mikä on (tulevassa) WAPUSSA parasta???

Back to häröily O

kuusi:[q]minä lähden sittenkin vieraaseen kaupunkiin katsomaan vierasta meininkiä.mitäköhän siitäkin tulee *voiei*[/q]
lapsia, sanomista ja muistinmenetys

ollaan sitä nyt niin helsinkikeskeisiä tuossa gallupissa... ;)

(mjoo, oma vappu taitaa mennä eka koululla jos sinne asti pääsee keskeneräisiä hommia tekemässä ja illalla b-eat-ziin. Vappupäivästä ei sitte mitään tietoa.)

akir0:[q]kuusi:minä lähden sittenkin vieraaseen kaupunkiin katsomaan vierasta meininkiä.mitäköhän siitäkin tulee
lapsia, sanomista ja muistinmenetys
[/q]
kivaaa

trance moon:[q]Proidilla ja sen naisystävällä on silloin synttärit... eli, niitä vietetään ja kunnolla, vappu menee siinä samalla... *nauru**iloinen**hih*[/q]
jep jep..
täytyy vaan yrittää pysyy hereillä ainakin klo 21.00 asti
tuppaa toi kuningas alkoholi hieman väsyttämään..*ankka*

IsoKana:[q]
jep jep..
täytyy vaan yrittää pysyy hereillä ainakin klo 21.00 asti
tuppaa toi kuningas alkoholi hieman väsyttämään..*ankka*[/q]

hehh, siinä itse sankari...
Juu, sä pysyt pitkään hereillä, ku sä pidät mulle seuraa...

mulla on kerranki lomaa nyt ja ku vappu sattuu kivasti torstaille et siitä voi periaatteessa ruveta laskee viikonlopun alkaneeks ^_^ mä meinaan ottaa ilon irti wapusta, uus hattuki ostettu ja kaikkee.. ("yolakki", valkee osa korvattu punasella pvc-llä) tällaset juhlapäivät joita pystyy periaatteessa juhlistamaan oikein vain alkoholin vaikutuksen alaisena on suht hauskoja, kaikki hörhöilee vaan paskat säät kyllä sattu mut sekin kuuluu perinteeseen

Näyttää tuo sää hieman lämpenevän mut saas nähä ku on taas luvattu shaissee taivaan täydelt.

Ihanat Kouvolan pojat jotka tuli piitkästä aikaa kyläilemään!

FREEDOM

Säde

Krapula ja morkkis.

Rellureivit, auringonpaiste ( toivottavasti ), ystävät ja ai niin lätkän mm-kisat alkavat!

[q]Individual, 26.4.2005 12:27:
Rellureivit, auringonpaiste ( toivottavasti ), ystävät.
[/q]

näihin yhdyn*sydän*

Saas nähdä miten käy. Toivotaan että sais synttäreillä rahaa ja rakkautta Ehkäpä Klubille katsomaan Imatran voimaa tuhannen tuiterissa avovaimo mukana ja kaverit kanssa

Porvooseen kavereiden kanssa chillailemaan, sen jälkeen nosturille SolarStonea kuuntelemaan ja sieltä piknikille :D

Tuossa suunnitelma tulevalle Wapulle. Toivottavasti rahat vain riittävät :D

ehdottomasti illut *sydän* tai no ihan sama onks vappu vai ei, kunhan illut on

Toivottavast vapust olis tulos hauska.. mut saa nähä...

muut vastaa varmaan jotta mun sammuminen.

Lepo!

Ja mitä jengi oikeesti aikoo tehdä?
Ainakin vois pomppia niinku tää yks pikku hemmo...
*ökkö*

O