Mikä soittoääni pirisee sinun kännykässäsi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 10
- Seuraava »
Pasilan tunnari soittoäänenä, Rauno Repomiehen suusta "Ding dong, viri viri, tööt tööt" viestiäänenä ja loput merkkiäänet on jotain ihan puhelin perusääniä.
vinyyliltä napattu parinkymmenen sekunnin looppi biisistä: Ronski Speed - E.O.S. (Positive Ways Mix).
.pi.
kohta työpuhelimessa Indra - Dancefloor ja Betwixt & Between - East of Eden sekä Horzi - Infernal Psycho.
Kaikki leikattu että alkaa suvannosta tai jostain muusta hyvästä kohtaa.
Mulla on viimeksi ollut jostakin tilattu, "jännittävä ja erilainen" soittari joskus vuosia sitten. Miksi en enää jaksa innostua moisista? Nyt on vaan ihan perus puhelimen pirinä.
Kyl se on se Headhunterz Vs. Wildstylez - Project 1.
Tällä hetkellä toi: last ninja 2, level 1 (sid).mp3
tosson vähän kuusnepasoundii kännyyn, jos putoilee: http://rapidshare.com/files/298580540/C64__sid_.zip.html
[q]pululu, 27.10.2009 14:31:
Mulla on viimeksi ollut jostakin tilattu, "jännittävä ja erilainen" soittari joskus vuosia sitten. Miksi en enää jaksa innostua moisista? Nyt on vaan ihan perus puhelimen pirinä.
[/q]
sama!
+ en ikinä kuule/huomaa muita soittoääniä kuin
mahdollisimman ärsyttävän pirinän.
nykyisin: Saosin - Is this real
Westbamin Wizards Of The Sonic ollu siitä asti ku sain ekan puhelimeni joskus 15-vuotiaana...mun känny ei pahemmin tue moniäänisiä soittareita et ihan hirveeltähän toi biisi kuulostaa, mut pois en vaihda mistään hinnasta - en soittaria enkä luuria
AVB - In and out of love
[q]yusuplus, 27.10.2009 14:48:
Tällä hetkellä toi: last ninja 2, level 1 (sid).mp3
tosson vähän kuusnepasoundii kännyyn, jos putoilee: http://rapidshare.com/files/298580540/C64__sid_.zip.html
[/q]
WORD!
Mike Dunn present Mr.69 - Phreaky MF (Original Phreak Mix)
Aavepyörä Zarjas beats
Nosferatu - Outshine Any Competition
Vähän muokattuna
Vaihdoin M1dystä Amen-breikkiin.
Pätkä Pendulumin Ransomista ^^
Snitchbros - In Further Blackness
Prodigy - Woodoo people
Pole Folder- Ghost Life
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3