Millainen on oikeasti kaunis nainen?

Back to yleinen keskustelu O

Kauneutta on rakastaa itseään ja elämää. Siitä se ihan oikeastikin lähtee,ei tartte muokkailla itteensä eikä yrittää olla mikään mallitar. ASENNETTA PELIIN TYTÖT,YOU CAN TURN THE WORLD INSIDEOUT!!!!!!!!!!!!!!*pahis*

jännä vaan että kaikki (ainakin lähestulkoon) painottaa sisäisen kauneuden merkitystä, mutta mitenköhän on IRL? ainakin suhteen alussa/ ennen kuin se ehtii kunnolla alkamaankaan?
eiköhän ulkonäkö alussa ratkaise?

joo joo,mutta ei kai sitä kauneutta ircistä lähdetä etsimäänkään.jos nyt oikein reaaliaikaista face to face kauneutta käsitellään niin kaunis ihminen hehkuu sisältä päin. sitä tuskin näkee ruudussa näkyvän tekstin kautta.

govinda:[q]joo joo,mutta ei kai sitä kauneutta ircistä lähdetä etsimäänkään.jos nyt oikein reaaliaikaista face to face kauneutta käsitellään niin kaunis ihminen hehkuu sisältä päin. sitä tuskin näkee ruudussa näkyvän tekstin kautta.[/q]

Jos kommentoit tuohon edelliseen viestiin, niin IRL ja IRC ovat kaksi aivan eri asiaa. IRL=in real life.

FYI. [=for you information]

Mulle on aina kolahtanut naisen hymy! Naiset joihin olen ihastunut, heillä on ollut aivan ihana hymy! se puree muhun jotenkin! Kyllähän kasvot ja kokonaisuus tulee jollain tapaa katsottua, mutta hymy se on mistä kaikki lähtee...*hymy*

no joo,lyhenteet..kuka niistä mitää tajuaa.*plur*
mut pointti oli ettei se kauneus kuitenkaan pelkkää ulkoista olemusta kata.AWKF.

...aivan... luulis että täällä ois muut asiat mielessä kun pilkunviilaus... hahaa... btw, helöy sweetie!!! Miss you... *suru**suru**suru*

Se oN: + *ökkö* + *sydän* + +
+ + + +

VälillÄ: *vink*, *pelle*, *slurps*, *nukkuu*, *täh*, *ding*, *blush*, *suru*, *enkeli*,

HarVoiN:

NeVeR *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

[muokattu 9.10.2002 05:31]

alphamagic:[q]...aivan... luulis että täällä ois muut asiat mielessä kun pilkunviilaus... *hmph*[/q]

No anteeksi täplän rakasteluni, mutta aattelin vaan tarkentaa... Ei mua kannata niin kauheen vakavasti ottaa.

hey babe!!! törmättiinpäs!!!*hih*
miss you too!!!!
*suru**suru*
mut muista kertoo mitä se AJ sano!!!!!!!!!!halkeen uteliaisuudesta*häh*
ja vielä,lots of*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Joku joskus sanoi:
Kauneus on sitä kun kaikki sopii hyvin yhteen.

kaipa se on osittain totta.

Angeli:[q]Joku joskus sanoi:
Kauneus on sitä kun kaikki sopii hyvin yhteen.

kaipa se on osittain totta.[/q]

Aika hyvin sanottu kyl :)

govinda:[q]hey babe!!! törmättiinpäs!!!*hih*
miss you too!!!!
*suru**suru*
mut muista kertoo mitä se AJ sano!!!!!!!!!!halkeen uteliaisuudesta*häh*
ja vielä,lots of*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*[/q]

miten tämä liittyy aiheeseen..??

miten tämä liittyy aiheeseen..??[/q]

siten että siinä on kauniita sydämiä pitkä rivi perässä.

govinda:[q]
miten tämä liittyy aiheeseen..??

siten että siinä on kauniita sydämiä pitkä rivi perässä.[/q]

Niin ja kaunis sydänhän on aina kauniissa naisessa...

Ja kaunista sydäntä ei voi olla kellään miehellä vai?

Päätin etten enää jaksa välittää siitä minkälaisena ja näköisenä ihmiset minua pitävät.

Katrina:[q]Päätin etten enää jaksa välittää siitä minkälaisena ja näköisenä ihmiset minua pitävät.[/q]

onnellisen elämän ensiaskelia

Se riippuu ihan katsojasta...joidenkin mielestä silmät kertoo kaiken...*ding**voiei*

Kun katselee näitä Klubituksen kuvia, ja neitokaisia niissä, herää kysymys....Kaikissa kuvissa, joissa esiintyy massasta poikkeamaton, tiukkavatsainen, pitkähiuksinen tyttö/nainen, kaikki ovat ihan "oo, kaunis", "söpö, ihana jne.." Miksi he ovat kauniita?????*täh*Kaikki samannäköisiä.

Minä en ole kaunis. En ole varma olenko edes söpö. Minä olen vain minä, mahoineni kaikkineni silmälaseineni finneineni*hymy*Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen*häh*

Kertokaa siis toverit, mikä tekee naisesta kauniin? Onko se ulkokuori, vai onko sillä sisustalla enää mitään väliä?

O