M-audio Torq - Käytännön plussat ja miinukset ?

Back to luomisen tuska O

xponent tilauksessa ja parempi traktori ladattuna. nyt sitten vaan odotellaan :P

Ai ei voi soittaa 45:sella?

Se siitä sitten. En mä mitään teknofiilistelyä kaipaa.

[q]Ana-5000, 7.5.2008 15:03:

[/q]

45 on vaan semmosille jotka ei osaa soittaa 33:lla :P no ei vaan.. luulis olevan kohtuu helppo päivitys / hack jolla ton sais toimimaan :(

http://www.m-audio.com/index.php?do=media.video&ID=c44506cd220f04b97e69b11de5e5196e

näyttää namilta - vieläkun tulis se 45rpm ;)

ja kyl tosta sen 50usd maksaa, ihan mielellään.

Onko kukaan maksanut ton $50 ja päivittäny Torq 1.5 versioon? Olis kiva tietää, että onko $50 arvoinen päivitys, kun tolla ilmaisella 1.0.4 versiollakin on pärjannyt.

jäbillä on myös ajatusmalli kohdillaan:

http://www.torq-dj.com/forum/viewtopic.php?t=6884

[q]Ana-5000, 7.5.2008 15:03:

[/q]

Onhan se vähän totuttelu kysymys, jos on tottunut soittamaan normaaleilla 45rpm vinyyleitä, mutta kyl siihen tottuu. Herkempihän se on korjaukselle jne. mutta kyl sillä soittaa. Torq:n forumilla on ollu puhetta, että joku 3 osapuolen valmistaja saattais olla tekemässä siihen 45 rpm control vinyylit lähitulevaisuudessa.

[q]Jay T, 16.5.2008 12:05:
---
Ana-5000, 7.5.2008 15:03:

---

Onhan se vähän totuttelu kysymys, jos on tottunut soittamaan normaaleilla 45rpm vinyyleitä, mutta kyl siihen tottuu. Herkempihän se on korjaukselle jne. mutta kyl sillä soittaa. Torq:n forumilla on ollu puhetta, että joku 3 osapuolen valmistaja saattais olla tekemässä siihen 45 rpm control vinyylit lähitulevaisuudessa.
[/q]

Näh. Mä en ihan luota tohon tuotteeseen jos siitä puuttuu tollasia perusjuttuja.

[q]Jay T, 16.5.2008 12:05:
---
Ana-5000, 7.5.2008 15:03:

---

[/q]

Paskapuhetta tollanen 45/33-keskustelu. Jos ei osaa soittaa vinyyliä niin ei kannata sitten niillä aikakoodivinyyleilläkään soittaa! CD-aikakoodit toimii ihan yhtä hyvin tai jopa paremmin sellaiselle, joka ei vinyyliä hallitse.

Itse Torq'sta sitten.

- Conectiv-boksin heikohko ulosanti soitettaessa vinyyliä sen läpi
- Boksin läpi tulee karseet virtapiikit jos erehtyy nappaamaan virrat pois boksin ollessa mikserin perässä
- Torq-softan käyttöliittymästä puuttuu (tai ainakaan en o löytäny) tarpeettomien elementtien (softa-eq, efektit) piilottaminen jotka syö muutenkin pientä läppärin ruutua. Tilan voisi käyttää vaikka kirjastoikkunan suurentamiseen.
- Isojen päivitysten maksullisuus

+ Conectiv toimii myös muissa softissa audio I/O:na
+ Torq-softan vakaus Mäkillä
+ Aikakoodivinyyleillä tatsi on sama kuin soittaisi oikeasti vinyyliä
+ Torq-softan käyttöliittymän selkeys

O