SÄDE meets INFERNO 30.5.2003
jep minäkin yllätys, yllätys ilmestyn paikalle*pahis*
*nyyh**nyyh**nyyh* Siis haluaisin tänne niin kamalasti, mutta kun on yo-juhlat seuraavana päivänä... Ei niitä voi pilata. Ja täytyy sitä sillonkin jaksaa
hyvät bileet vaan kaikille
Unity(f):[q]MaoTse:Ei taas! Nää 4 päivän putket vielä tappaa mut! Ensin Carl Cox, sitten Illut, sit tänne ja lauantaina vielä välihuoneelle... Ei tuu mitään! Mä lopetan tän bilettämisen nyt...
ja sen kun uskois....*nauraa*
Mut tännehän on pakko mennä!!!!*plur*[/q]
Niinhän se on! Ehkä sit tän jälkeen voi lopettaa..
avb:[q]Hmmm...ainakin haen ton proteuksen levyn*piis**joo**piis*[/q]
Kaitpa sitä nyt samalla voi sitten muutaman polkka-askeleenkin ottaa*ökkö* Joutuu varmaan lähtemään myös....perjantai bileet on muttenkin aina ollut parempia, siis jää enempi aikaa toipumiseen*nauraa*
pakko tonne on mennä...
ei tee kuitenkaan hyvää ku pitää olla seuraavana päivänä/aamuna parilla yo-juhlilla... yöllä pitäisi taivaltaa semmoset 350 kilsaa...
nyt huhuilenkin et jos joku ois sattumoisin menos sillo yöllä/aamulla itä-suomeen päin... paikkoihin kuten lappeenranta tai mikkeli niin oisin otettu jos mahtuisin mukaan..*sydän* *bussi-kammoinen*
Joutuu kait lähtee tytsyjen messiin.
angel78:[q]avb:Hmmm...ainakin haen ton proteuksen levyn*piis**joo**piis*
Kaitpa sitä nyt samalla voi sitten muutaman polkka-askeleenkin ottaa*ökkö* Joutuu varmaan lähtemään myös....perjantai bileet on muttenkin aina ollut parempia, siis jää enempi aikaa toipumiseen*nauraa*[/q]
Kaitpa sitä sit pitää muutama askelkin ottaa...*ökkö*
Eipä siinä paljo toipumista oo kun seuraavana päivänä uudestaan makasiineilla*pahis*
TÄNNE
ja lauantaina 1yks*heiii*
kuulostaa rankalta... hikinauhat ranteisiin ja menox...*vink*
Tanssin jo nyt innolla oottaen... *ökkö*
*joo**joo**joo*
Joo...
Olisko tää nyt se mitä oon odottanu jo jonkin aikaa? Kovat
bileet, paljon porukkaa, Proteues, Friik ja mul on rahaa =)
*kaivaa aseita* Mä kyllää oon tuolla vaik mikä olis.. *lataa*
Mr. E
Eip viittis olla seuraavana päivänä väsynyt omissa yo-juhlissaan
Jos on ylimääräistä rahaa (niinpäniin joopajoo) niin voin piipahtaa alkuillaksi...
illusion:[q]TÄNNE
ja lauantaina 1yks*heiii*[/q]
Mä yritän kanssa la tulla tonne 1yks....Saa nähdä mitä jalat tykkää...*iloinen*
Säde We Salute YOU!!! <3*plur* *ökkö*
säde! täältä tullaan :) wuhuu!
Jihaa, tulossa varmasti!
tännetänne
pitkästä aikaa.
Soittoajat:
Ioni 20:00-21:00
Triton 21:00-22:00
Fuschia 22:00-23:00
Kris Kylven 23:00-00:00
Friik 00:00-01:00
Proteus 01:00-01:45
Neon 01:45-02:30
kai se on tultava
[muokattu 29.5.2003 21:41]
Whihii tänää säde sitä ollaan odotettu ku kuuta nousevaa *plur**pahis* mut löytää taatusti tuolta tänää i *sydän* säde
*sekasin*