BUTANE! Reboot.08 20.9.2008 @ Turku
[size=24][color=yellow]W[/color][color=blue]O[/color][color=red]O[/color][color=green]O[/color][color=brown]O[/color][color=pink]!!![/color][color=black]!!![/color][/size]
SAATANAAAAAARGHHH!!!!
kaikki sit jatkoille Koloon, artisteina Kasiseisk und Juksu :)
neloseen auki joten viimesen tunnin ehtii vetää tilin miinuksel komeesti
[q]jukku, 20.9.2008 16:43:
kaikki sit jatkoille Koloon, artisteina Kasiseisk und Juksu :)
neloseen auki joten viimesen tunnin ehtii vetää tilin miinuksel komeesti
[/q]
mahtaako butaneista kukaan selvitä siinä kunnossa että pääsis enää klubille edes sisään...?

[q]ipe, 20.9.2008 17:00:
mahtaako butaneista kukaan selvitä siinä kunnossa että pääsis enää klubille edes sisään...?

[/q]
Muistan selvästi, että joku on joskus päässyt. Voi olla, että muistan väärin. Mut kippistä vaan kaikille!
[q]mero, 20.9.2008 17:08:
---
ipe, 20.9.2008 17:00:

---
Muistan selvästi, että joku on joskus päässyt. Voi olla, että muistan väärin. Mut kippistä vaan kaikille!
[/q]
kerran tai pari oon just ja just selvinny Monkiin yhelle, yleensä kuitenkin niukin naukin edes taksilla kotio... D:
seli seli. nuoret miehet
Amateurs
Butaneen pitkästä aikaa, lainarahoilla tietty!
kuhan pankkikortis ei lue omaa nimee kaikki on hyvin. itellan piikkiin sano monty
Mä juon omat ja vieraat rahat. Eiku.
Lupasinkin ipelle, että en juo paljoa.
[q]pirpeli, 20.9.2008 18:40:
Mä juon omat ja vieraat rahat. Eiku.
Lupasinkin ipelle, että en juo paljoa.
[/q]
Oot velvotettu juomaan miunkin puolesta, Ipelle kolmannes taakasta...
Kiitti. Parikan ja Jorin live oli varmaan ikimuistoinen, ja Vaporilla ja burdockillakin näytti olevan meno hallussa. Oli kiva tavata raskahkon työpäivän jälkeen kavereita ja juoda yksi lonkero ja yksi fisu. Arvatkaa, kenen mies pitää vähintään kuukauden biletauon? Riitti alkon juonti hetkeksi...
Anteeksi, etten jaksanut enää tulla tän kyseisen sammumisepisodin jälkeen nauttimaan illan antimista.
Edit. Marko Laineelle pikaista paranemista! Toivottavasti flunssa tms. helpottaa :)
onko ipe pahastikin tyriny?
[q]d_c, 21.9.2008 12:37:
[/q]
No, kerkes se olemaan baarissa n.10 minuuttia.
[q]pirpeli, 21.9.2008 12:41:
---
d_c, 21.9.2008 12:37:
---
[/q]
:D
Onko sillä krapula?
Oli muuten komiaa, harmillinen ihmiskato vaan iski heti liven jälkeen. Mihin itsekin syyllistyin. :D
Mut kiitos ja anteeksi jälleen kerran Turku!
Live toimi hyvin! Melko pienellä arsenaalilla poijjaat (J-P & Hulkkonen sidekickkinä) pisteli menemään (2 x 303, 101, 707 ja se venäläinen syntikka jonka nimeä en edelleenkään muista). Oli muuten viimeinen vakuutus mulle siitä että pitää hommata 707 :)
Piti feidata kanssa liven jälkeen, kuitenkin edelleen ihan kuollut olo flunssan takia.
[q]laite, 21.9.2008 13:33:
Onko sillä krapula?
[/q]
ipe varmaan kohta vastaa tähän itse :)
[q]laite, 21.9.2008 13:33:
---
pirpeli, 21.9.2008 12:41:
---
d_c, 21.9.2008 12:37:
---
---
Onko sillä krapula?
[/q]
mitäs veikkaat? nousin just sängystä ja aattelin koittaa pysyykö aamukahvit sisällä. pyydän anteeksi kaikilta asianomaisilta. :(