P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

Back to tapahtumat O

PACIFIQUE LUAU ARTIST INTERVIEW #2

DJ NEON (Säde)

01. Paras kesämuisto vuodelta 2009?
Ehdottomasti matka New Yorkkiin ja Los Angelesiin!

02. Kaksi biisiä, jotka kuvaavat hyvin soundia, joka on sulle ominta tällä hetkellä.
DJ Kubrik - Sound From Nowhere - Original Mix (Anthem)

Gary D. - Springworld 2009 (DJs Present)

03. Tämän hetken mielenkiintoisimmat ilmiöt, artistit tai klubit?
Mielenkiintoista nähdä miten rankempi soundi kehittyy, trance Saksassa mennyt taas rankemmaksi (jatkuuko samanlaisena), ja mielenkiintoista nähdä mihin hardstyle kehittyy.

04. Mitä tapahtuu vuonna 2010?
Rakkaus <3 <3 <3

05. Kaikkien aikojen ykköskesäbiisisi?
BT - Flaming June

06. Minkä kanssa ei kannata mennä uimaan?
Tukankuivaajan ja liiallisen määrän alkoholia ;)

http://www.pacifique.fi
http://bit.ly/pacifiqueluauevent
http://bit.ly/pacifiqueluaupage

Lippu takataskussa täälläkin*jiihaa* mut eka voi käydä hakee hiukan rusketusta Egyptin reissulta..*hih*

Samoin. Meitsi taas luottaa Intian aurinkoon.. *sydän*

http://farm3.static.flickr.com/2566/4192228005_4359efc593.jpg

PACIFIQUE LUAU ARTIST INTERVIEW #3

DJ INDIGO (Sininen)

Neppisskabat Töölönlahdella hiekkalaatikolla

02. Kaksi biisiä, jotka kuvaavat hyvin soundia, joka on sulle ominta tällä hetkellä.
Khainz - High Pressure [HOMmega]

Tom Hades - Uberfunk [Remain]

Ilmiö: Genrerajat katoaa
Artistit: Joris Voorn, Tiger Stripes, RPO, Khainz, Paul Ritch
Klubit/tapahtumat: Fallout, E<3H kesäsiirtola, Konemetsä, Jack, Jytke, Landscapes, ja tietty kaikki ug-warehousebileet

Ei aavistustakaan. Odotan innolla. Toivottavasti tulee ainakin paljon lisää uutta loistavaa musiikkia ja hyvin järkättyjä bileitä.

Drax ltd 2 - Amphetamine

Panos Papadopouloksen suunnittelemien uimahousujen kanssa (ne on topattu etumuksesta joten ne on huijausta)

Olisi 2 kpl lippuja pacifiqueen myynnissä!!!! Jos kiinnostaa viestiä/soittoa numeroon 0449967860.

[q]Hc-angel, 22.1.2010 18:22:
Olisi 2 kpl lippuja pacifiqueen myynnissä!!!! Jos kiinnostaa viestiä/soittoa numeroon 0449967860.
[/q]

väärä threadi! Klubituksessa on erikseen osto ja myyti palsta pacifique lipuille: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=71110

OK sori! Liput tosin menikin jo...

PACIFIQUE LUAU ARTIST INTERVIEW #4

SERGEI SHKUROFF (Madwave)

- Ehdoton ja spessuin omalla kohdallani on main room setti, jonka soitin Creamille Ibizan Amnesiassa heinäkuussa! Oli unohtumaton kokemus ja suuri kunnia soittaa yhdessä maailman parhaista klubeista ja lämmittää lattia itse Paul van Dykille.

Sergei Shkuroff - Revolution ( Timeline Music )

Sergei Shkuroff - Bratislava ( Armada )

Vuoden 2009 kirkkain kotimainen artisti on ehdottomasti Anton Sonin, uskomattoman lahjakas kaveri! Hänen kanssa on tullut tehtyä useampi projekti studiolla, ja lisää on tulossa. :) Klubeista jäi eniten mieleen vanha ja tuttu Laserpoint, joka ei petä koskaan, LOVE Circuksessa ja tietty oma MADWAVE :)

Tulee pari uutta julkaisua keväällä, Spinnin' recordsilla ja Goodgreefilla. Juuri ollaan suunnittelemassa Madwaven iltoja tulevalle vuodelle. Toivotaan, että menee yhtä lujaa kuin 2009 , ja jopa paremmin! :)

Filterheadz - Yimanya

Sukset kannattaa ehdottomasti jättää kotiin :)

Sellasta kaverin puolesta kyselen että kuis tiukka toi k20 on kun kaveri täyttää vasta heinäkuussa 20 ja miettii nyt uskaltaako ostaa lippua?

[q]MIUH, 27.1.2010 18:20:
Sellasta kaverin puolesta kyselen että kuis tiukka toi k20 on kun kaveri täyttää vasta heinäkuussa 20 ja miettii nyt uskaltaako ostaa lippua?
[/q]

Oletan, että kyseessä on nainen. Jos pistät vaikka jonkun kivan kesäisen bikinikuvan hänestä, niin voidaan sit miettiä että kuinka tiukka se k20 on hänen kohdallaan.

PACIFIQUE LUAU ARTIST INTERVIEW #5

DJ ORION (Misc, YleX)

Kesän ensimmäinen kunnon viikonloppu Tampereella kesäkuun alussa - kauden viimeiset Onet, Haussii ja nakkei -avajaiset Sahassa ja Pyynikin rantafiilistelyt. Tampere-fiilistä parhaimmillaan.
Lisäksi Love-konseptin kasaamiset ja toteuttamiset ja tietysti esikoispojan syntymä.

Underworld - Two Months Off (Grayarea's Four Years Off remix) (CDr)

DJ Orion & J.Shore - Brotherhood (Lost Language)

Ulkomaalaisista trance-/progeartisteista jalustalle nousee Solarity, Gareth Emery ja Jerome Isma-Ae, suomalaisista puolestaan Beetseekers, Allende ja Joonas Hahmo ovat olleet suurennuslasin alla. Ilmiöpuolella Shiloh teki onnistuneen comebackin, Joris Voorn rikkoi taas kerran (hyvällä tavalla) kaikki genrerajat ja odotukset ja BT on tehnyt ennennäkemättömän sosiaalisen median markkinointiduunin tulevan albuminsa eteen.

DJ Orion & J.Shore - Goodbye Earth EP näkee päivänvalon, uutta kimppaprojektia tulossa Mangon kanssa, digikaupoissa toivottavasti laatu alkaa korvata määrää ja Jackille, Lovelle ja Onelle nähdään myös jatkoa. Lämpöä, hyvää mieltä ja paljon musiikkia.

Sebastien Tellier - La Ritournelle

James Bondin. Ei siitä tulis yhtään mitään:
(Invalid youtube)

[q]UzU, 27.1.2010 18:26:
---
MIUH, 27.1.2010 18:20:

---

Oletan, että kyseessä on nainen. Jos pistät vaikka jonkun kivan kesäisen bikinikuvan hänestä, niin voidaan sit miettiä että kuinka tiukka se k20 on hänen kohdallaan.
[/q]

Joo nainen on kyseessä :D Ootkos nyt ihan tosissas :DDD

[q]UzU, 27.1.2010 18:26:
---

---

[/q]

Kannatan tätä. Oikeastaan ainoa tapa saada selville pääseekö hän sisään olematta 20v.

[q]Wolverine, 27.1.2010 18:54:
---
UzU, 27.1.2010 18:26:
---

---

---

Kannatan tätä. Oikeastaan ainoa tapa saada selville pääseekö hän sisään olematta 20v.
[/q]

No ei nyt juuri satu löytymään, mutta mua vanhemmalta näyttää kyllä. Paljon kypsemmältä. Mä oon ollu meistä aina se jolta on paperit joka paikkaan kysytty. Häneltä ei koskaan minnekkään.
No, ehkä me kokeillaan. Jos ei onnistu ni lähetään maitojunalla takas Porvooseen tai sit lähetään Helsingin yöelämään.

[q]MIUH, 27.1.2010 19:32:
---
Wolverine, 27.1.2010 18:54:
---
---

---

---

---

No ei nyt juuri satu löytymään, mutta mua vanhemmalta näyttää kyllä. Paljon kypsemmältä. Mä oon ollu meistä aina se jolta on paperit joka paikkaan kysytty. Häneltä ei koskaan minnekkään.
No, ehkä me kokeillaan. Jos ei onnistu ni lähetään maitojunalla takas Porvooseen tai sit lähetään Helsingin yöelämään.
[/q]

Mun mielestä tässä tilanteessa kannattaa pelata varman päälle ja hankkia jostain semmoinen bikinikuva ja laittaa se tänne näytille. Meitäkin harmittaisi teidän puolestanne jos jäisitte ulkopuolelle.

[q]Wolverine, 27.1.2010 20:48:
---
MIUH, 27.1.2010 19:32:
---
---
---

---

---

---

---

Mun mielestä tässä tilanteessa kannattaa pelata varman päälle ja hankkia jostain semmoinen bikinikuva ja laittaa se tänne näytille. Meitäkin harmittaisi teidän puolestanne jos jäisitte ulkopuolelle.
[/q]

No vaikka semmonen oliski niin eihän maaliskuussa kukaan niissä bikineissä siinä pihalla seiso niin mistä ovella tiedetään minkänäköinen kyseinen ihminen on bikineissä :D ?

[q]MIUH, 27.1.2010 21:17:

No vaikka semmonen oliski niin eihän maaliskuussa kukaan niissä bikineissä siinä pihalla seiso niin mistä ovella tiedetään minkänäköinen kyseinen ihminen on bikineissä :D ?
[/q]

Ootko tosissas?
Eniveis. Voin kertoo, että se ikäraja on tiukka 20..
..kannattaa siis myydä ne liput suoraan mulle. Ei oo meinaa kiva jonottaa pakkasessa paria tuntia ja sit portsari käännyttää ovella pois..

