T-paitafriikahtamistopic
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 11
- Seuraava »
[q]Jone, 18.9.2008 11:45:
---
Jutu, 10.9.2008 21:38:
Pöh. Löyty tuolta Oddicasta pari hienoa paitaa ja olin ihan innoissani jo tilaamassa, mutta sitten se tyssäs siihen kun en omista luottokorttia :((. Täytyy varmaan nakittaa joku kaveri tähänkin hommaan.
---
Mikäli omistat Visa Electronin, niin sekin natsaa. On ainakin mulla natsannut. Vielä en ole ensimmäistäkään paitaa joutunut koskaan tilaamaan "oikealla luottokortilla." :)
[/q]
Visa Electron.. Tuo kusetusten kusetus.. Kauppiaan kauhu. Pankkien sampo.
[q]Yallu, 18.9.2008 11:51:
[/q]
Kerrotko mitä lisäarvoa postauksesi antoi ja miten se mahtaa liittyä koko asiaan?
[q]Jone, 18.9.2008 11:53:
---
Yallu, 18.9.2008 11:51:
---
Kerrotko mitä lisäarvoa postauksesi antoi ja miten se mahtaa liittyä koko asiaan?
[/q]
Pistää vaan välillä sylettämään tuo Visa Electron touhu.. Visa Electron on asiakkaalle kuin pankkikortti, kauppiaalle kuin luottokortti. Raha varataan asiakkaan tililtä välittömästi, kauppias saa rahat n. viikon kuluttua. Se mitä pankki tekee rahoille sillä aikaa, on mysteeri..
Sori OT.
[q]Yallu, 18.9.2008 12:00:
Pistää vaan välillä sylettämään tuo Visa Electron touhu.. Visa Electron on asiakkaalle kuin pankkikortti, kauppiaalle kuin luottokortti. Raha varataan asiakkaan tililtä välittömästi, kauppias saa rahat n. viikon kuluttua. Se mitä pankki tekee rahoille sillä aikaa, on mysteeri..
Sori OT.
[/q]
Jesh, mä en ota ko. korttiin tässä topicissa kantaa sen tarkemmin. Kyseessä on kuitenkin hyvin yleinen kortti ja tässä nimenomaisessa tapauksessa se suorittaa tehtävänsä, joten ajattelinpa mainita siitä, koska oletin siitä olevan potentiaalisesti apua.
---
Pöh. Löyty tuolta Oddicasta pari hienoa paitaa ja olin ihan innoissani jo tilaamassa, mutta sitten se tyssäs siihen kun en omista luottokorttia :((. Täytyy varmaan nakittaa joku kaveri tähänkin hommaan.
---
Mikäli omistat Visa Electronin, niin sekin natsaa. On ainakin mulla natsannut. Vielä en ole ensimmäistäkään paitaa joutunut koskaan tilaamaan "oikealla luottokortilla." :)
[/q]
Kokeilin tuota, mutta sitten se alkoi herjaamaan sitä ettei ne hyväksy sen tyyppisiä kortteja. Siinä siis oli ne kolme numeroa mitä se kysyy ja ne ei kuulema käynyt. Täytyy kokeilla uudestaan jos vaikka oonkin vahingossa kirjottanut väärin.
Edit: Kävin kokeilemassa uudestaan ja nyt se sitten toimi. Eli ilmeisesti on vaan käynyt pikku moka omassa näppäilyssä. Ja nyt on sitten tulossa muutama paita tänne :)
---
---
[/q]
Pitää vaan muistaa, että kaikkien pankkien Electronit ei toimi samalla tavalla ilman kikkailuja. Oma Sammon kortti on toiminut kanssa ihan moitteetta.
Seuraava aiheutti täällä päässä spontaanin "fuck yeah"-huudahduksen:
--------------------------------------------------------------
"HAPPYHOUR - 50% OFF ON ALL SHIRTS TOMORROW
From laFraise.com
Today at 11:12am
We did it once last year, we'll do it once this year too;)
Tomorrow you can get 50% discount on all shirts with the discount code HAPPYHOUR
This code is valid only for 24 hours: from midnight today until midnight tomorrow.
So tell your friends and come shopping tomorrow!"
--------------------------------------------------------------
Huomenna menee siis tilaukseen... eh... ehkä nämä?
http://www.flammabul.com/temp/lf_5.jpg
kiitos :)
muutamat paidat vois tilata :)
[q]Jone, 25.9.2008 11:59:
Seuraava aiheutti täällä päässä spontaanin "fuck yeah"-huudahduksen:
[/q]
Kliffaa hei, tilasin 11.
aika pahasti tullu kyl osteltua aina hienoja t-paitoja... varmasti n. 50 paria erilaisia t-paitoja kaapista löytyy ja kaikki enemmän / vähemmän aktiivisessa käytössä... ja aina joutuu tilaan jos kohdalle sattuu hieno paita :)
*dissaa*mä friikahdin ihan 100-0
http://www.cafepress.com/spreekillers.309653900
siis EI VITTU OIKEESTI! joku meni vähän liian pitkälle
edit, jo on poistettu...mut etusivu http://spreekillers.org/ löytyy silti, miksi?
