Minne matkustat seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 68
- Seuraava »
Reilun viikon päästä Ibizalle :)
Sit lokakuun alussa Lontoo/Brands Hatch ja marraskuun lopulla Australia.
joulukuussa punaselle merelle viikoks :) onneks on opastettu matka ettei oo vaaraa kosahtaa niin pahasti ku viimekertanen reissu.
Huomenna Tanskaan, pariks päiväks
Marraskuun lopulla pitäis lähtee New Yorkkiin
Perjantaina Madridiin
reilun parin viikon päästä taas Lontooseen.
ja sit 14. marraskuuta Suomeen :P
Joulukuussa kuukaudeksi Intiaan
Mikkeliin.
Tukkisaareen
raahaudun töistä kotiin 230m
-->
Ja 20.11 Amsterdamiin
[q]mariq, 30.7.2008 14:45:
---
Loma on tiedossa mut kohteesta ei oo hajuakaan. Aateltiin murun kans katella joku äkkilähtö sit siinä ennen loman alkua.
---
[/q]
Noniin, se siitä ensi viikon matkasta; muru huomasikin toissapäivänä, et passi menee vanhaksi ens keskiviikkona kyllähän pikapassin ehtis vielä hankkia, mutta kun mä en nyt tiedä saanko palkkaa tällä viikolla, niin ei oikein lentoja täs varailla
[q]mariq, 2.9.2008 17:15:
Noniin, se siitä ensi viikon matkasta; muru huomasikin toissapäivänä, et passi menee vanhaksi ens keskiviikkona kyllähän pikapassin ehtis vielä hankkia, mutta kun mä en nyt tiedä saanko palkkaa tällä viikolla, niin ei oikein lentoja täs varailla
[/q]
.. meilläki alkaa loma lähenee eikä mitään suunnitelmia että mihin oltais menossa viime tippaa jäi ehkä
[q]noena, 3.9.2008 15:34:
---
mariq, 2.9.2008 17:15:
---
.. meilläki alkaa loma lähenee eikä mitään suunnitelmia että mihin oltais menossa viime tippaa jäi ehkä
[/q]
Mul ois suunnitelmia vaikka muille jakaa, mut toteutuspuolen toimintamahdollisuudet rajottaa ikävästi
[q]mariq, 3.9.2008 15:36:
---
noena, 3.9.2008 15:34:
---
mariq, 2.9.2008 17:15:
---
---
Mul ois suunnitelmia vaikka muille jakaa, mut toteutuspuolen toimintamahdollisuudet rajottaa ikävästi
[/q]
Totta, passin vanheminen ehkä hieman hankaloittaa matkustamista :D
.. Mutta juu, me saatiin päätettyä et mihin mennään, lennot ja hotellit hoidettu ja lähtö tiistaina, Milano here we come
-Edit-
[q]noena, 4.9.2008 13:28:
---
.. Mutta juu, me saatiin päätettyä et mihin mennään, lennot ja hotellit hoidettu ja lähtö sunnuntaina, Milano here we come
[/q]
Oooh! *kade*
Kohta pitäs lähteä lentoasemalle ja kohti Amsterdamia
Marraskuussa 2 viikkoo Los Angelesissa o/
Viroon!
kk päästä krabille... ehkä sitä ennen vielä Chiang Rai & Khon Kaen.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 68
- Seuraava »