SUPERCHARGED 16.1.2009 @ Lahti

Back to tapahtumat O

[q]LocDog

Odotan innolla, pakko ottaa videokamera messiin*joo*
[/q]

Voi ei, sinä ja sun videokameras pääs viime kerralla yllättämään:D

Olen neliö. Pitäähän jonku olla myymäs teille huomen krapulapitsaa ja limpparii

Aaaah illalla pääsee tamppaamaan tamppaamaan ^^ Varmasti bileissä taas iha ylihyvä fiilis kaikilla, ainakin toivotaan niin :) Illalla kaikki arkajalatki tamps tamps o/

Fook, jokos nää on tänään..??

Taitaa tulla pien kiirus varautua iltaan..

No jo oli aikakin, että tämä päivä koittaa... johan näitä kekkereitä on odotettukkin useampi viikko. Tänään kokeillaan taas mietoa humalaa ja armotonta joraamista.. kamera messiin jos vaikka onnistuisi kuvaamaan jotain (muuta kuin seiniä tai jalkoja tai jonkun selkää)

[q]Optik, 16.1.2009 14:17:
Fook, jokos nää on tänään..??

Taitaa tulla pien kiirus varautua iltaan..
[/q]
Hyvin kerkee vielä...

Iso määrä uusia ja vähän vanhempiakin happy hc mp3:sia on ostettu ja levyt pakattu.
Nyt naama hymymoodiin ja valmiina tamppaamaan

Varmasti kovat hipat, itse missasin tilanteen jo valmiiks jäämällä öölestä kiinni intissä:(

Kohta pääsee taas bilettämään oikein kunnolla ujee *jiihaa**pihkassa*

no KOHTA!

voe pojat, kohta se on lähettävä.. party party.

Tänne pitää nyt alkaa tehdä lähtöä

Oujee, aivan loisto kemut niinkuin oli odotettavissakin !

Kiitos järjestäjille ja kanssa bilettäjille

Jumalaiset bileet! Taattua tavaraa muutamalta artistilta, mutta Don't stop go kun lävähti J7:n setin aikana, niin se oli kylmät väreet ja raivoisaa tamppausta. Lisää, moar!

jospa tänne jatkot...

Palautteet tänne

Musiikki oli jee, tosin loppuun vähän hiipu ja mun kaverit sit häipykin siinä. Paikka ei vaan toimi mulle. Mä en vaan koe oloani miellyttäväks tuolla Coyotessa. Eli toivottavasti löytys joku toinen paikka, vaikka se Cumulus, missä noita järkättäis.

Hyvät bileet oli. Sai tanssia hullunlailla moneen otteeseen. Ei kuitenkaan jalat ole kipeät.. ihme kyllä.

Omaan makuun toimi parhaiten Galrav monipuolinen setti. Hardhousea ja trancea ja kaikkea mukavaa. Illan parasta antia ehdottomasti.. no okei oli se vika biisi JayVee:ltäkin aika tiukka juuri sitä mitä toivoinki vähän. Ei paha missään tapauksessa muutenkaan tuo yhteissetti ollut, harmi vaan että baarijonot oli niin pitkät ettei kunnolla ehtinyt vielä siinä välissä jorailemaan, kun piti odotella että kaveri saa juomat pöytään.. loppupuolta sitten ehti hiukan jammailla.

Neonin setti taas ei iskenyt pätkääkään. Yksi hyvä biisi, loput jumputusta jossa ei missään yli kolmen soinnun melodioita tai mukaan tempaavaa rytmiä.. vähän laski tunnelmia, onneksi kuulema jotkut muut pitivät erityisesti setistä, joten ehkä vain ei ollut minun juttu.

J7 b2b meke hhc:t piristi sen mitä nyt ensimmäisen puolisen tuntia ehti kuuntelemaan. Diggailin erityisesti siitä braveheart tunnarin remixistä.

Ja loppuun vielä valitukset.. Savukoneen käyttäjä voisi vähän rajoittaa. Ei sitä savua tarvi olla niin paljon, että palohälyyttimet alkaa soida ja ei näe vieressä olevia ihmisiä enään! Se on ihan mukava efekti, mutta ei siinä vaiheessa kun alkaa päätä särkeä ja silmiä kirvellä. Toinen mistä en pitänyt oli sisällä tupakointi.. en tiennyt, että Suomessa vielä löytyy tupakkakopittomia baareja. Toivottavasti seuraavalla kerralla hommaa voisi edes vähän rajoittaa. Ei ole aamulla kiva haista ihan tupakansavulta.

Videota tuli nauhoteltua ja laitan nettiin jossain vaiheessa. Tällä kertaa niistä taitaa jopa saada selvää.. tai no musiikki kuuluu ainakin jos kuvasta ei saa selvää. Saas nähdä mitä youtube keksii pakatessaan tehdä sille laadulle.

edit: niin ja sinulle tiedoksi joka kävit kysymässä kaksi kertaa, että "olisko heittää jotain".. ei ole vieläkään :D ihan vaan alkoholin voimalla mennään vaikka meno saattaa näyttää välillä vähän muulta.

Kivat kekkerit. Bates heitti parhaimman setin. Muut oli siinä rajoilla. Mutta pysyi vielä oman maun rajoissa. Että näin. Seuraavaa odotellessa.

Juuh.

Olihan nää kivat kemut. :) Soittajien setit ainakin kunnossa, kaikkien soittama musiikki onnistu miellyttään! Galravin soittaman Robot noize-remixin aikana taisin jopa vähän tamppailla takarivistössä veitsellä leikattavan savun keskellä.

Harmittaa vaan kun unohtu korvatulpat kotiin.. Niille olisi ollut käyttöä, ilman tulppia sattu korviin tanssilattialla.

O