Keskellä metsää olevat kesäbileet galluppi?
tää on vähä hämärä topikki? kysytääks täs et mitå mieltä on metsäbileistä vai et haluuks joku järkkää metsäbileet vai mitä ihmettä*nauraa*
Mitä pidemmälle keskustelu jatkuu, ei sitä enään tiedä mikä oli alkuperäinen idea
Metsä on ihan jees ajatus ...
Jonnekin Sipoon tai Kirkkonummen metsiin vois mennäkin bilettämään, mutta manseen? No thx!*ökkö*
täähän on aivan mahtavaa!minulle myös tietoa tulevista metsÄBILEISTÄ!*joo*
jos bileet o muualla ko hesan lähistöllä, kyyti voisi olla pieni ongelma.....hmm...
apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!
milla:[q]apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!
[/q]
Eikös tässä kysellä halukkuutta osallistua metsäbileisiin noin niinku yleisellä tasolla...tai jotain läppää asiasta
Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?
[q]shaman:Eikös tässä kysellä halukkuutta osallistua metsäbileisiin noin niinku yleisellä tasolla...tai jotain läppää asiasta
[/q]
ah kiitos. nyt voin nukkua yöni rauhassa*hymy*
[q]rezone:Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?[/q]
tai sit ei? Jos muutkin järkkää bileitä metsään kuin vain barelylegal, esim se joka aloitti tän topicin. öy.
[muokattu 19.5.2003 11:40]
rezone:[q]Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?
[/q]
BL porukalla ei ole tän topicin kanssa mitään tekemistä.
Vivo:[q]rezone:Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?
BL porukalla ei ole tän topicin kanssa mitään tekemistä.[/q]
NII JUST !
piis,
.m
eihän tuon parempi bileitä voi ollakkaan.
jyväskylässä meinaavat järjestellä samanmoisia pippaloita tohon biitsille :)
milla:[q]apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!
[/q]
Jaa a .. .taitaa olla hakusessa se .... *piis**plur*
idi:[q]kiinostaa kiinostaa! matkustaminen on ainoa ongelma mutta eiköhän semmonenkin järjesty jotenkin*joo*[/q]
Onhan autot keksitty jo jonkin aikaa sitten
Totta ihmeessä kiinnostaa, plussaa vielä jos ei täältä treeltä täydy kovin kauaksi lähteä
metsäbileet on jokakesäinen luxus *sydän*
tällaset pippalot kuuluu siihen kategoriaan joka on joskus pakko kokea....*joo**plur*
Nonni! Lisää samanmielisiä!
Jos vaikka yhdistäis voimat?
[q]WildChild:
Nonni! Lisää samanmielisiä!
Jos vaikka yhdistäis voimat?
[/q]
Musta ei varmaan hirveen paljo olis hyötyy ton itse tapahtuman järjestämisessä, ellei paikalle saapumista sitten sellaisesksi lasketa...*ding*