MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]Johnny Bash, 6.3.2008 19:00:

Se jää nähtäväksi.. Niinhän tuo xybokin väläytteli jotain paskaa ( ;) ) soittavansa =)
[/q]

Jos ei soitakkaan nopeeta ni silt löytyy ainaki levylaukusta toi Sonic Overkillin I'm watching you die jonka sois kuulevan tuol :D plus jotai vanhoi KHK-releasei...

[q]Zutsuu, 6.3.2008 19:40:

---
Jep jep :). No sen näkee sitten mitä järjestävä taho päättää
[/q]

Nimenomaan.

[q]thebbo, 6.3.2008 19:46:
---
Johnny Bash, 6.3.2008 19:00:

Se jää nähtäväksi.. Niinhän tuo xybokin väläytteli jotain paskaa ( ;) ) soittavansa =)

---

Jos ei soitakkaan nopeeta ni silt löytyy ainaki levylaukusta toi Sonic Overkillin I'm watching you die jonka sois kuulevan tuol :D plus jotai vanhoi KHK-releasei...

[/q]

Kyllä mä taidan Sonic Overkill:in ottaa mukaan ;)

[q]xybo, 6.3.2008 21:00:

---

[/q]

Aiiiiiiit! *nuotti**piis*

[q]xybo, 6.3.2008 21:00:
---
thebbo, 6.3.2008 19:46:
---
Johnny Bash, 6.3.2008 19:00:

---

---

[/q]
Asiaa!

[q]Johnny Bash, 6.3.2008 19:01:
---

Jea, nopeutta vaan...

ja suomi on aika äässist... :P

---

Nii.. oothan säkin täällä! =D=D=D
[/q]

:D no joo toistaseks ainaki :D mut ei nii kamalaa o ko vois ol... ^^mut ei siit se enempää...
tänää jo alotuskinkerej... hope...

[q]JAMQPA, 7.3.2008 09:10:
---
Johnny Bash, 6.3.2008 19:01:
---

Nii.. oothan säkin täällä! =D=D=D

---

:D no joo toistaseks ainaki :D mut ei nii kamalaa o ko vois ol... ^^mut ei siit se enempää...
tänää jo alotuskinkerej... hope...
[/q]

Jeah.. tänään 17h duunia =) kinkerit sit huomenna

Jeesjees... Tänää kuude junal hesaa ja sit odottamaan huomista... Pääsee poristaki pitkäst aikaa johki muual :)))

Liput lipaston ylälaatikossa, eli piiiitkästä aikaa tällaisiin kemuihin. Leon settiä odotellessa :)

Kamera kouraan ja tänne

jooh, saas nähdä mitä sitä soittelee. tässä ehtinyt mieli muuttua jo moneen kertaan :D

itel ois kans Olympukse putki mut en taida viittii ottaa mukaa :D kumminki menee paskaks eikä o vakuutuksia siihe... *khi*

jesjes, kaua ei tarvi enää ootella

huomenna o/

Huomenna sit nostellaan nyrkkiä Vihanyrkille

Jännittää!! Tulee kylmät väreet ku lukee jengin hehkutuksia täällä=)
Eikä plz mitää speedcoree:D

I WANT SPEEDCORE!

ja Fuzzy, vedät kummiski naamat et tuskin tajuat et tulee speedcoree.. LOL

VITTU MÄ EN JAKSA ODOTTAA!!!!!!!!!!!! *pahis**jiihaa*

[q]killer_cat, 7.3.2008 21:39:
VITTU MÄ EN JAKSA ODOTTAA!!!!!!!!!!!! *pahis**jiihaa*
[/q]

Liity kerhoon! ja sun ei tarvi huomenna ajaa 450km ja uhrautua menemällä IKEAAN
mut silti olen yhtä innokas ku neitsyytensä menettämässä oleva poika

tuli vaan mieleen pari biisi toivetta !
Hei dj voisit sää soittaa britney spearssin piece of me? *nauru**nauru* eeehhh, tai sit ei...

mut Tommyknocker - Demolition ja Hard Creation - I Will Have That Power vois olla ihan asiallisia valintoja, nyt kun mun purkufirmasta on 3 tyyppiä edustettuna *pahis**nauru*

O