HALLMARK / ¡PRIMAVERA! / STUDIO 51

Back to tapahtumat O

[q]

Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?

Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D
[/q]

Äänestetäänkö me siitä,mitkä bileet nää ko bileet on vai mitkä bileet hallut yleensä on?

[q]tanhutytto, 12.5.2008 13:59:
---

Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?

Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D

---

Äänestetäänkö me siitä,mitkä bileet nää ko bileet on vai mitkä bileet hallut yleensä on?
[/q]

Äh toi oli nyt paha. Emmätiä äänestetääx mitä nää vois olla?

Siinä tapauksessä mä äänestä vastan bileiden jälkeen niin kukaan ei pääse nauraa mulle!

[q]dj upi, 12.5.2008 13:51:
-clips-
[/q]

Ooks taas _VIP_?

[q]dj upi, 23.4.2008 10:49:
Mä luulin yhdessä vaiheessa ymmärtäväni mitä kiksulla tarkoitetaan mut sit miksasin puhdasta ELEKTROA, HOUSEA ja kevyttä TEKNOA ja joku sano että olipas kiksu setti ni olin vähän ulapalla :D
[/q]

Sanaa "kiksu" käytetään nykyään varsin löysästi joko merkitsemään musiikkigenreä tai adjektiivina kuvaamaan melodista, kevyttä konemusiikkia ylipäänsä - esim. "se tekno mitä se soitti oli aika kiksua". Samaa adjektiivia voi myös käyttää vaikkapa henkilöistä, oikein kätevä sana!

[q]sts, 12.5.2008 14:38:
---
dj upi, 12.5.2008 13:51:
-clips-

---

Ooks taas _VIP_?
[/q]

En oo. Aika surkee tilanne :(

[q]sapeli, 12.5.2008 14:41:
---
dj upi, 23.4.2008 10:49:
Mä luulin yhdessä vaiheessa ymmärtäväni mitä kiksulla tarkoitetaan mut sit miksasin puhdasta ELEKTROA, HOUSEA ja kevyttä TEKNOA ja joku sano että olipas kiksu setti ni olin vähän ulapalla :D

---

Sanaa "kiksu" käytetään nykyään varsin löysästi joko merkitsemään musiikkigenreä tai adjektiivina kuvaamaan melodista, kevyttä konemusiikkia ylipäänsä - esim. "se tekno mitä se soitti oli aika kiksua". Samaa adjektiivia voi myös käyttää vaikkapa henkilöistä, oikein kätevä sana!
[/q]

Joo totta. Pitihän sitä ny vähän tosikoida :P

Kiksu = juustoinen? Ku mun mielest ei.. Ottakaa kantaa :D

[q]dj upi, 12.5.2008 18:28:

[/q]

Lopeta trollaaminen, tästä aiheesta on useampikin threadi klubbarissa, Hallmark threadi ei ole yksi niistä jossa tätä ikuista aihetta tarvitsee enempää jauhaa.

Pidetään se keskustelu lähempänä aihetta.

[q]sts, 12.5.2008 18:32:
---
dj upi, 12.5.2008 18:28:

---

Lopeta trollaaminen, tästä aiheesta on useampikin threadi klubbarissa, Hallmark threadi ei ole yksi niistä jossa tätä ikuista aihetta tarvitsee enempää jauhaa.

Pidetään se keskustelu lähempänä aihetta.
[/q]

Sorry :(

Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)

Mihin aikaan proteus soittaa? Viimeisenä tietenkin?

jees jees

soittoaikatauluja, kiitos??!! :) nii tietää tullako vai ei töiden jälkeen

[q]golem, 12.5.2008 18:37:
Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)
[/q]

halluthan on täynnä moisia mimmejä*vink**nauru*

[q]Syce, 14.5.2008 14:59:
---
golem, 12.5.2008 18:37:

---

[/q]

Näin mäkin luulin, mutta viime visiitti tiputti maan tasalle ja paljasti karmivan todellisuuden ei-niin hyvännäköisistä nirppanokista, jotka varaa tanssilattiasta 10 neliömetriä omaan käyttöön jättämällä käsilaukun keskelle lattiaa, ja näyttää hapannaamaa kaikille, jotka tulevat tämän alueen sisälle :I

Toivottavasti toi ei ole liian yleistä

Jääpi harmikseni Protskun setti väliin.

[q]golem, 14.5.2008 15:32:
---
Syce, 14.5.2008 14:59:
---

---

---

Näin mäkin luulin, mutta viime visiitti tiputti maan tasalle ja paljasti karmivan todellisuuden ei-niin hyvännäköisistä nirppanokista, jotka varaa tanssilattiasta 10 neliömetriä omaan käyttöön jättämällä käsilaukun keskelle lattiaa, ja näyttää hapannaamaa kaikille, jotka tulevat tämän alueen sisälle :I

[/q]

ainut nirppanokka on sä jolle ei kelpaa oman arvonsa tuntevat ja sen mukaisesti tilaa vaativat misut.

[q]UzU, 14.5.2008 17:16:
---
golem, 14.5.2008 15:32:
---
Syce, 14.5.2008 14:59:
---

---

---

---

ainut nirppanokka on sä jolle ei kelpaa oman arvonsa tuntevat ja sen mukaisesti tilaa vaativat misut.
[/q]

*nauru**tirsk*

[q]Viltsu, 12.5.2008 13:12:

* edelleen muistissa -?03? Proteuksen wanhatrancesetti ?illuissa? huhhuh! <3<3
[/q]

Öh, eiks sen muuten pitäny olla "Once in a lifetime" kiksuilut? ;)

[q]Hupsu, 14.5.2008 19:29:
---
Viltsu, 12.5.2008 13:12:

* edelleen muistissa -?03? Proteuksen wanhatrancesetti ?illuissa? huhhuh! <3<3

---

Öh, eiks sen muuten pitäny olla "Once in a lifetime" kiksuilut? ;)
[/q]

Turussa oli kans joskus Proteus soittamassa kiksua entisessä Limessä, bileiden nimeä en muista mut vuosi tais olla 2003-2004.

http://www.hallmark.fi/imagefolio/gallery/FLYERS/2008_05_17a.jpg

---oOo---oOo---oOo---oOo---oOo---oOo---oOo---oOo---oOo---

[size=14]HALLMARK - ¡PRIMAVERA![/size]
Hallmark Season Closing Party
Saturday 17.05.2008 – Studio 51, Helsinki

DJ TAB & SUPER8 - The very best of the present & future anthems [Hallmark]
PROTEUS - Special and the only trance set of the year from Proteus [Djproteus.com]
DJ K2 - Special big room house set [DJK2.com]

Hallmark. Boutique Nightclubbing.
Opening hours: 22pm - 04am
Age limit 20 and older
Dress code: Smart club wear required

Get in line early; this club gets packed quickly. Buy your ticket in advance for guaranteed
entry. Hallmark Members 7e (from the door or in advance from Street Beat, Mikonkatu 8,
Helsinki). Normal advance tickets 8e - available from Street Beat.
Regular tickets from the door 9e.

Join Hallmark!
Members get discounted VIP entry to Hallmark events. Please apply at http://www.hallmark.fi

http://www.hallmark.fi/imagefolio/gallery/FLYERS/2008_05_17b.jpg

O