Fraisen iloisilta tunneilta tuli sit tilattua viis paitaa...
Kokoelma karttuu :)
[q]Jone, 25.9.2008 11:59:
häpiauör
[/q]
Menipä häppäri ohi, mut repesin aivan täysin tuota Salary Man -printtiä :DDDD Just tutustunu hieman enemmän japskikulttuuriin, ni ko. osu aika hyvin. Oiskohan siel viel mimmeille Office Lady -paita :D
Ja toi lonkeripeinttaaja nyt on muuten vaan oivalluksineen ja toteutuksena pirun siisti.
[q]phear, 26.9.2008 18:41:
Kliffaa hei, tilasin 11.
[/q]
:DDD
Onneksi olkoon! Puuvillanarkahtamisesi alkaa saavuttamaan kunnioitettavan vakavan tason. Itseltä meni perjantaina tilaukseen 6 paitaa. ^_^
[q]Jone, 28.9.2008 17:30:
---
phear, 26.9.2008 18:41:
Kliffaa hei, tilasin 11.
---
:DDD
Onneksi olkoon! Puuvillanarkahtamisesi alkaa saavuttamaan kunnioitettavan vakavan tason. Itseltä meni perjantaina tilaukseen 6 paitaa. ^_^
[/q]
Joo kyl tää vähän överiksi on jo mennyt. Kaisankin koukutin.
Päätin kyllä, etten tänä vuonna enää tilaa mitään.
äsh... piru kun ei voi maksaa electronilla mitään... gots to have them shirts...
[q]Kauno Saario, 26.9.2008 21:10:
*dissaa*mä friikahdin ihan 100-0
http://www.cafepress.com/spreekillers.309653900
siis EI VITTU OIKEESTI! joku meni vähän liian pitkälle
edit, jo on poistettu...mut etusivu http://spreekillers.org/ löytyy silti, miksi?
[/q]
Ihanko että internetistä löytyy vastenmielistä materiaalia? Oh my...
Tukholman vanhasta kaupungista löytyy aivan ihana kauppa, jossa paljon erilaisia printti t-paitoja, laukkuja ja huppareita http://www.colorez.se/
Tulipas taas tukholma reissulla köyhdyttä tuolla poiketessa. :)
[q]jeesboks, 8.10.2008 22:10:
Tukholman vanhasta kaupungista löytyy aivan ihana kauppa, jossa paljon erilaisia printti t-paitoja, laukkuja ja huppareita http://www.colorez.se/
Tulipas taas tukholma reissulla köyhdyttä tuolla poiketessa. :)
[/q]
virosta löytyy halvemmalla
Nonni, johon on otsikko ja johan on ehkä 20 henkilön potentiaalinen kohderyhmä, mutta...
Oletko friikahtanut kaiken maailman supertykkeihin t-paitaprintteihin ja "tätä ei jokaisella ole" limited edition-paitoihin? Onko vaatekaapissasi huomattavasti enemmän tätä tavaraa kuin oikeasti tarvitset? Tiedätkö tämän ihan hyvin, mutta ostat silti lisää koska "uijui et taas tuli hieno paita tarjolle" tai "pitäähän näidenkin paidat nyt tsekata läpi hei?"
Koska myönnän että itse diggailen printtipaidoista ja tilailen niitä aika aktiivisesti milloin mistäkin päin webbiä ja maailmaa, niin olisi hauskaa kuulla onko Klubbarilla muita samankaltaisia puuvillanarkkareita? Oma narkahtamiseni on alunperin osin ammatillista, mutta nykyään intoilen niistä aika puhtaasti huvikseni.
Toistaiseksi tilauksia on pistetty menemään Design by Humansille, laFraiselle, Threadlessille ja Oddicalle. Jokaisesta noista on vähän omanlaistaan sanomista, mutta ennenkuin mutisen enempää olisi hauskaa kuulla muilta vähän paitaintoilua.
Postaahan siis tänne suosikkimestasi paitojen hankkimiseen, kerro kuinka erinomaisen kiva lempparipaitasi on ja narise siitä kuinka jossain tietyssä paikassa oli paskat tuotteet ja kehno palvelu.
PS. Tällä hetkellä on monessa mestassa menossa kivasti kesäale (johtuen tietty siitä, että kesä on tämän bisneksen "high season" ja tuotteita halutaan saada myytyä sen mukaisesti), joten seuraavassa vielä näistä aleista:
- laFraisella -25% voucherilla "LFSALES08"
- Oddicalla yksi paita $20, kaksi $34 ja kolme tai enemmän $16 / kpl
- Design By Humansilla vanhan käyttäjän nimellä tän viikon -20% (Esim. "Aamukaksi" ja joo, mulla on omakin lehmä ojassa)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 11
- Seuraava »