Millainen on oikeasti komea mies??
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 44
- Seuraava »
joo mäki tiedän yhden überihanan*sydän*
ella, tiedän, että tiedät. how could anyone ignore me. ^____^
[q]Imukuppilapsi:
ella, tiedän, että tiedät. how could anyone ignore me. ^____^
[/q]
ooh nytkös paljastuin ^___^
no se on jotai varmaan mun suuntaan...
Mies joka kantaa itsensä ylpeydellä
t: ruma rimppakinttu
[q]Progress:
no se on jotai varmaan mun suuntaan...
[/q]
Eipäs q ihan mun näköne*joo*
Komea mies? No esim. niinq Ville. :)
Mun täytyy myöntää että mulla on lievä partafetissi. Tietynlaiset, miehen tyyliin ja naamaan sopivat parrat saa ainakin mut hyrräämään. Esimerkkejä hyvistä parroista on Villen suittu naamakarvoitus, samoin kuin Pinniellä nykyään oleva metsäläis-look. Ehkä se on sellaista miehekkyyden etsimistä, mene ja tiedä.
Muuten en niin hirveästi karvaisista miehistä välitä. Selkä, rinta ja vatsa pitäisi olla oikeastaan kokonaan karvattomat tai hyvin hentokarvaiset. Ei siis mitään jorgos-henkistä karvamattoa. :(
Pilke silmäkulmassa, sellanen söpö perverssi hymy. Mmmm...
Ja täällä klubituksessa on ihan liikaa hyvännäkösiä miehiä..
Pitkä, tumma, jäntevän lihaksikas, suklaiset silmät, pehmeä hymy...
No tuo nyt on aika kaukaata haettua. Minulle riitää, että miehessä on tarpeeksi (paljon) persoonaa ja jonkinverran ulkonäköä. En tiedä kestäisinkö elää elämääni täydellisen miehen kanssa. Siinä vaan palaisi hermo. Pieni määrä inhimillistä erehtyväisyyttä on pop.
Tyylikkäät ja kantajalleen sopivat silmälasit ja parta on plussaa Muuten mulle kelpaa varsin monentyyppinen, joskaan en ihan hirvittävästi kostu ns. kiiltokuvapojista, jotain pientä särmää pitää olla. Lihaksisuus tai lihaksettomuus ei mua oikeastaan liikuta suuntaan eikä toiseen, joskaan en pidä kovin lihaksikkaista miehistä.
Onneksi mulla on kainalossa maailman söpöin parrakas, silmälasipäinen, kalju, karvainen ja pullea mies *sydän*
minuun iskee parhaiten: kiinteä lihaksikas vartalo, rehelliset silmät, väh.180cm pitkä ja luonteeltaan periaatteellinen mies ja hauska!
vähän ku alien
hmmm.. joku ketä näyttää vampyyriltä
lihaksikas, mutta ei liian, ihan vähän vaan. Pistävät silmät ja pidemmät hiukset ehdottomasti. Persoonallisen näköinen.
[muokattu 18.1.2004 23:35]
äääh.. enpäs sanokkaa mitn.
[muokattu 19.1.2004 21:51]
[q]janine:
minuun iskee parhaiten: kiinteä lihaksikas vartalo, rehelliset silmät, väh.180cm pitkä ja luonteeltaan periaatteellinen mies ja hauska!
vähän ku alien
[/q]
(lisäys)
ja naama, kuin paviaanin perse!! *jiihaa**aplodit*
thanks btw...
[muokattu 19.1.2004 07:27]
Wanderlei Silva edustaa aika hyvin komeita miehiä. Tosin ei aina otteluiden jälkeen...
http://www.mmafighting.net/images/Silva/SilvaChristmas4.jpg
http://a1140000.futurism.ws/susumu/photo_window.php?photo_num=2&bout_id=917
[muokattu 19.1.2004 11:01]
[q]kuu:
Tää: http://www.bodymodifications.net/picture/2643
[/q]
Kätevä mies, saat nenäänki laitettuun ketjun joten ei pääse helposti karkaamaan
Mä oon ^__^
Kalju, lävistetty ja tatuoitu. Ei saa olla laiha, mut näähän on vaa mun mielipiteitä.
Puhutaanpas välillä miehistä ja niiden ulkonäöstä.
Elikkä millaiset miehet on niitä komeimpia..sexyimpiä.*vink*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 44
- Seuraava »