E15V 1.11.2008 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Kymppivuotisissa tuli oltua, eiköhän täälläkin

:)

pidemmät jonot sit ku kympis oli! :D vois melkein suomeutua tuona ajankohtana :)

Uh, 10V jonotus oli kyl tuskaa, mut eipä tainnut johtua järjestäjistä.

Mut täällä tulen olemaan :)

Ohhoh, melkoista. Kymppikemut oli varsin hauskat joten täytyypä tännekin ainaki yrittää päästä.

Jonoa varmaankin tulee olemaan enemmän kuin Yksi Metri (tm).

joo, täl kertaa me järjestetään teille jono, joka jatkuu suomenlahden yli Tallinnaan asti (muistakaa ku kellutte jonossa, nii laittakaa märkäpuku, ku 1.11. voi vesi olla jo aika kylmää). Ja kaiken päälle viel sellaset bileet, ettette kadu yhtään ;D

[q]Takyon, 14.8.2008 23:54:

[/q]

Haha, olin muistaakseni kolmas sisällä. Lälläslää! :D Kai kävit sillon kattoo eka Imatran Voiman liven tennarissa.

[q]Timmo, 15.8.2008 01:59:
---
Takyon, 14.8.2008 23:54:

---

Haha, olin muistaakseni kolmas sisällä. Lälläslää! :D Kai kävit sillon kattoo eka Imatran Voiman liven tennarissa.
[/q]

En, mut mä olin yks niistä harvoista jotka pysy siinä jonossa eikä lähteny kävelemään jonon ohi..

Muista paljon mitään näistä kemuista. HCWC tais omistaa. Tänne siis.

Oi oi katos vaaan!!*whaat*
Täytyy tulla jonottaa!

Orpoa oli viimeksi kun oli mannerheimin vieressä ja marushaan aikaa joku vartti..
HCwc oli

Joutuu kyllä tulemaan Suomeen näiden aikaan.

[q]Takyon, 15.8.2008 03:22:
En, mut mä olin yks niistä harvoista jotka pysy siinä jonossa eikä lähteny kävelemään jonon ohi..
[/q]

Näin 5 vuotta tyylikkäästi myöhäs, mut siel oli 2 jonoo.

[q]Takyon, 15.8.2008 03:22:
---
Timmo, 15.8.2008 01:59:
---
Takyon, 14.8.2008 23:54:

---

---

[/q]

Olis kannattanut, koska siellä oli myös toinen jono/sisäänkäynti, josta pääsi sisään ehkä noin 5min jonottelun jälkeen *piis**vink* Edit: katos joku ehtikin mua ennen kuittaamaan tästä :)

Synttäreitä kätsysti juhlimaan tänne :)

Taitaa olla ainoat bileet joihin mä olen törmännyt, joiden suunnittelu on aloitettu yli 2 vuotta ennen bileitä, mutta tässä on yhdet sellaiset.

Eli ei kandee missata.

tänne sitten siis. support

respect

enää tasan kuukausi!

Mis lainappi!?!?!? ;)

[size=20]E15V[/size]
La 1.11.2008 klo 22
Helsinki UG

Liput 12e (+kutsu)

:: Mr Velcro Fastener live
:: Jori Hulkkonen live
:: Samuli Kemppi live
:: Kitkaliitto live
:: Apo
:: Opa

Entropy juhlii 15-vuotista taivaltaan näyttävästi kotimaisin voimin: luvassa läpileikkaus suomalaiseen elektroniseen musiikkiin parin vuosikymmenen ajalta peräti neljän liven kautta. Illan viimeistelevät Entropyn omat DJ:t.

Mr Velcro Fastener - www - myspace
Jori Hulkkonen - www - myspace
Samuli Kemppi - www - myspace
Kitkaliitto - mikseri - myspace

Kutsut jaossa nyt, hanki omasi!

PS. Tapahtuman www-sivulla kilpailu, jossa voit voittaa itsellesi ja ystävällesi VIP-sisäänpääsyn juhliin!

O