Millainen on oikeasti kaunis nainen?

Back to yleinen keskustelu O

kuilu:[q]
Tai sit hankkii itellee peilin tilalle sellasen äijän, joka vähän väliä kattoo suoraan silmiin ja sanoo:”VITTU SÄ OOT GURU JA MAAILMAN KAUNEIN NAINEN!” ja mosauttais sellasen lehmänpusun päälle!

Toimii takuuvarmasti!*vink*

- itsehymiötuntoa -
[/q]

Kyllä. Ja just kunnon lehmänpusu viel vakuudeksi.

oooh, mut sithän se vast onki jees jos on sekä se peili josta näkee itsensä ja voi sanoo et VITTU MÄ OON GURU ja sit viel mies joka sanoo saman ja vähäse viel lisää.. *aah* olisko niin hyvä säkä et mulla ois ne molemmat? jooooo (: *plur**plur**plur*

Noi edellisen sivun eukot on tollasia perus pamsunaamoja.
hyhhyh.....*eiei*.....*piis*

kaunis nainen on semmoinen jota jaksaa kuunnella
tietysti aluksi katsotaan ulkonäköö
mutta se ei oo se tärkein asia naisissa
jos se on jollekin tärkeää tämä kyseinen henkilö voi alkaa seurustella muovinuken kanssa*iloinen*

Pikachu:[q]Noi edellisen sivun eukot on tollasia perus pamsunaamoja.
hyhhyh.....*eiei*.....*piis*[/q]
pyh niin on.mutta se kuva, joka on mun viestissä viime sivulla on kaunis, oikeasti kaunis.eikö olekkin?

edellisen sivun lopussa on linkki

ääh mikään kolmonen...ite oot!

Kauniilla naisella on muotoja eli tissit ja perse, niin se vaan on!

Avernian:[q]kuusi:ääh mikään kolmonen...ite oot!

En kuule lähellekään! *nauru*[/q]
no en kyllä tiedä, ku en ole ikinä tavannut.

hah, ehkä sen joskus teen

ainiin ja sit viel sanon et ulkoisesti täydellinen nainen on mielestäni penelope cruz. ne silmät uuh, ja se tukka aahh, ja se pieni siro ja treenattu kroppa iih..

ja se ei o ihan sellanen massamammakaan.

sen kroppa on kyllä mahtava, mutta jotenkin sen naama ei ole mun mielestä yhtään kaunis.outo juttu.kaikki aina kehuu sitä, mutta mua se ei säväytä kyllä yhtään.

kuusi:[q]sen kroppa on kyllä mahtava, mutta jotenkin sen naama ei ole mun mielestä yhtään kaunis.outo juttu.kaikki aina kehuu sitä, mutta mua se ei säväytä kyllä yhtään.[/q]
ai. mun kaa taas kukaan ei o ollu samaa mieltä. kaikist se näyttää liian laihalta narkilta :o

tällanen on oikeasti kaunis nainen, mutta vain kaunis, ei välttämättä paras nainen, mutta kaunis.*nauru**pahis*
http://www.slitz.se/senaste/expo/0108_Nerme/popup/3.jpg

Täytyy kyllä sanoa että mä en edelleenkään saa noista isotissisistä tusinablondeista mitään kiksejä. Kyllä naisessa täytyy olla jotain persoonallista ja särmäkkyyttä että tämä on edes kaunis, kiinnostavasta puhumattakaan.

panisin*pahis*

mietin tuossa, että mitä ihmeen tekemistä pituudella on kauneuden kanssa? itse olen 158cm pitkä, ja todennäköisesti yhtä nätti kuin 180cm hujoppinakin... *täh*

[muokattu 25.4.2003 17:53]

Pituudella on ehkä se merkitys (huom. ehkä) että pidemmän ihmisen vartalo näyttää yleensä (huom.ei aina) paremmalta. *piis**iloinen*

en siis puhunut nyt pelkästä "naamanättiydestä" vaan kokonaisuudesta

[muokattu 25.4.2003 18:22]

Kinkkisempi kysymys. Jokaisella on omanlainen mielikuva mieleisestään unelma naisesta. Ulkoisista ja sisäisitä kauneuksista on paha "kinata" toisten kanssa. ..mutta naisen pitää olla ensisijaisesti sisäisesti kaunis, mukavan näköinen ulkokuori on pelkkää +:aa Alkuvaiheessa huomio kiinnittyy "ulkokuorisiin" asioihin...sisäisiin tuntemuksiin päästään käsiksi vasta hiukan myöhemmässä vaiheessa...*justjoo*

Kun katselee näitä Klubituksen kuvia, ja neitokaisia niissä, herää kysymys....Kaikissa kuvissa, joissa esiintyy massasta poikkeamaton, tiukkavatsainen, pitkähiuksinen tyttö/nainen, kaikki ovat ihan "oo, kaunis", "söpö, ihana jne.." Miksi he ovat kauniita?????*täh*Kaikki samannäköisiä.

Minä en ole kaunis. En ole varma olenko edes söpö. Minä olen vain minä, mahoineni kaikkineni silmälaseineni finneineni*hymy*Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen*häh*

Kertokaa siis toverit, mikä tekee naisesta kauniin? Onko se ulkokuori, vai onko sillä sisustalla enää mitään väliä?

O