Butane w/ Rasmus Hedlund 19.1.2008 @ Turku
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
tullaankin sitten ISOLLA porukalla tänne!
[q]ipe, 12.1.2008 11:35:
[/q]
Mä luulen, että tästä tulee HYVÄ viikonloppu.
Tuparit, ystävät Hesasta ja Turusta, Butanet. IHAN PARHAUTTA!
TÄÄLLÄ!
No tänne sit.
[q]pirpeli, 12.1.2008 11:37:
---
ipe, 12.1.2008 11:35:
---
Mä luulen, että tästä tulee HYVÄ viikonloppu.
Tuparit, ystävät Hesasta ja Turusta, Butanet. IHAN PARHAUTTA!
[/q]
x2
Asiallista :)
Huomenna! Tuparit ja Butanekännit
*känni**jiihaa*
pitkästä aikaa taas ilo tulla turkuun...meikäläiseltä luvassa paljon exclusive matskua dubista kovempaan teknoon, mm. tulevilta julkasuilta...
Bitte kommen Sie und hören!
Nice. Jos sitä vaikka vähän ottas rauhallisemmin niitä pohjia tällä kertaa, niin pystys kuunteleen setin antaumuksella. ...just joo
[q]Zenroph, 19.1.2008 13:34:
tää sää on aika ankara.
[/q]
Höpö höpö, illalla paistaa aurinko.
[q]Zenroph, 19.1.2008 13:34:
JOS nyt veljen kanssa tullaan taas, niin koitan rauhoitella sitä WOO!WOO!SAATANAAAA! -refleksiä mikä veljeltä yleensä nyt tulee. ja tosiaan, jos tullaan, tää sää on aika ankara.
[/q]
Hahhaa Repesin!! osaan kyllä niin hyvin kuvitella tämän "refleksin"
Ai siel Turuski o gauhia myräggä!? Kui siel ny semmottis?!
no niin hei me tullaan täält jostain KUPPIKSESTA nyt tänne.
näslund! noni mennää sit, tilaa se vitun taksi!
Oli ihan helvetin tiukkaa settiä kavereilta ja tuli juteltua parin tuntemattomankin kanssa + parin tutunkin kanssa. Eli hauskaa oli ja uudestaankin tulen varmasti. Anteeksi sisäänmaksu ihmisille, kun tuli suoraan melkeistään ohitettua koko alue *nolottaa* (onneksi tyttö tuli ja nykäisi hihasta). Kameran olisi toki voinut ottaa mukaan ja lakaista pari spottia, mutta ensi kerralla ehkä sitten (jäi vain vaivaamaan pari helvetin tiukkaa kuvakulmaa). + ekaa kertaa yssikseen misään ilman "kavereita". Ja harmi, että piti lähteä dösällä liian aikaisn kotio *uuh*.
-kiitoksia-
I-han hiton jees!
Tuli tanssittuu, juotuu, juteltuu.
Muistikuvat on hetkittäin hämärät, taisin näyttää kuitenkin tissit.
Tänkjuu Butane- possé!
TISSIEDIT.
Taksissa näytin ne, ja kuski laitto mittarin kiinni :D Ois pitäny tajuta näyttää aiemmin kun tos TYKSin kohdalla :DDDD
WOOOO! WOOOOOOOO!
Hyvin sitä ulvontaa irtos, vielä parempi jos kerta tissitkin oli kehissä! Rasmuksen setin aikana tuli taas todettua "Nyt jos ei perse heilu niin on miehessä/naisessa vikaa", jopa vannoutuneet räppijätkät hytkytteli tupakan polttelun aikana.
Oli taas.. ylläri ylläri melko hauskaa, tuttuja oli paikalla joka kolkasta, tuparietkoilut IK+:lla hyvän musiikin säestämänä sai krapulankin vihdoin hellittämään just sopivasti ennen lähtöä.
Butsku se vaan toimii.
Oli hianoo! Rasmus veti aivan timantinkovaa settiä! Taitava kaveri kyllä!
Harmi vaan että autolla olin liikenteessä ja väsy iski aikaisin.. Ens kerralla sit toisin!
Kiitos, butanebois.
Olipas paljon porukkaa paikalla, kiitos kaikille kävijöille! Rasmus oli just niin timanttia kuin odotettiinkin.
...Tulispa p-torreen uudet pa:t pian, me ollaan känissä luukutettu noi nykyiset nuhapumput ihan mäsäksi :)
mite täält turust pääsee pois :D
Olikin mukava käydä butanessa pitkään aikaan, erittäin onnistunut ilta olotilasta päätellen. Kiitokset prkleen maistuvasta musakista!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »