Dj Sasha F -Hadbass madness vol.2
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
rankkaa hardstylee
hard trance, hc
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
On kyl *aplodit*JUMALATTOMAN HYVÄ*aplodit* mixi meinaa kyl on nimensä mukane et rankkaa hardstylee*pahis* alust loppuu ja toi intro on kans kova ja jos oikeen muistan ni alotit Luna:s samal ja toivottavast tracklist tulee jossai välis.*hymy* *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Pleasure from the bass...*pahis*
Joo tää on kyl kova tulisko tracklistii?
Hienoa tavaraa. Ei niin rankkaa, mutta ei se pogoilua vähennä..
Hyvää settiä kuten aina Sashalta! Kyllä tykittää!
imuun =)
Pidän internettiä siistinä ja imuroin!
Temppu
jep imuun imuun
Oli kyl hyvää ja laatukamaa taas kerran =)
Jees! Äkäne setti! Puolijömppis tuli välittömästi
Träklisti ois kiva kans sitte jos joskus vaikka mahollisesti...
ja kuunteluun!
Kunnon meisinkii on kyl. Bruno ja Donkey meitsin lemppareita täl hetkel
Vähän erilaista tämä minusta on kuin aikaisemmat hardstylet, mitä olen sun kuullut soittavan. Setti on silti nimensä mukaista ja kuulostaa hyvältä!
Kuinkakohan monen eri setin tracklistia sulta on "tulossa" tällä hetkellä.
Jes lisää kuunneltavaa dyyniin lobareit odotellessa =D tää on just suunnilleen kiksuinta ja pilluinta mitä voi ees kuunnella. Rauhoittavaa tavaraa Mut kowaa
intro *sydän*
Tää oli varmaan varmaan paras harstyle-setti mitä oon sult kuullu.*aplodit* Oli muutama helvetin hyvä biisi mukana, mitä soitit viime lauantaina ja pari mulle tuntematonta biisiä (Crypsiksen ja Noisecontrollersin tyylisii oli ainaki pari). Voisitko laittaa tracklistin mukaan? Voin kyl itekki koittaa tehä, mut mukana oli muutama biisi tosiaan mitä en tienny. Niist biiseist mitkä tiesin nii "Freak Like Me (Hardstyle Mafia´s Vision), Loudness, Voice Of Conscience ja Get Hit iski parhaiten
Kiitoksia
aikamoista
btw:
mikä ton 8min kohdalla lähtevän biisin nimi on?
törmäsin tähän jo junossa jokusen aikaa sitten, mutta jostain syystä kappalistalle en ole muistanut tallentaa sen nimeä
[q]hrdkvr, 14.11.2008 11:28:
aikamoista
btw:
mikä ton 8min kohdalla lähtevän biisin nimi on?
törmäsin tähän jo junossa jokusen aikaa sitten, mutta jostain syystä kappalistalle en ole muistanut tallentaa sen nimeä
[/q]
Se on Ivan Carsten - Unexpected
Heti alkuu tuli kylmätväreet ja iho meni kananlihalle ku ootti et mitähän tulee vastaa. Oli tosi hyvä setti ja mikä parasta mulle entuudestaa tuttui biisei tais olla vaan jotaa 3 pintaa...Siitä isoo plussaa että pääs kuulee ihan uusii biisejä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »