VOEMA 10.5.2008 @ KUOPIO
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
VOEMA - kesän avajaiset .. ehkäpä ..
hmmm mitähän kivaa sitä soittelis :P
olikos sitä hardcorea jossain >=)
Löytyy Rave Massacre 1-7
*edit* jospa kaivelis Rave Missionit ja Ravermeisterit myös esille ja kuuntelis läpi *edit*
Lineuppia päivitetty ...
pisteitä flaikuista, hassuja ovat
Retrohengessä
hardcore
katellut tässä jos soittelis vähän vanhempaa trancee ja jotain kevyttä "raveahkoa saundia" ja jorais sitten hyvät klassiset raidat :P
Meke confirmed.
Mayday...Mayday...Mayday...
Jos joku haluaa jotain reivi tai hardtrance toiveita esittää niin privaa mulle ;)
Katsotaan jos ne sopii mun settiin niin voisin soittaa (ja tietty että ne löytyy multa).
Flaikku lisätty ...
Minä haluisin Esa Pakarisen Lentävän kalakukon.
Luulin että bileet on alkuvuodelle nähty, mutta nämä kuulostavat niin hyvältä että ei kai tässä voi olla saapumatta paikalle :))
Behold ... The Almighty "juliste" Has Come
[q]L@t, 4.5.2008 23:29:
Behold ... The Almighty "juliste" Has Come
[/q]
Rupes olemaan krapula pahimmillaan kun tuota väännettiin. Onneksi L@t jaksoi potkia persuuksille sen verran, että saatiin homma hoidettua lopulta valmiiksi...
Vanha kunnon ocra fontti = reivi fontti. Niin monessa reivi levyssä on just tuo fontti
-----------------------------
mm .. mikä amiga lainaus muka
on kyllä kunnon ranse settiä luvas:D arrakis, mellow trax, kai tracid, green court jne luvas:D
mimmonenkohan on soittolista?
[q]Jimmyfi, 6.5.2008 19:50:
on kyllä kunnon ranse settiä luvas:D arrakis, mellow trax, kai tracid, green court jne luvas:D
mimmonenkohan on soittolista?
[/q]
Kuulostaa 1998-1999 matskulta :)
Itse soitan 1997 ja vanhempaa. Mayday ja Bonzai tavaraa tulossa, lopussa hieman hc soundejakin.
[q]Jimmyfi, 6.5.2008 19:50:
mellow trax
[/q]
ooh!tämä hyvä
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »