Minne matkustat seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 68
- Seuraava »
Mijas, Espanja.
05.10.-12.10.
Ehtihän sitä olemaankin kotona jo melkein 2 päivää ennenkuin seuraava matka meni varaukseen.
[q]Chäz, 23.6.2008 23:40:
Lauantaina Southamptoniin (taas..)
[/q]
UUH! Mitäs siellä? Mä oon asunu commonin vieres
Ite lähen 20.8 Mexicoon ja siitä etiäpäin guatemala-costarica-nyc-l.a-san jose-fidzi-aussit jjaa sit onki suunnitelmat auki
25-27.7 Ibiza ja 1.8-10.8 Suomeen
29.06 -> Tallinna -> Berliinissä viikko tai pari -> kohde tuntematon, kuukausi aikaa reissata..
[q]isokeksi, 26.6.2008 10:18:
---
Chäz, 23.6.2008 23:40:
---
[/q]
pitää mennä tapamaan vanhoja työkavereita aina välillä. Asuin itse Shirleyssä pari vuotta (aika tylsä paikka toi souhtampton onneks tajusin muuttaa pois sieltä )
Möksälle huomenna
[q]Chäz, 26.6.2008 20:21:
---
isokeksi, 26.6.2008 10:18:
---
Chäz, 23.6.2008 23:40:
---
---
pitää mennä tapamaan vanhoja työkavereita aina välillä. Asuin itse Shirleyssä pari vuotta (aika tylsä paikka toi souhtampton onneks tajusin muuttaa pois sieltä )
[/q]
Kivaa! Ite en oo käyny niillä nurkilla aikoihin, mutta hauskaa on aina ollut. Ehkä sen takia, kun ollaan kavereiden kaa järkätty kaikkee jännää tekemistä. Eipä siellä muuten tosiaa oo paljoo. Hm, pitäis varmaan jossain vaiheessa kääntyä siellä. Ehkä kotimatkalla ens vuoden puolella
Turkuun maanantaina! Huisia.
Sveitsiiiiin tädin luokseeee!!!*hihu* Enää yks duunipäivä ja sit alkaa loma!! Ja su aamulla lähtee kone Brysseliin ja sieltä Geneveen*plur* Toivottavasti ilmat suosii ja tuun yyber ruskeena bäkkii=) hähä
[q]duvin, 18.4.2008 13:49:
---
akir0, 18.4.2008 13:18:
---
grn-resort, 18.4.2008 13:10:
---
akir0, 15.4.2008 12:25:
Toukokuun alussa duunireissu San Franciscoon.
---
poikkea
http://www.rubyskye.com/
---
Hoho, olis näemmä Armin van Buureni ja John 00 just silloin kun oon tuolla :)
---
Ollaan sit ilmeisesti samaan aikaan, mahdollisesti myös samassa tapahtumassa? (ti-pe)
[/q]
tuliko käytyä Ruby Skyessä?
Huomenna ateenan kautta mykonokselle ateenassa lämpötila +38 pääseeköhän sitä saarille ilman lämpöhalvausta...
Viikon päästä Hampuriin ja Berliiniin!! Viikon reissu vaan, et eihän siinä kerkee kuin nuuhkasta ympärilleen... Mutta ihanaa päästä reissuun pitkästä, pitkästä aikaa!
Fiiliksiä vähän laski kun lompakko katosi perjantaina ja jouduin kuolettamaan kortit, eivät satasen varmalla kerkee tulla ens viikon aikana...
Lennot on varattuna heinäkuun loppuun hki->berliini ja elokuun puoleen väliin pariisi->hki
Vielä pitäis se väli siihen täyttää jollain kivalla. :P Varmaan piipahdetaan venetsiassa ja marseillesissa ja ehkä jossain pikkupaikassa alpeilla. Saas nähä.
[q]Hyzenthlay, 29.6.2008 09:58:
Huomenna ateenan kautta mykonokselle ateenassa lämpötila +38 pääseeköhän sitä saarille ilman lämpöhalvausta...
[/q]
Hyvää matkaa! Mykonos on kiva saari. oletko ennen käynyt?
Kulosaareen
[q]grn-resort, 29.6.2008 13:34:
---
Hyzenthlay, 29.6.2008 09:58:
---
[/q]
Kiitos! en oo aikaisemmin, mut sellanen mielikuva mulla tosta saaresta on, että tuun varmaan tykkäämään :)
[q]Hyzenthlay, 29.6.2008 14:01:
---
grn-resort, 29.6.2008 13:34:
---
Hyzenthlay, 29.6.2008 09:58:
---
---
Kiitos! en oo aikaisemmin, mut sellanen mielikuva mulla tosta saaresta on, että tuun varmaan tykkäämään :)
[/q]
Sulla on ihan oikea mielikuva saaresta. voin suositella. mille beachille olet menossa?
http://www.mykonos.com/Beaches.shtml
Manseen
[q]thomas, 29.6.2008 15:01:
Manseen
[/q]
mitä mansessa?
Tossa pari päivää sit tuli vaan mieleen et tällästä topikkii tällä ei vielä ole ja olisi kiva aina nähän mihin jengi matkustelee.
Voi laittaa myös kenen kanssa menossa ja kuinka pitkäksi aikaa, tai jos jopa muutat pysyvästi jonnekkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 68
- Seuraava »