13.3.2009 Colors presents No.1 DJ on the planet for the second year running.. Armin van Buuren
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 13
- Seuraava »
Vielä 9 yötä!! *ökkö*
8! :D
Ois tarvetta yhelle lipulle (: pistäkää viestii
7
Multa löytyis yks lippu ko tapahtumaan. Tän päivän voi kysellä, sillä lähden huomenna matkalle. nro 050 3055229
MYYTY!
Aha, loppuunmyyty?! No, säästyypähän neki rahat ja oma elimistöki varmaan kiittää kun katkeaa tää biletysputki *nauru*...
[o]Täällä ois pari ylimääräistä lippua halukkaille..[/o] [o]toinen myyty, yksi enää jäljellä[/o]
Olis tarve yhdelle lipulle!
LIPPU SAATU! mutta hinta kirpaisi kun ostin sen mustasta pörssistä... eli 60 e on maksettu... ja jos joku haluaa sen lipun niin minä myyn sen 90euron hintaan :-)
Itse koheltanut kalenterin kanssa vähän liikaa ja yksi lippu olis nyt myynnissä. Pistäkää postia flemoner@gmail.com jos kiinnostaa vielä päästä bileisiin :)
Täälläkin yksi lippu myynnissä. On vaan lompakossa katkennut katkoviivoituksen kohdalta, mutta molemmat palaset löytyy ja viivakoodi. Lähtee hintaan 35 numerosta 044-5766718
MYYTY!
Olis tarvetta kahdelle lipulle. Jos jollain olisi ylimääräisiä niin Pistäkää YV:tä. Nouto mahdollinen PK-seudulta.
Hei! Haen kaks lippuja jos viellä on. Kiitellinen vastaukseista!
Onpas täällä paljon matti myöhäläisiä vauhdissa. Olkaa heti liikkeellä kun liput tulee myyntiin... Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?
[q]First_State, 9.3.2009 23:17:
Onpas täällä paljon matti myöhäläisiä vauhdissa. Olkaa heti liikkeellä kun liput tulee myyntiin... Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?
[/q]
"I went to see Armin and all I got was this lousy T-shirt"?
Myös täällä yks Matti-myöhäinen!!!
Yks lippu desperatly needed!
Laita privaa tai viestiä kasikasi8@hotmail.com
Noudan pk-seudulta ja käteismaksu tietty =)
[q]First_State, 9.3.2009 23:17: Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?
[/q]
Meinasin ostaa ebaystä arminin t-paidan, mutta unohtui ja nyt ei enää kerkiä! Toivottavasti myyvät siellä.
OSTETAAN 2kpl lippuja!
044-377 7769 tai tommi@millennium.fi
jeee 2 päivää enää!
WTB 2 tickets 4 AVB plz!
Suomeksi sama: Jos vielä joku haluaa lippujaan myydä, niin enemmän kuin mielelläni ostaisin
2 kpl pois. Tai vaikka yhden sieltä ja toisen tuolta.
Olen Arminin tuleva vaimo (armin ei vielä tiedä) ja minun on päästävä kosimaan häntä perjantaina!!
Yhteydenotot:
dj.bettis@pp.inet.fi
Kaksi (2) kpl lippua halutaan hinnalla millä hyvänsä!! Nouto mahdollinen to/pe pk-seudulta. Yhteydet s-postitse nikkerna@hotmail.com.
Yllättäen "hieman" myöhässä liikenteessä. Ei töiden ohessa voi kaikkea muistaa, vaikka sitä koko ajan ajatteleekin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 13
- Seuraava »