Darkroom # 3, mutta kuka soittaa? Se on salaisuus... 26.3.2010 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
[q]Lil Tony, 21.1.2010 18:53:
Tip.
Mysterious DJ joka on soittanut mm 90-luvun alkupuolella E-Werkissä, viime kesänä Ibizalla. Berghain /Panorama bar vakiokasvo. Viihtyy myös Japanissa. Fabric room no 1 Perus settiä...
[/q]
Kerro nyt kenestä on kyse*hih*
[q]kuilun partaalla, 21.1.2010 16:57:
Eiku eiku eiku se on joko Omar S tai Marshall Jefferson!!1!
[/q]
REPS! Good one, Ivo!
Läheltä liipoo, mutta silti niin kaukaa.
Noh ei kiusata enempää. Mestoilla nähdään.
Huomenna selkee peli, mä soitan 7 h setin.
[q]Timmo, 21.1.2010 20:40:
Musta lakana ja taakse joku suomalainen tekno-dj.
[/q]
Tai sit linnunpelätin dekkien eteen, ja kanavassa kiinni I-Pod, jossa on lil-tony 7h set jostain aikaisemmista bileistä
sen verran kaverit kehu, et pitäis kyl varmaan tulla tsekkaa bileet.
N ku meni kikkailuks, ni tekeeks Lil'Louis pikapaluun Stadiin?
[q]Lil Tony, 21.1.2010 18:53:
Mysterious DJ joka on soittanut mm 90-luvun alkupuolella E-Werkissä, viime kesänä Ibizalla. Berghain /Panorama bar vakiokasvo. Viihtyy myös Japanissa. Fabric room no 1 Perus settiä...
[/q]
Claude Youngille keksitty Dublin-decoy samaksi illaksi? :)
[q]Samuel, 21.1.2010 13:40:
---
dj upi, 21.1.2010 12:25:
Eli: Joku jenkki joka ei oo Euroopassa niin kovas huudossa mut soittaa helvetin hyvin omalla mantereellaan?
---
Harvey again. Toisaalta toi musalinja kuvaus ei ehkä NIIN hyvin sovi herraan.
Dixon lienee kans mahdollinen.
[/q]
Vinkkien perusteella ei Harvey, mutta se olisi silti kova, kun se on nähtävästi saanut sen lupa-asiat viimeinkin kuntoon ja tekee tässä keväällä keikkaa jenkkien ulkopuolella.
Guy Gerber ois gutaa. Innolla odotellaan ketä siel pimeydessä sitte soittelee
[q]samlainio, 22.1.2010 07:59:
Guy Gerber ois gutaa. Innolla odotellaan ketä siel pimeydessä sitte soittelee
[/q]
Guy ei soittanut aikoinaan E-Werkissä :D
Muuten hyvä valinta. On kyllä listalla to do 2010 veti sen verran kovan liven Fabricissa samana iltana kun olin keikalla.
top 10z?
[q]Lil Tony, 22.1.2010 08:15:
Guy ei soittanut aikoinaan E-Werkissä :D
Muuten hyvä valinta. On kyllä listalla to do 2010 veti sen verran kovan liven Fabricissa samana iltana kun olin keikalla.
[/q]
Nyt kun tuli puheeksi to do lista, niin aivan pakko udella mahtaisiko Terrence Parker kuulua listalle?
Liiallisten vinkkien vahvistama epäilys on Richard D. James eli Aphex Twin. Mitä saan palkinnoksi?
Eikös tuo Aphex asu äitinsä luona ja oo hiukan ns. seko..Vai onko vaan urbaanilegenda?
Yön yli nukuttuani valkeni who the hell it might be? Helmut Josef Geier ( DJ HELL )
[q]Boy Jorge, 22.1.2010 21:21:
Yön yli nukuttuani valkeni who the hell it might be? Helmut Josef Geier ( DJ HELL )
[/q]
Huaaa! Viimeks missasin ja odotanki nyt ku kuuta nousevaa. God foockhing damn jos näin on!
Kantsii olla realistinen :) 0e sisään aluks eli joku "sisäpiiriläinen" ts. Tonin hyvä tuttu.
Dixon / âme joista ensimmäinen on mitä luultavimmin todennäköisempi kuvauksen perusteella.
Spekulointi on kivaa. Varsinkin kun ei tähän #2 pääse tälläkään kertaa.
[q]phAntominE, 22.1.2010 22:49:
Kantsii olla realistinen :) 0e sisään aluks eli joku "sisäpiiriläinen" ts. Tonin hyvä tuttu.
Dixon / âme joista ensimmäinen on mitä luultavimmin todennäköisempi kuvauksen perusteella.
Spekulointi on kivaa. Varsinkin kun ei tähän #2 pääse tälläkään kertaa.
[/q]
Lipun hinta on `part of the concept`
Artistin maksaa sponssori joka ei julkisuutta kaipaa
perjantai 26.3.2010, 21 - 04, K18, ilmainen @ Kuudeslinja / Helsinki kotisivu
Jotta Darkroom pysyisi mielenkiintoisena, tällä kolmannella kerralla tulee soittamaan 7 tunnin setin dj, joka on mun yksi kaikkien aikojen suosikki djstä. Yksi maailman arvostetuimmista djstä. Monessa dj rangkissa ollut top 10 djden joukossa.
Kukaan ei saa tietää kenestä on kyse ennen iltaa. Kaksi ihmistä maailmassa tietää kenestä on kyse, minä ja tuleva dj. Arvailla saa, mutta totuus selviää vasta Darkroomissa, jos edes sielläkään, koska mestahan on täysin pimeä.
Tämä dj hallitsee pitkät setit parhaiten maailmassa. Itse tulen nautiskelemaan kylmä lonkero kädessä koko illan tanssilattialla. Tästä tulee todella mahtava ilta. Onko kukaan ulkolainen dj soittanut 7 tuntia Suomessa koskaan? Ei tietääkseni.
acid, ambient, deep, disco, house, idm, tekno
Doors 21.00-04.00
Liput 0 e b4 23.00 after 6e
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »