Distortion & Mindcore Pres. Taiteiden Yö With Leo Laker 21.8.2009 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
[q]RujoNic, 22.8.2009 18:14:
---
J-Mx, 22.8.2009 16:49:
Joo tänne lähettiin tampereelta 20 yli kymmenen illalla ajaa =D Semmonen extemporee lähtö
---
decion mulle soittikin et lähdenkö mukaan.. oli vaan pahasti kadunvaltaukset sillon kesken*nauru*
[/q]
oli kyl aika hazardi reissu
puukotusta lukuunottamatta mainiot kemut
[q]DJ Rx, 22.8.2009 22:13:
[/q]
:|
[q]DJ Rx, 22.8.2009 22:13:
[/q]
Eiks toi tapahtunu siellä Finlandiatalon vieressä? Käsitin ainakin itse, ettei toi liittynyt näihin bileisiin millään tavalla.
Jep puukotuksesta mitä oon lukenut niin nimenomaan tapahtui siellä parkkiksella..
Ja näin senki lisäksi voisin vaikka laittaa omatki kiitokseni kaikille paikallaolijoille, meininki oli loistava(välillä ehkä liianki loistava ;D) ja oli todella hauskaa soittaa. Toivottovasti leka maistui *nauru*.
Till the next year =).
Harmi ettei tajunnut katsoa klubbarista ohjelmaa....tuli oltua Altin demoilussa Kiasman seinän vieressä 23-01:30
[q]ravec, 23.8.2009 03:21:
Harmi ettei tajunnut katsoa klubbarista ohjelmaa....tuli oltua Altin demoilussa Kiasman seinän vieressä 23-01:30
[/q]
Mua taas pikkusen harmitti, kun missasin näiden takia sen demowallin. :D No mut sellasta se on.
Hienot bileet ja vähän turhan kova känni.
Kiitos paljon, jäi mieleen vuoden mukaansatempaavimpina bileinä (tähän mennessä:D)
Olipa kivaa pitkäst aikaa nähdä tuttui. Niin ja se mesta, oli aika erikoinen :)
Aivan käsittämättömän loistavaa menoa!! Oli mieletöntä nähä mielettömästi porukkaa tällästen genrejen bileissä ja viel messissä!!!! Ensi vuonna uudestaan, eikös? *pahis**piis*
Muutama räpsy tapahtumasta:
http://stonewoman.1g.fi/kuvat/Biletyst%E4/Distortion+Mindcore+Taiteiden+Y%F6/
[q]illusion, 22.8.2009 00:47:
[/q]
aivan loistava toi vika biisi <3
Hah! Mitä tos Syntsen ottamii kuvii kattelin niin en näköjään muistanukkaa koko bileist niin paljoo *känni**blush*
Ei viihtyny montaa minuuttia humalaisten teinien seassa.
Terkkui kaverille joka piti huolen siitä etten vahingossakaan koskisi agregaattiin..
vähän myöhässä tuun hehkuttaa mut hyvät bileet oli ja näköjään tuolta kuvista omakin pärstä löytyi :) hyvä meininki mut tosiaan se kaljan roiskuminen niskaan ja jonkun pariskunnan muhittelut / nuoleskelut ja edestakaisin vellominen vähän tanssimista häiritsi.. piti heiluu sit vähän vihaisemmalla tahdilla niin porukka tajus pitää pientä hajurakoa edes :D
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »