aamulla siveänä perheen kanssa....
jäi mieleen erityisesti tonys kahvila siellä rannalla, sai maistuvaa aamiaista bileistä tullessa.
hmm...biletimme meneen myös brittihotskas jossa oli todella
sairasta brittihumoria...
huolimatta low seasonista saimme kolme varoitusta hotellilta ja fritteltä ja siivoojanaisemme tekikin ristinmerkin nähdessään meidän poistuva...
Originally posted by Lenjo:
mutta aika vaarallista siellä oli. tytöt EI VOI kävellä yksin yöllä!
Miten noin yleensä tämän asian kanssa Välimeren maissa? Olen tässä pohdiskellut matkaa joko Agia Napaan tai Ibizalle, mutta tämä juttu vähän pelottaa. Kuinka rankasti siellä saa pelätä ruumiillisen koskemattomuuden puolesta? Pitääkö iskeä kihlasormukset käteen ja pysytellä poikaystävän kyljessä kiinni, että välttäisi katalien jorgosten lääppimiset?
Originally posted by Varvana:
Miten noin yleensä tämän asian kanssa Välimeren maissa? Pitääkö iskeä kihlasormukset käteen ja pysytellä poikaystävän kyljessä kiinni?
Ei taida riittää. Kannattaa pistää reilusti vaatteita päälle, värjätä hiukset tummaksi, pysytellä poissa tanssilattialta ja kulkea välimatkat omalla mopolla. Niin, siis jos et pidä 10:stä kukosta ympärilläsi. (Joku siitäkin oudosti nauttii.)
Muutamissa tiloissa on käynyt sääliksi niitä tyttöjä. Joissain paikoissa taas saavat olla täysin rauhassa.
[ 07 May 2001: Message edited by: Pengo ]
Onpas kypros sitten muuttunut viíme näkemästä, koska kun minä olin siellä noin 8 vuotta sitten (olin 15v). Niin silloin ei tarvinnut pelätä yhtään mitään. Meitä oli semmonen pieni porukka (4henk) nuoria, ja me kierreltiin siellä ympärinsä yö myöhälle, eikä ollut kertaakaan uhkaavaa tilannetta.
"maailma muuttuu Eskoseni"
Ayia Napa on niiiiiin kingi Melko halvallakin vielä pääsee matkalle. Viime kesänä tuli vietettyä viikko, ja 16 päivän päästä on ohjelmassa 2 viikkoa
Tänä kesänä kuulema odotettavissa aika villiä menoa ja paljon isoja nimiä verrattuna viime kesään.
Klubeista ainakin jäi mieleen Gas ja Ice Ku mukavimpina.
Ketään lähdössä tänä kesänä?
-cf
Nyt kun sesonki taas alkaa, ja ihmiset rupeavat valumaan lämpimiin välimerenmaihin bilettämään, tahtoisin kertoa faktan joka on ehkä hieman ristiriidassa täällä ilmoitetun kanssa. Siis Agia Napassa EI tarvitse maksaa
sisäänpääsyistä, eikä aina juomistakaan. Enkä tarkoita mitään `kiivetään aidan yli'juttuja vaan reippaasti marssimalla ovesta sisään vapaalipun kanssa tai vielä paremmin paikallisen, joiden seurassa pääset ilmaiseksi. Sikäläiset ovat hyvin avoimia seuranhaluisia ihmisiä, jotka varmasti ottavat hyvin mielellään uudet tuttavuudet vastaan. Tai niin ainakin kävi minulle ja kumppanilleni.
Jollei taas uudet tuttavuudet kiinnosta tai niitä ei tunnu löytyvän, niin toinen keino on vapaaliput. Monet baarit joissa ihmiset ovat aloittelemassa ennen klubeille siirtymistä, tarjoavat ilmaisia sisäänpääsyjä klubeille drinkin oston yhteydessä. Jolleivat jo muuten tyrkytä niin pyytäkää sille klubille vapaalippu jonne haluatte mennä, yleensä baarimikot antavat. Esim. Castleen saa hyvin lippuja viereisestä(yläsisäänkäynti) Hollywood Boulevard-paikasta. Joidenkin pienempien ja syrjäisempien baarien liput saattavat olla huijausta ja niillä ei päästetä sisään, mutta klubien vieressä olevista baareista saa takuuvarmasti käypiä lippuja.
Emme ole kertaakaan joutuneet maksamaan.
Ja vinkkinä: jos olette ryyppyreissulla, kannattaa aloitella hieman syrjemmällä brittien valloittamissa paikoissa; Yhden drinkin(~10-20mk.) hinnalla saa kaupanpäälle parhaimmillaan 10tequilaa tai shottia...
Hyvää Lomaa kaikille Napaan suuntaaville! Loistava paikka klubitukseen.
Ainiin. Siitä turvallisuudesta vielä. Itse pukeuduin tuolla liikkuessani tavalliseen tapaani pitkään bilehameeseen ja ulkona villapaitaan topin päällä. Ei tarvinnut nyppiä miehiä irti persuksesta koko aikaa. Monissa muissa paikoissa(myös välimerenmaissa) on tuohon hommaan kulunut aivan liikaa aikaa.
Mutta katsellessani muita ympärilläni liehuvia naisia ja tyttöjä, tuntuivat bikinitkin olevan jo aivan liian suuri vaatekappale.
Taisin olla näin jälkeenpäin ajatellen aika friikki näky...
Onko kukaan käynyt ko. paikassa bilettämässä??? Tekisi mieli lähteä katsomaan paikkaa, mutta olisi hienoa ensin hieman tietää mitä Ayia Napalla on ja mitä sieltä kannattaa odottaa...
Mitään kokemuksia? Kenelläkään??
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »