pop-ikoni Michael Jackson on kuollut! :'(

Back to yleinen keskustelu O

tässä hämmennyksessä ja jopa shokissa ei liene lisättävää..
jää hyvästit Michael Jackson.
lapsuuden idoli, maailman hienoin esiintyjä, upea laulaja ja noin miljoona muuta hienoa asiaa.
aivan kertakaikkisen jähmettävä uutinen. ei tässä kykene enempää, ei kykene.

Voisko saada vaihtoehdon "ruumiilta se on näyttänyt jo pitkään" :)))

[q]niomic, 26.6.2009 01:50:

*clips
[/q]
useat luotettavat tahot vahvistaneet asian jo hyvän tovin sitten.
"hän" ON poissa..

[q]anniharha, 26.6.2009 01:56:
[/q]

Idiootti.

Thriller part 2. julkaistaneen ensiviikolla entistäkin realistisemmilla zombieilla!

R.i.p Möykkäel :(

Kerkesin käydä sen konsertissakin ku oli suomessa 1997 :)

[q]subu, 26.6.2009 03:19:
Kerkesin käydä sen konsertissakin ku oli suomessa 1997 :)
[/q]
onnekas olet. nyt on henk.koht. myönnettävä määrättyä kateutta(kin), sillä en voi itse "kehua" kaltaisella. tätä jälkiviisauttahan tämä mutta: olis vaan pitänyt aikoinaan panostaa ja käydä konserteissa.. on tässäkin "fani".
miehen poismeno pysynee mielissä ja sydämmissä eräätkin sukupolvet.

Ei nyt millään pahalla, kaikella kunnioituksella ja arvostuksella miestä ja etenkin hänen musiikkiaan kohtaan. Mutta henk. koht ei arvostus ollut ihan huipussaan hänen tekojaan ja käyttäytymistä kohtaan, että ei nyt ihan kauheesti paina ko. herran poismeno! On sitä pahempiakin asioita maailmassa... Mutta levätköön rauhassa!

R.I.P Michael Jackson, hyvä laulaja/hyvät biisit :)

näin julmetunmoista tekstiviestien määrää kuin mitä aihe omakohtaisesti on tämän vuorokauden aikana aikaan saanut aiheesta, en oo vielä kokenu. jopa nk. "hevarituttuni" ovat paskana asian tiimoilta. oppia ikä kaikki. *pökr*

monta näitä topicceja tarvii oikein

[q]TrailerTrash, 26.6.2009 02:12:
---
anniharha, 26.6.2009 01:56:

---

Idiootti.
[/q]
No hei, älä nyt revi pelihousujas. Onhan anniharha tavallaan oikeassakin. Eipä ole Michael kovin terveeltä näyttänyt pitkään aikaan, eikä varmasti vähiten oman toimintansa tuloksena.

[q]Sallakat, 26.6.2009 10:18:
[/q]

michael jackson oli kyllä niin uskomaton kundi että hänen kunniakseen ei voi avata liikaa topiceja.

[q]Wolverine, 26.6.2009 10:44:
---
Sallakat, 26.6.2009 10:18:

---

michael jackson oli kyllä niin uskomaton kundi että hänen kunniakseen ei voi avata liikaa topiceja.
[/q]
näin on!
tein threadin lähes samalla rykäisyllä kuin c-hill(kin) jonka huomion sillä punaisella sekunnilla, kun topicin olin tallentanut ja hela hoito forumille ilmestyi, joten en ryhtynyt kyllä poistamaankaan. tämä tuskin keltään pois lienee.

voe voe minkä maikkoli teki :( Ison työn teki elämänsä aikana ja nyt se katos pois :(

[q]Jimmyfi, 26.6.2009 10:57:
voe voe minkä maikkoli teki :( Ison työn teki elämänsä aikana ja nyt se katos pois :(
[/q]
no, mä taasen olen sitä mieltä että vaikka mies on poissa niin se hänen ehkä tärkeinpänsä ("työ") eli musiikki sekä erinäiset avustussäätiöt jatkavat varmasti vakuuttavalla pohjalla täst edeskin etenkin nyt, kun ks. kuolema tulee saamaan sellaisen huomion maailman medioissa sekä muissa vaikutusvaltaisissa tahoissa, että huh-huh.

Olin kyllä pikkasen WTF kun tuo tieto puhelimen kautta työpaikan saavutti. Heti tuli selattua Iltalehti läpi ja kuunneltua ja katsottua juutuupista Scream - joka taitaa tälläkin hetkellä pitää hallussaan maailman kalleimman musavideon titteliä (olikohan se 5milj $ tms). Kyseisen biisin sanat aika hyvin tiivisti/tiivistää MJ:n elämää.

Piuh :(

[q]_Dj_Street_, 26.6.2009 04:32:
R.I.P Michael Jackson, hyvä laulaja/hyvät biisit :)
[/q]
Eikä ollut edes polkkaa..

hooray, now LaToya is the popular one!

Damn... joutuuki kuuntelee muutamat klassikot möykkäelin muistolle.

Thriller .. ehkä paras musavideo ikinä?

Rest in peace.

O