[q]Wolverine, 27.1.2010 20:48:
---
---
---
---

---

---

---

---

[/q]
Voi jumalauta. :D

Mutta MIUHIlle kommenttina että ite ainakin pääsin 19 just täyttäneenä vaikka yleensä on kyselty papereita. Kyllä ne sielläkin tais tsekkaa (päihtymistilastani päättelen että ois ehkä kannattanut jättää pihalle) mutta eivät välittäneet. Varmuudella ei tietenkään voi sanoa. Riippunee myös pokesta.

Tiesit varmaan että liput on jo loppuunmyyty? Siis jos vasta kelailet lipun ostamista.

[q]wiwi, 27.1.2010 21:26:
---
Wolverine, 27.1.2010 20:48:
---
---
---
---

---

---

---

---

---

Voi jumalauta. :D

Mutta MIUHIlle kommenttina että ite ainakin pääsin 19 just täyttäneenä vaikka yleensä on kyselty papereita. Kyllä ne sielläkin tais tsekkaa (päihtymistilastani päättelen että ois ehkä kannattanut jättää pihalle) mutta eivät välittäneet. Varmuudella ei tietenkään voi sanoa. Riippunee myös pokesta.

Tiesit varmaan että liput on jo loppuunmyyty? Siis jos vasta kelailet lipun ostamista.
[/q]

No hyvä tietää että on mahdollisuus. Ja tosiaan kun kaverinikin "jo" heinäkuussa sen 20 täyttää. Se on jo parempi kuin olisi juuri 19 täyttänyt.
Ja juu tiedän että ovat, meinattiin sikakalliilla tuolta huuto.netistä ne kipasta huutamassa :)

http://www.pacifique.fi/img/pfq_luau_preposter.jpg

o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o

P A C I F I Q U E - L U A U - 06.03.2010

DANNY RAMPLING (Pacha / Space / Amnesia Ibiza - UK)
The Legend Of House music

"The UK's Godfather of House Music"

Over 1 million compilation albums sold

Winner of 'Outstanding Achievement to Dance Music' award at Ibiza DJ Awards

With over 20 years of experience and an amazing track record of achievements we are honored to have the legendary Danny Rampling headlining the Pacifique 2010. He is the man who brought the balearic house sound from Ibiza to UK together with Paul Oakenfold and Nicky Holloway in the summer of 1987. Later he has taken his sound to the masses through Kiss FM and BBC Radio 1 shows and has since toured the all over world including regular appearances at all the legendary Ibiza clubs including Pacha, Space, Amnesia and Cafe Mambo. Rampling has sold over one million records to date and the likes of Pacha, Ministry and Mixmag have asked him to mix their compilations. He has received various dance music awards and recently authored a book called 'The Essential Guide To DJing'. Danny Rampling is a true Legend Of House.

Orkidea (Unity)
Mr.A (Danceteria)
Heikki L (Danceteria)
House Party Collective (Redrum)

Niko Geselle & Tony Profondo (Mixxed)
Käpä & Anselmi Kuusisto (Colors)
Something Good (Loop)
Mad Jay Mellin (Screen)
KimiK (Miau!)
Uke (Miau!)

Super8 & Tab (Hallmark)
Anton Sonin live (Laserpoint)
Orion (YleX)
Sergei Shkuroff (Madwave)
Proteus & Neon (Säde)
Alex Kunnari (Colors)
Jussi Soro live (Choon!)
Jace (Monday Bar)
OlliS (YleX)

Lauri Soini (Nolla)
Unity Collective (Unity)
Svengali (Kuningassoundi)
Magic Sam (Funky Elephant)
Aki A (Innersense)
Indigo (Unity)
Zzompp (Mbar)

Hosted by: Oded Peled

INFO

Venue: Serena Waterpark Tornimäentie 10, Espoo, Finland
Doors open: 19.00 - 02.00
Age limit: 20 years and over
Capacity: 1500 people

For more information please check: http://www.pacifique.fi/info.shtml

TICKETS

Pacifique tickets include full access to the water park and all arenas. All past Pacifique events have been fully sold out in advance so buy your ticket in advance for guaranteed entry. Buy your tickets only from these authorized dealers to avoid counterfits.

Pacifique tickets: 42€ (+bf)

Available from following outlets:

Helsinki 10: Eerikinkatu 3, Helsinki, Helsinki10.fi (+booking fee: 1€ = total price 43€)
Tiketti: Urho Kekkosen katu 4-6, Helsinki & 0600-1-1616 (0,98e/min+pvm) & http://www.tiketti.fi (+booking fee: 1,7€ / total price starting from 43,7€)

VIP tickets: 59€ (+bf)
Limited number of 100 VIP tickets are available only from Helsinki 10, Eerikinkatu 3, Helsinki. The VIP ticket includes:
- Queue-free entry from the VIP entrance
- Free use of the VIP cloakroom
- Guaranteed free locker until 21.00

More info at: http://www.pacifique.fi

O