Älä osta Samsungia!, Samsung ei korvaa litteisiin näyttöihin takuuaikana ilmenneitä vikoja
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Älä osta Samsungia!, Samsung ei korvaa litteisiin näyttöihin takuuaikana ilmenneitä vikoja
Moi. Täytyypä varottaa, ettei muut ihmiset tee samaa virhettä. Älä missään nimessä osta Samsungin litteää näyttöä. Mun Samsung näyttö (940B) vikaantui 2.7 vuoden käytön jälkeen, ja Samsung ei korjannut tai korvannut näyttöä, vaikka ilmoitin viasta heille takuuaikana.
Eli
1. Vikaantuu nopeasti
2. Takuu ei toimi
Mikäköhän "vika" näyttöön tuli? ja miten he vastasivat vikailmoitukseen?
Varmasti korvaa jos takuu on 3 vuotta. Kuluttaja-asiamiestä peliin jos ei muu auta.
Paljonko muuten on 2,7 vuotta? 2 vuotta 8 kk 12 päivää?
Mitäs näyttöjä itse myyt? :D
[q]phanatic, 25.3.2009 15:01:
Varmasti korvaa jos takuu on 3 vuotta. Kuluttaja-asiamiestä peliin jos ei muu auta.[/q]
Ei välttis, jos ilmoittaa viasta 2,7 vuoden kohdalla ja vie laitteen huoltoon 3,2125 vuoden kohdalla.
Millä perusteella hylkäsivät takuun?
Siistiä joka tapauksessa tehdä aiheesta ragetunnarit klubbariin. :D Leikittäiskö näin keskiviikko-iltapäivän kunniaksi sitä peliä, missä spotataan kenen tunnukselle IP kuuluu?
Kuluttajavirasto auttanee tuollaisessa tapauksessa, jos näyttö tosiaan vikaantuu itsestään.
Valmistajalla on virhevastuu takuuajan jälkeenkin, jonka pituus riippuu laitteen oletetusta käyttöiästä. Näytöllä käyttöikä on varmasti suurempi kuin kolme vuotta, joten kannattanee ainakin kysellä tuollaisen perään.
[q]Juhgu, 25.3.2009 15:04:
Siistiä joka tapauksessa tehdä aiheesta ragetunnarit klubbariin. :D Leikittäiskö näin keskiviikko-iltapäivän kunniaksi sitä peliä, missä spotataan kenen tunnukselle IP kuuluu?
[/q]
Voitin :D
tai veikataan, että vika on yksi kuollut pikseli :)
[q]serotonot, 25.3.2009 15:07:
---
Voitin :D
[/q]
Now posting in an epic thread.
Tämän topicin perusteella ostan tästälähtien PELKÄSTÄÄN Samsung tuotteita!
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=66736
Onkohan tää just TÄMÄ näyttö? :o
Alle 6 kuollutta pikseliä ei ole vika.. Se on ominaisuus..
in b4
ach da internetz!
Mulla on samsung ja tykkään heitellä hattuja ja rakennella muureja :)
[q]Juhgu, 25.3.2009 15:04:
Leikittäiskö näin keskiviikko-iltapäivän kunniaksi sitä peliä, missä spotataan kenen tunnukselle IP kuuluu?
[/q]
Mä voitin kans!*nauru*
Klabbarin uudet featuret rankaisee.
Hei hei, olen matkalla sivulle 15!
edit: miksi muuten golem ei voinut tehdä tätä omilla tunnareillaan, vai onko kyse "kämppiksestä"?
Tässä iltalehden testi vuoden alusta http://www.iltalehti.fi/digi/200901098887502_du.shtml
edit. mielenkiintoista et samsungin kohdalla on maininta "Huomioitavaa: Nollapikselitakuu. Jos yksikin kuollut tai loistava pikseli, laite tai paneeli vaihdetaan." Vai onkohan kyse tänä vuonna ostetuista eikä 1-2v sitten
edit.2 Mahtaakohan tietokonenäytöllä ja töllöllä olla eri takuut
[q]domi, 25.3.2009 18:34:
Hei hei, olen matkalla sivulle 15!
edit: miksi muuten golem ei voinut tehdä tätä omilla tunnareillaan, vai onko kyse "kämppiksestä"?
[/q]
ehkä ei vaan kehdannut, tai sitten kyse on "kämppiksestä" :D
[q]domi, 25.3.2009 18:34:
[/q]
En tiedä näkeeks joku superoikeuserikoismoderaattorimies koko ip:n, mut toi ip:n alku viittaa otaniemen asuntoihin, et kyl tuolta saattaa muutama muukin ihminen postailla. Näin niinkuin yhden turhan ip-ajojahdin vierestä todistaneena.
Jatkakaa.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »