Keskellä metsää olevat kesäbileet galluppi?

Back to häröily O

tää on vähä hämärä topikki? kysytääks täs et mitå mieltä on metsäbileistä vai et haluuks joku järkkää metsäbileet vai mitä ihmettä*nauraa*

Mitä pidemmälle keskustelu jatkuu, ei sitä enään tiedä mikä oli alkuperäinen idea

Metsä on ihan jees ajatus ...

Jonnekin Sipoon tai Kirkkonummen metsiin vois mennäkin bilettämään, mutta manseen? No thx!*ökkö*

täähän on aivan mahtavaa!minulle myös tietoa tulevista metsÄBILEISTÄ!*joo*
jos bileet o muualla ko hesan lähistöllä, kyyti voisi olla pieni ongelma.....hmm...

apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!

milla:[q]apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!
[/q]

Eikös tässä kysellä halukkuutta osallistua metsäbileisiin noin niinku yleisellä tasolla...tai jotain läppää asiasta

Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?

[q]shaman:Eikös tässä kysellä halukkuutta osallistua metsäbileisiin noin niinku yleisellä tasolla...tai jotain läppää asiasta
[/q]

ah kiitos. nyt voin nukkua yöni rauhassa*hymy*

[q]rezone:Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?[/q]

tai sit ei? Jos muutkin järkkää bileitä metsään kuin vain barelylegal, esim se joka aloitti tän topicin. öy.

[muokattu 19.5.2003 11:40]

rezone:[q]Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?

[/q]

BL porukalla ei ole tän topicin kanssa mitään tekemistä.

Vivo:[q]rezone:Joo taitaa olla tän gallupin tarkotus pohjustaa noit seuraavii
Barely Legal-bileitä..?

BL porukalla ei ole tän topicin kanssa mitään tekemistä.[/q]

NII JUST !

piis,
.m

eihän tuon parempi bileitä voi ollakkaan.
jyväskylässä meinaavat järjestellä samanmoisia pippaloita tohon biitsille :)

milla:[q]apua. tää topikki häiritsee mua suunnattomasti:D mitä ihmettä tällä haetaan!

[/q]

Jaa a .. .taitaa olla hakusessa se .... *piis**plur*

idi:[q]kiinostaa kiinostaa! matkustaminen on ainoa ongelma mutta eiköhän semmonenkin järjesty jotenkin*joo*[/q]

Onhan autot keksitty jo jonkin aikaa sitten

Totta ihmeessä kiinnostaa, plussaa vielä jos ei täältä treeltä täydy kovin kauaksi lähteä

metsäbileet on jokakesäinen luxus *sydän*

tällaset pippalot kuuluu siihen kategoriaan joka on joskus pakko kokea....*joo**plur*

Nonni! Lisää samanmielisiä!
Jos vaikka yhdistäis voimat?

[q]WildChild:
Nonni! Lisää samanmielisiä!
Jos vaikka yhdistäis voimat?
[/q]

Musta ei varmaan hirveen paljo olis hyötyy ton itse tapahtuman järjestämisessä, ellei paikalle saapumista sitten sellaisesksi lasketa...*ding*

O