ever club premissä
pHaze:[q]Ihmiset on jo tottunu siihen että aina keskiviikkoisinkin tapahtuu, kilpailua on enemmän ja Proteustakin kuulee nykyään niin usein. [/q]
Nimen omaan. Nykyään saattaa yhtenä keskiviikkona
olla neljäkin klubia samaan aikaan eri puolilla helsinkiä,
ja kolme klubia on jo melkein vakio joka keskiviikko.
Hyzenthlay:[q]no oli viimeksikin proteus ja kris kylven, eli ihan loistavaa polkkaa... Ja siltikin oli paikka ihan puoli tyhjä. En mä sitten käsitä *täh*[/q]
Loistavan polkan aika ohi?!! Ei sentään.. Kuka käy keskiviikkosin klubeilla.. ne käy jotka käy.. very simple! Jos ei porukkaa, nii voi johtua myös siitä, et jengi on alkanu käymään tyyliin jossain 404:n bileissä (turhuutta, sanon minä!), eikä esim. sen takii viitsi lähteä seuraavan viikon kesk. premi bileisiin... ehkä?!! *ajattelee sanoin, vaikeesti*
Itse menisin, mutq ei oo hirveesti lähtijöitä... yksin on tylsä mennä! *mur**nukkuu**mur*
jooj, ja keskiviikko on tosin sellanen päivä, että tulee lähdettyä autolla. Yöbusseista ei tietoakaan... Kavereillakin on usein töitä seuraavana päivänä. Ja sitten saisi sidukkaakin kahdella eurolla elämä on epäreilua...
Oli taas viime keskiviikkona tosi vähän jengii premissä
Yksi hyvä klubi keskiviikolle olisi tosiaan hyvä et edes yhdessä paikassa olisi sitten sitä porukkaa.
Jep, täytyy saada kaikki kerättyä yhteen ja samaan paikkaan..vain keskiviikkoisin
Oottakaas vaan Solareita niin alkaa rokkaa meno jälleen
Tuli käytyy viime ke todistaas et ei o evereis enää ketää tuttua ja tosi tosi hiljasta oli, tosin olin niin juovuksissa että piti vanhan siirtyy himaan jo puolenyönaikaa*ding*
Täytyypä tulla tsekkaa solarin suosio*joo*
Ei voi muuta sanoa ku että enne ne oli loistavat, tai meil oli ainaki todella hauskaa niis, härö ryhmä on the move
no yritetään huomenna saada vanha evermeno takas! vaikka onkin solar.. ^_____^
[q]Bella:
no yritetään huomenna saada vanha evermeno takas! vaikka onkin solar.. ^_____^
[/q]
oon messis \o/
Solar meininki takas vaikka on Ever eiku....
kaikki ne kerrat mitä oon ollu siellä on ollu aivan loistavia, vaikkei ihmisiä olekaan ollut liikaa.
everissä lähinnä, solariin en oo ehtiny vielä. tänään pitäis sekin korjata
2e häppäri vaan vetää vääränlaista jengiä mestoille(räyhäävää, dissaavaa sorttia), mutta yleensä on ollut ihan kivaa :)
niinpä niin. Puhutaan siitä vanhasta hyvästä fiiliksestä, jolloin mä en edes ole vielä ollut kuvioissa. No mutta toivotaanpa sitä hyvää fiilistä silti tän illan solariin
[q]Hyzenthlay:
No mutta toivotaanpa sitä hyvää fiilistä silti tän illan solariin
[/q]
mulla oli tänään ainakin ihan helvetin hauskaa. jorasin koko thomasin setin ilman hengähdystaukoja. mainiota musiikkia. *sydän*
harmitti, kun piti lähteä jo yhden jälkeen himaan, olis ollut kiva kuulla kaiun setti pitkästä aikaa :)
Lenneltä tuli oikein makoisaa settiä eilen*plur*
Oli kohtuullisesti väkeäkin mestoilla, tosin suurin osa outoja naamoja.
sattuipa niinkin, että eräs nimeltämainitsematon suomalainen pitkänlinjan deejii tuli toisen erään nimeltämainitsemattoman kiksudeejiin reisille melkoisella voimalla....
Kyl Evereissä/Solareissa viihtyy,mut tietysti vähän riippuu siitäkin minkälaista musaa tulee ko. iltana.Mut suosittelen lämpimästi*joo*
[q]kei:
sattuipa niinkin, että eräs nimeltämainitsematon suomalainen pitkänlinjan deejii tuli toisen erään nimeltämainitsemattoman kiksudeejiin reisille melkoisella voimalla....
[/q]
ahahahaha, nyt harmittaa, kun en ollut loppuun asti
soittoko eliot ness joskus aikavälillä 00.00-02.00? mä olin puolenyön jälkeen aika hyvissä tanssifiiliksissä
[q]Hyzenthlay:
soittoko eliot ness joskus aikavälillä 00.00-02.00? mä olin puolenyön jälkeen aika hyvissä tanssifiiliksissä
[/q]
nessi aloitti about varttia vaille yksi. eli thomasin vika oli marco v - simulated.