Minne matkustat seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 68
- Seuraava »
Lauantaina Israel /Eilat, Tel Aviv, Nahariya = mummolaan joululomailemaan
Leville ja sit Portugaliin <3
Kirkkonummelle Joulun viettoon
[q]Tarsu, 11.12.2007 09:28:
perukaa nyt niitä aasian tai karibian matkoja,
mä haluun vuodenvaihteessa upottaa jalat
nilkkoja myöden hienoon hiekkaan
kuuman auringon alla!
ei löydy matkoja (ihmismäiseen hintaan), ei!
:/
[/q]
Siis täh!? Otat lennot sinne minne haluat ja paikan päällä etsit hotellin/motellin/hostellin! Se, että lomapaketit on myyty loppuun, ei tarkoita sitä, että lennot ja hotellit olis kaikki täynnä.
Lontooseen kohta lähtö *sydän*
[q]Samu, 19.12.2007 14:24:
Siis täh!? Otat lennot sinne minne haluat ja paikan päällä etsit hotellin/motellin/hostellin! Se, että lomapaketit on myyty loppuun, ei tarkoita sitä, että lennot ja hotellit olis kaikki täynnä.
[/q]
ei tarkoita, ei.
mut joulunaika tarkottaa sitä et meno-paluu esim thaimaahan
maksaa väh 2000
mun mielest toi on jo hiukka liikaa
[q]Tarsu, 19.12.2007 21:18:
---
Samu, 19.12.2007 14:24:
---
ei tarkoita, ei.
mut joulunaika tarkottaa sitä et meno-paluu esim thaimaahan
maksaa väh 2000
mun mielest toi on jo hiukka liikaa
[/q]
No eihän nyt sentään! Parin minuutin haulla löytyi jo paljon halvempaa. Jos pystyt joustamaan muutaman päivän suuntaan tai toiseen, näyttäis löytyvän meno-paluita Bangkokiin alle 900 :lla! Siitä lentokentältä saman tien liput Krabille joku 50-100 .
Tai vaikkapa ihan toiseen suuntaan - Helsingistä Rio de Janeiroon alkaen 860 meno paluu!
voisiko joku ystävällinen antaa vinkin putiikista,
josta saisin ihmismäiseen hintaan matkan jonnekin
lämpimään 25.12 - (viim.) 6.1 ajalle!?
Lu Shan:in (Jiangxi, Kiina) kuumille lähteille perjantaina.
Kouvolaan.
Korsoon
-M
Hämeeseen, sitten Berliiniin
Tammikuussa Gran Canaria
Keuruulle
Tanskaan helmikuussa. Saattaa olla, että pääsee käväseen vielä Persianlahdella ennen sitä, joskin sikäläiset tuppaavat suhtautumaan hiukka nihkeesti meidän vääräuskosten matkustelua alueelle, kun on se aika vuodesta...
kotiin !
southeast asia kutsuu
Enste jouluksi Hamina- Lahti ja sitten uunna vuonna Thaimaa- Laos -Vietnam -Malesia
[q]Mark, 20.12.2007 08:12:
Korsoon
-M
[/q]
Tuu moikkaan mua ylästöön!
Tossa pari päivää sit tuli vaan mieleen et tällästä topikkii tällä ei vielä ole ja olisi kiva aina nähän mihin jengi matkustelee.
Voi laittaa myös kenen kanssa menossa ja kuinka pitkäksi aikaa, tai jos jopa muutat pysyvästi jonnekkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 68
- Seuraava »