M: tyttöjen bilevermeitä

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

en kyl pääse mut pidän noi seuraavaa kertaa varten ;D

tosiaan miehillekkin vois promoo tätä kun noit miestenvaatteita tos läjä on.

[q]Lyra, 31.8.2009 10:10:
en kyl pääse mut pidän noi seuraavaa kertaa varten ;D

tosiaan miehillekkin vois promoo tätä kun noit miestenvaatteita tos läjä on.
[/q]
Voisin ittekin tulla silloin paikalle. Mielell''n ostan uusia ja on mullakin parit unisex/housut, joita ei vaan tuu k'ytettyy.

[q]SilverJo, 29.8.2009 18:37:
Maanantain kannattajat, nostakaa iso käsi! (:[/q]
Oli vähän turhan suuret odotukset näin lyhyellä varoitusajalla.. käsiä nousi, muttei tarpeeks. Kuvailen kirpparilta jääneet aarteet ja laitan nekin tänne myyntiin kunhan ehdin. Siunaan tämän topikin nyt omalle krääsälleni!

Klubbarikirppiksen järjestän lähiaikoina uudella sijainnilla
(ehdotuksia otetaan innolla vastaan), topikkia ja ryhmistä pukkaa kunhan asia etenee. Kiitos kiinnostuneille, pidän teidät mielessä. (:

Joo hyvä idis! Mä tosin oon sitten varmaan siellä ostajan puolella, koska mulla on tosi vähän mitään bilevaatteita....vielä :P Tää päivä on vähän huono, oon ollu flunssassa koko viikonlopun ja nyt oon töissä ja niin supernaatti että kotia päiväunille vaan ku täältä irtoaa. Mutta ilmotelkaa millon klubbarikirppis kokoontuu niin rynnin paikalle

Jeps, mä tuun sitten kanssa mukaan myyvänä osapuolena kun klubbarikirppis pistetään pystyyn!

Täälläkin olisi kiinnostusta, kunhan tulee hyvällä varoitusajalla. :) Sitten täytyy vain toivoa, että työvuorojen puolesta natsaa! On kyllä loistava idea.

[q]SilverJo, 31.8.2009 11:43:
Klubbarikirppiksen järjestän lähiaikoina uudella sijainnilla (ehdotuksia otetaan innolla vastaan), topikkia ja ryhmistä pukkaa kunhan asia etenee. Kiitos kiinnostuneille, pidän teidät mielessä. (:
[/q]
[spam]Olen sitten mukana ostavana osapuolena, jos löytyy mun kokoisia vaatteita ;) Ootte kaikki niin kovin hentoisia :D Ehdottomasti järjestämisen arvoinen juttu. Olisiko jonkun kotona joku viikonlopun päivä? Sit yhden teistä ei tarttis kantaa vaatteita kotoa minnekään. Tai sitten joidenkin bileiden alkuun :) Mä Joanna ehdottelen sulle sit privana
[/spam]

Musta psykehame, koko M. 15 egeä.

Musta tribaalikuvioinen "harso"paita, hyvin ohutta kangasta. Koko S tai M, 10 egeä.

Musta härski Nightmare Before Christmas -paita, koko S. 10 egeä.

Vihreä remmihame, koko M. About kerran käytetty. 10 egeä.

Violetti edellisen kaltainen, koko M. Käyttämätön! 10 egeä.

Musta Vilan mekko tehostetikkauksilla ja taskuilla. Koko S. 10 egeä.

Beiget remmibyysat, koko M. 15 egeä. MYYTY!

Ylisöpö raidallinen kietaisuhame, 160 senttiselle nilkkapituinen. 15 egeä. MYYTY!

Musta fleece violeteilla tehostetikkauksilla, Cybershopista. Koko M. 10 egeä. MYYTY!

Farkkumini, koko pauttiarallaa M (venyvää matskua). 10 egeä.

Mekko/hame/pontso, koko M. Yläosan violetti "resori" kuvassa kaksinkerroin. 15 egeä. MYYTY!

Siinä taitaa olla about kaikki.. luulisin. x) Nopeat syö hitaat! (:

Ps. Kiits kaunis jo ostoksensa tehneille! ^^

onkos toi panssari toppi jo mennyt?

O