Wappu!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Wonderwalleihin Linnanteatteriin joko kävellen jaloilla, käsillä tai joku työntää mua kottikärryissä!
Gloriaan*super**ökkö*
http://klubitus.org/forum_viesti.php?id=6129
tuollakin puidaan wapun ihmeitä...
vappuna räväytetään pukeutumalla ja päivä kaupungil ja yö jossain ja aamu kait illuis *ökkö*
ois hyvä ilma nii vois ulkona olla, sit matsii kattoo telttaa tai aseman screenille, jossaa lisää pohjii ja baarii ja lopuks illut jos kunto kestää
No matsihan on aivan pakko kattoa, mutta sen jälkeen ei oo tarkkaa tietoa. Ehkä keskustaan hengailemaan ja sitte johki haalari bileisiin. Ja torstaina Ullikselle juomaan skumppaa...tottakai!
Wappu... niin sehän on iha justiinsa.
Iltä ja yö menee häröilyssä kaupungilla. Ja kait siel Ulliksella täytyy käydä perinteitä vaalimassa sit aamulla. Ja päivällä (jos vain sää suosii) tehää kavereiden kans paellaa.. Ja sit vaan syödään ,juodaan ja nautitaan tunnelmasta...*joo*
Duuniin*iloinen**vink*
Himassa varmaan
PITIS läht revittelee illuihin mut iski flunssan poikanen...Siispä ei nyt ainakaa IHAN VITUN TÄYSIII mut jotain sinne päin kyl*dissaa*
wxw:[q]PITIS läht revittelee illuihin mut iski flunssan poikanen...Siispä ei nyt ainakaa IHAN VITUN TÄYSIII mut jotain sinne päin kyl*dissaa*[/q]
Hei, jos oot kipee niin laattahan vaan lentää paremmin.*justjoo*
AI WIDU. Mä oon unohtan sut kokonaa.*blush* HHAHAA. Mä kerään sellaset setit et oksat pois ja sit..... voi tyttö*hymy*
*pukl**dissaa*
keskiviikkona lätkämatsin katsominen aivan normaalisti jonka jälkeen kaikki on auki .. torstaina kaivopuisto vois olla kova sana, riippuen olotilasta
Gloria / Illut ... .ellei satu tulemaan jotain mutkia matkaan
Fucking jeeee .... H hetki lähenee uhkaavasti .... juhuu *piis**pahis**piis*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
HAUSKAA WAPPUA KAIKILLE!!!!
http://www.click-smilie.de/sammlung/liebe/mrstraetz.gif
täältä kans
Hauskaa Vappua kaikille!*sydän*
Ja ei kun gloriaan bilettämään*ökkö*
Samoin ... :D
Pitäkäähän kaikki hauskaa
whoohaa!
Wappu alkaa mun osalta n. klo 17.00
-> kaverin kämpille kamppiin, tennispalatsia vastapäätä, iiiisoooo parveke-terassi 7-kerroksessa josta näkee ku jengi ördää*vink*
-> siitä jossain vaiheessa enen puolta yötä suuntaan keskusta-espa-kaivari. Sinne kikkailemaan kaikkien pissisten ja tp:iden sekaan. Testattu juttu*pelle*
-> aamulla sit himaan. Yeah right. Illusions Productions!
-> Illujen jälkeen back 2 kaivari, tietty wapputorin kautta. Saas nähdä mitä tällä kertaa tarttuu mukaan torilta*hih*, viimeks ostin lelukonekiväärin ja AliG-tyyliset törkeen kokoset auronkolasit.
*possu*wasted*possu*
-cc
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »