HALLMARK / SHUT UP AND DANCE! / STUDIO 51 12.4.2008 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Nojoo Hallmark on Hallmark.
Olin kyllä hiestä märkä ja huimas ja oli nälkä, mut ei vaan pystyny lopettaa tanssimista!*jiihaa*
ja kiitos, oli myös maailman parasta seuraa mukana*sydän*
Erittäin mukava ilta, kiitos siitä ihanille ihmisille
Illasta teki myös spessun se, että pikkusiskoni (19 v.) oli ensimmäistä kertaa meidän mukana. Oli ihan haltioissaan
[q]Orion, 14.4.2008 11:58:
Oli pakko tsekata hyllystä - Perwertin Pianohan tuolta löytyy, mut mix-CD ei ole kyseessä vaan biisit on levyllä miksaamattomina.
[/q]
Öööö. Oliskohan mitenkään mahdollista saada tuo viisu?
olihan mukava käydä polkemassa jalkaa.Tosin housesta tykkään mut en tullut sitä halluihin kuuntelemaan,joten oli hieman odottava fiilis ennen kuin super8&Tab alko veivaamaan.*jiihaa*,sit alko rokkaamaan*tanssittel*.
Olisko kuvia bileistä?
[q]Raider, 15.4.2008 23:38:
Olisko kuvia bileistä?
[/q]
Sessions2.comiin on tulossa kuvia toivottavasti jo viikon sisällä :)
[q]Juki54, 15.4.2008 23:51:
---
Raider, 15.4.2008 23:38:
Olisko kuvia bileistä?
---
Täältä löytyy kuvia!
http://www.vanilja.com
http://www.rarasola.1g.fi
Pictures are online @ SESSIONS2
Hey!
It was my first visit to Studio 51 and I really liked the venue!
Dj Flight got the party started with his trademark-sound; energetic, groovy and fresh house. After that Jay Mellin took over the decks with his stylish and more progressive beats. However, I felt that people were looking forward to our own trance-heroes with anticipation :) Dj Tab and Super8 were definitely what the crowd wanted to hear at the end of the night.
I took most of the photos with ultrawide lense, and as usual I was satisfied with few shots ;)
- Juki
*fiilistel*
[q]Mikki, 14.4.2008 04:23:
---
Hipsutin, 14.4.2008 02:00:
Mikäs tämä Piano biisin koko nimi on?? Olis kiva tietää et vois hankkia ja fiilistellä sitä sit himassakin päin
---
Korjatkaa muut jos olen väärässä, mutta itse tunnen sen tämmöisellä nimellä
Perwert: The piano
Jos jostain saat ton hommattua, niin ilmoita toki mullkin että mistä.
[/q]
Mulla taitaa olla se tuolla jossain .. :)
[q]artturi, 19.4.2008 11:51:
Mulla taitaa olla se tuolla jossain .. :)
[/q]
Itse asiassa, PinkkiSamilta a.k.a. kämppis, sain jo tuon biisin. Sillä olikin juur tuo Screenin eka.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »