Paras tapahtuma 2008

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]alek szahala, 12.1.2009 23:17:
1. Lastorin polojuhlat
[/q]

Jaahas, no oisit nyt ees ollut mies ja puhunut selkokieltä: Hemmetin hyvä blowjobi Lolo Ferrari -meikit naamassa :D

mitä modet käyny muuttamassa topiccii, eiks mun ollu tarpeeksi informatiivinen

Laserpoint ja Finrg 512

laserpoint & konefestari 2008 :D

Unityt ja Danceteria risteily *sydän*

[q]Marjo, 13.1.2009 10:21:
Unityt ja Danceteria risteily *sydän*
[/q]

Komppaan o/ ja siihen lisäks viel konemetsä *sydän*

-M

Paras tapahtuma 2008 oli Fusion festarit. Neljättä vuotta tuubiin ykkösenä.

http://www.fusion-festival.de/de/2008

Jaetulla ykkössijalla UMF/Konemetsä, tänäkin vuonna. Sen verran pitää vetää "kotiinpäin", että 90% kummankin tapahtuman fiiliksestä itselle teki X-Rustin lavat ;)

[q]happosepi, 13.1.2009 14:18:
Jaetulla ykkössijalla UMF/Konemetsä, tänäkin vuonna. Sen verran pitää vetää "kotiinpäin", että 90% kummankin tapahtuman fiiliksestä itselle teki X-Rustin lavat ;)
[/q]

Komppaan tota UMFia kanssa, ja samasta syystä.

[q]kuilun partaalla, 13.1.2009 13:48:
Paras tapahtuma 2008 oli Fusion festarit. Neljättä vuotta tuubiin ykkösenä.

http://www.fusion-festival.de/de/2008

---
DJ Rx, 13.1.2009 00:34:
mitä modet käyny muuttamassa topiccii, eiks mun ollu tarpeeksi informatiivinen
---

Se oli joka tapauksessa korjattava! =0 Tyylipoliisit iskee jälleen. Veikkaan Maijaa. =)
[/q]

Eiku se oli meitsi, mulla on henkilökohtaset
antipatiat 'vuosimallia' -sanaa kohtaan.

laserpointti ja sit ehdottomasti niinku joka kesä on ollu ehdoton feivoretti tuo sunburn sessioonit kalajoella!!

[q]kuilun partaalla, 13.1.2009 14:50:

Pahoitteluni Maijalle. Ilmeisesti moderointiperusteeksi kelpaa sitten "oma tyylitaju" laajemmallakin rintamalla kuin olin ymmärtänyt. =(

Hmm, kannattaisko listata sellaset sanat, jotka aiheuttaa tällästä "antipatiaa", ni osaa niitä välttää, ja siten vähentää [o]sensuroinnin[/o] moderoinnin tarvetta? ;)))
[/q]

Tehdään niinpäin että pidättäydyn moderoimasta
tyyliseikkoja jatkossa

Kyllä Konemetsä vie voiton kaikista muista bileistä, on siellä aina vaan niin uskomattoman upea fiilis kaikilla ja mahtavat esiintyjät,iso Kiitos siitä!*aplodit*

e15v!! *sydän*

+ DJ Shadow & Cut Chemist @Sala Razzmatazz
+ James Zabiela @La Terrazzza
+ supertiiviit ug-bileet autotallinkokoisessa mestassa jossain Maragallin lähellä

Ainiin, ja Kelley Polar Kutosella! <3

KONEMETSÄ, ei siitä mihinkää pääse!! tuntuu et tuun kirjottaa tän saman tänne joka vuonna

Kivoja bileitä oli monia, mutta näistä "perusbileistä" kyllä mulla oli kaikista hauskinta ja parhainta mISCbehavingeissa Virginissä Tapasin monia ihmisiä, kenen kanssa en ole ollut juuri väleissäkään ja sain puhuttua kaikista vanhoistakin asioista. Hyvää musaa, loistofiilis koko illan

Suurtapahtumista pisimmän korren vetää kokonaisuudessaan tietty Pacifiquet.

[q]Katzcu, 1.2.2009 21:37:
kaikista hauskinta ja parhainta mISCbehavingeissa Virginissä
[/q]

*joo**hihu*

K0nemetsä!

Aura of Goa

O