Ruoska - The Whiplash 25.4.2008 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]Decion, 22.4.2008 10:27:
luulin et rujonic soittelis vikojen joukossa
[/q]

Mäki luulin et iron soittaa vikana

[q]Decion, 22.4.2008 10:27:
[/q]no käy toi mulle noinkin*nauru*ei vaan ole oikeen mietitty tota genre kohtasesti*pepsodent*tulee siis rankasua heti alkuunsa

[q]RujoNic, 22.4.2008 18:18:
---
Decion, 22.4.2008 10:27:

---
no käy toi mulle noinkin*nauru*ei vaan ole oikeen mietitty tota genre kohtasesti*pepsodent*tulee siis rankasua heti alkuunsa
[/q]

Kröhöm....On mietitty, jos tarkkailee aikaisempia ruoskia, niin kyllä alusta asti on tykitetty
ja kovaa. joten annahan palaa vaan *pahis*.

[q]Ironraver1, 22.4.2008 19:11:
---
RujoNic, 22.4.2008 18:18:
---

---
no käy toi mulle noinkin*nauru*ei vaan ole oikeen mietitty tota genre kohtasesti*pepsodent*tulee siis rankasua heti alkuunsa

---

Kröhöm....On mietitty, jos tarkkailee aikaisempia ruoskia, niin kyllä alusta asti on tykitetty
ja kovaa. joten annahan palaa vaan *pahis*.
[/q]*hmph**joo*

[q]RujoNic, 22.4.2008 18:18:
---

---
[/q]

Josku jopa tainnut olla niin että loppupuoli on paljon lepposampaa kuin alkupuoli et alussa tykitetään ja lopussa sit fiilistellään :)

[q]Syntse, 22.4.2008 19:17:
---
---

---

---

Josku jopa tainnut olla niin että loppupuoli on paljon lepposampaa kuin alkupuoli et alussa tykitetään ja lopussa sit fiilistellään :)
[/q]selvä se*hymy*enköhän mä sellaset core löydä ettei porukalla ainakaan kylma tule*pepsodent*

[q]RujoNic, 22.4.2008 19:19:
---
Syntse, 22.4.2008 19:17:
---
---

---

---

---
selvä se*hymy*enköhän mä sellaset core löydä ettei porukalla ainakaan kylma tule*pepsodent*
[/q]

Todellaki...Katto ilmaan vaan!!!!!!!

[q]Ironraver1, 22.4.2008 19:24:
---
RujoNic, 22.4.2008 19:19:
---
Syntse, 22.4.2008 19:17:
---
---

---

---

---
selvä se*hymy*enköhän mä sellaset core löydä ettei porukalla ainakaan kylma tule*pepsodent*

---

Todellaki...Katto ilmaan vaan!!!!!!!
[/q]Ei pysty enää nostaa kattoo, se on tulessa. (da woof, da woof, da woof is on fwiwe!)
Edit: niijoo kerranki kerkeen olla pidempään kuin sen tunnin x) ARR! *battery*

Ja tänne *iloinen**känni**nauru*

[q]Energy_, 21.4.2008 23:00:
-Waily! Waily! Tulen mun frendien kaa! Lupaatko kovaa lekaa????*nyyh*

[color=red]-TULKAA NIIN KUOLETTE KAIKKI![/color]*pahis**pahis**pahis*
[/q]

Tulee sellasta ruoskaa et lähtee jengiltä hampaat irti!

La vie c'est diabolique ;)

Mitäs helvettiä... näähän on tänään

Pitäiskö melkein tulla hengaa

Hengaamaan vaan :)

Tänään taas paukkuu harmi et mestoille ei ihan hirveen ajoissa ehdi mut kuitenkin yritetään niin ajoissa kuin pystyy.

kohta kauppaan hakee juomia niin pääsee aloitteleen jo tunnelmaan...

[q]Syntse, 25.4.2008 09:55:
Hengaamaan vaan :)

Tänään taas paukkuu harmi et mestoille ei ihan hirveen ajoissa ehdi mut kuitenkin yritetään niin ajoissa kuin pystyy.
[/q]alusta asti vaan paikan päälle*vink* itse alottelemassa.. omaa osuutta odotellessa*nauru**känni*

kohta valuun mestoille*pahis**aplodit*

ONKO HOMOJA?

tääl jo valmistaudutaan...*nauru* kaljaa koneeseen *känni* *tanssittel**jiihaa*

Jepjep valmistautuminen käynnis... juomaa menny levyi soiteltu fiiliksen hakemiseksi ja kaveria odotellaan mestoille

Ainiin ja nyt alkaa LOMA!! 2vko risat

hahaaaaa!! ekis!
miten voi olla!! Your choise pisti joraaaaa täböööööööö!!! ihanaa... parasta!
kivaa oli ja kaverrriiit oli kivoij!

Törkeen hyvät bileet taas vaikka väkee olikin hiemen vähän laisesti. Noh monet jäi paitsi paljosta. Videoo taas täältä suunnasta kuhan saadaan aikaiseksi.

Kiitoket ruoskan järjestäjille!!! ja kiitokset soittajille!!!

O