Kolahtaako kirjat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 68
- Seuraava »
tällanen tuli mieleen (toivottavasti ei oo aiemmin tässä threadissa tullu vastaan) et kyllähän ne kirjat kolahtaa, jos lattialle tippuu. Vai onkohan se ennemmin vähän niinkuin sellanen *thump* ääni, tömähdys? Mielipiteitä anyone?
[q]Karski, 26.3.2007 13:39:
---
tbo, 26.3.2007 13:29:
---
UnityF, 3.3.2007 10:56:
Tahtoisin jotain fantasiaa ym mut ei mitään Tolkienin kirjojakaan eikä mitää yyber fantasiaa lohikäärmeillä jostain vuodesta nakki ja muussi ym.
---
lue sitä Terry Pratchettiä. mikä vaan kelpaa. et pety. jos petyt, vika on sussa.
---
Komppaan.
[/q]
Toisaalta jos et halua parodiaa/satiiria niin en suosittele terrya.
Itse voisin suositella, Robert Jordanin Wheel of Time / Ajan pyörää.
Jos haluaa paljon luettavaa joka ei ole expa festiä eikä lohikäärmeillä täytettyä. Eikä kyseinen sarja ole lyhyydellä pilattu todellakaan =P
Täl hetkel menossa Mao Zedongin "elämänkerta" (Mao), karuu shittii
-M
just luin loppuun sellaisen kirjan ku
Zenia Larsson - Puusillan varjot
(romaani puolalaisessa kaupungissa sijainneen juutalaisgetton tapahtumista saksalaismiehityksen aikana)
seuraavaksi
Oskar Reponen - Kaasukammion varjossa
(kahteen osaan jakaantuva ainutlaatuinen dokumentti suomalaiskohtaloista saksalaisella keskitysleirillä)
[q]H3li, 17.4.2007 11:13:
Jeff Long - Helvetin piirit[/q]
oon kans monesti kelannut, että toi ehkä
kannattais lukee. njoh, ehkäpä sitä joku
päivä ehtis kirjastoon.
[q]Norb, 26.3.2007 22:37:
---
UnityF, 3.3.2007 10:56:
Tahtoisin jotain fantasiaa ym mut ei mitään Tolkienin kirjojakaan eikä mitää yyber fantasiaa lohikäärmeillä jostain vuodesta nakki ja muussi ym. Et jotain mikä olis vähän lähempänä meijän aikakautta. jos jollekkin tulee mieleen jotain niin ehotuksia otetaan vastaan.
---
Lue Stephenie Meyer - Houkutus *sydän* Sitä kirjaa ei voi hehkuttaa liikaa, paras! Ei vaan kannata lukea takakantta. Se antaa vain huonon kuvan kirjasta ja muutenkin paljastaa liikaa..
oon suositellu sitä n. 10 kamulle ja kaikki on ihastunut kirjaan, jopa lukenut sen heti uudestaan. Itse oon lukenu sen 4 tai 5 krt.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=4000000000000067&posting=22000000016926857
[/q]
PUM osu ja uppos
Suosittelen kassa
Jatkuvasti. En osaa olla ilman: olen addikti. Tarvitsenko hoitoa?
kuukauden sisään lukenu viis kirjaa.. dekkarikirja vaihe päällä atm :)
Tunti sitten sain luettua loppuun Trainspottingin englanniksi.
Oli kyllä vähän haastetta sen murteen selvittämisessä Loistava kirja kyllä oli!
Hiukan tuli kyllä paha olo niistä neula- ja huumejutuista kun niitä muutaman kerran kuvailtiin vähän turhan yksityiskohtaisesti. Voin kyllä suositella!
Nyt on vähän tyhjä olo taas kun ei ole mitään kirjaa kesken. Pitää tänään hankkia joku uus luettava ettei ihan masennus iske
Kirjat kolahtaa. Äskettäin luin Kata Kärkkäisen Jumalasta seuraava. Nyt pitäisi lukea Osmo Kontulan Huumeet Suomessa ( kauhean vanha kirja ).
[q]Annakins, 8.6.2007 12:07:
---
Kirjan kirjotustyyli on vaan liian minäminäminä.
[/q]
Eikö tämä juuri ole omaelämänkertojen tarkoitus, itsekeskeisten ihmisten itsensäylistys? ;D
Totta puhuttuna en ole vielä kauhean pitkälle kerennyt nimenomaisessa kirjassa,koska tuli tauko pääsykoekirjojen lukemisen takia, että olisin vielä ainakaan ärsyyntynyt siitä, mutta toistaiseksi se on vaikuttanut kovin mielenkiintoiselta ja meinaan jatkaa mihin jäin näinä päivinä.
On harmi jos se ei ole hyvin kirjoitettu kirja sillä tuo Clinton on kuitenkin kovin kiehtova hahmo.
Hillaryn kirja on siis lukemisen arvoinen?
[q]Norb, 18.4.2007 09:08:
---
unitarina, 31.3.2007 20:35:
Stephenie Meyer - Houkutus *sydän* Oon lukenu sen tähän mennessä kaks kertaa ja vieläkin aiheuttaa mukavia värinöitä
---
Täältä ilmottautuu toinen fani *sydän* Oon lukenu sen 5 kertaa suunnilleen vuoden sisään.. Siitä on niin vaikee pitää näpit erossa!
[/q]
Jestas. Tätä kirjaa on nyt niin paljon hehkutettu täällä, että minunkin on pakko lukea. Muttamutta. Joka ikinen kipale on edelleen lainassa sekä Rovaniemen että Oulun kirjastoista ja lisäksi jonossa on pari kaveria, eikä mulla oo varaa ostaa kirjaa mistä en oikeasti mitään tiedä.. takakannen teksti ei ehkä tee kirjalle oikeutta? Sinänsä aiheensa puolesta kuulostaa juuri sopivan hömpältä kaiken talven mittaan lukemani historiallis-tieteellis-teoreettis-käsitteellisen soopan (opiskelu pilaa elämäni!) vastapainoksi.
Tässä käy vielä niin, että kun joudun odottaan ja odottaan ja haluan enkä saa, niin lopulta odotukset on niin korkeella, ettei mikään kirja ole sen odotuksen arvoinen ja seuraa pieni pettymys...
Ihanaa kun taas ehtii ja jaksaa lukea muutakin kuin alan kirjallisuutta... Viimeisin lukemani kirja oli Risto Isomäen Herääminen, ihan jees, ja sitä ennen Philip K. Dickin Oraakkelin kirja. Nyt kirjastossa näyttäis olevan vapaana Jeff Longin Vuosi nolla, Michael Swanwickin Rautalohikäärmeen tytär sekä Lisa Seen Lumikukka ja salainen viuhka - noitakin on muistaakseni joku joskus suositellut. Ylös ja ulos siis.
[q]Norb, 23.5.2007 18:00:
Alotin lukee Sean Stewartin- Kehä. Vaikuttaa hyvältä! Tuun sit tänne kertoo, kun oon lukenu.
[/q]
Joko luit? Mitä mieltä olit? Itse nimittäin tykkäsin ja yritin suositella kaverillekin, mutta se oli jo lukenut sen..
[q]2la, 6.6.2007 12:56:
Joku muukin on tätä jo kehuskellut, pitää liittyä kuoroon:
Johanna Sinisalo: Ennen päivänlaskua ei voi
Joskus tulee vastaan kirjoja, joita ei malttaisi laskea kädestään. Tämä on sellainen.
[/q]
Tämä on kyllä mun mielestä älyttömän ylihypetetty kirja. Luin sen Finlandia-palkinnon jälkeen, ja oli kyllä pettymys Tylsä kuin mikä, ja ne "luontodokkarikohdat" hypin surutta yli. No, kaikkia ei voi miellyttää.
Tällä hetkellä sen sijaan kesken toinen Finlandia-palkittu, Westön Missä kuljimme kerran, ja olen tykännyt. Historialliset kirjat toimii silloin kun pohjatyö on tehty huolellisesti.
jos ne oikein kovaa päähän osuu
Tykkäsin siitä sinisalon kirjasta. Jollain tavalla kirja oli päällisin puolin niin helppo, että joidenkin mielestä se voi olla jopa tylsä. Pidin siitä rauhallisesta kertomatyylistä, joka jätti tilaa omalle tulkinnalle
Jäi se varsinainen asia kirjottamatta
Sain vähän aikaa sitten luettua Eddingsien Althaluksen. Niin perusfantasiaa ettei mitään rajaa. Ihan mukavaa lukemista kunhan ei ajattele turhan tarkkaan rikä analysoi juonta. Se on nimittäin erittäin heppoinen. En ymmärrä miten kyseinen aviopari voi myydä niin hitosti kirjoja.
Tänään sain luettua Conn Igguldenin Keisarin neljännen eli viimeisen osan. Pidin siitä yhtä paljon kun edellisistäkin osista. Joku voi olla täysin eri mieltä, mutta mä tykkään kun historiallisiin tapahtumiin sekotetaan vähän fiktiota... Saadaan täytettyä muuten olemassaolevat aukot.
Kirjoissa pääsee niiiiiiiiiin syvälle, mut ku ne vaatii sitä aikaa kans enempi nii ei oo tullu ton sormusten lordin jälkeen luettua mitään sen kummempaa. Siitäkin on jo aikaa, tarkoituksena ois plärää tota Hunter S. matskua...
Viime aikoina on lukemiset jäänyt tosi vähälle mut nyt kun on koulu vihdoin ohi voi taas keskittyä muidenkin kuin koulukirjojen lukemiseen. Tänään meinasin hakea kirjastosta jonkun hyvän kirjan, mitä voi sit juhannuksena lukea mökillä samalla kun ottaa arskaa.*joo* Da Vinci -koodia aattelin kun ei oo sitä tullu vieläkään luettua. Jos sitä ei just nyt oo paikalla, niin sit joku toinen.
Neuropsykologian perusteet
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 68
- Seuraava »