Minne matkustat seuraavaksi?

Back to yleinen keskustelu O

Pohojam maa odottaa <3

Melkein yhtä hyvä kuin ulkomaat siis.

[q]Jammailija, 12.2.2008 13:02:
Etelä-Afrikka kutsuu huomenna.

-Johannesburg - Nelspruit - Pretoria - Koillisrannikon luonnonpuisto - yks paikka, minkä nimee en osaa kirjoittaa*nauru*.

9 päivän ohjelma mietitty ja räätälöity tarkkaan. Osittain asutaan teltassa, mökissä, hotellissa, paikallisten asukkaiden luona.

Parasta matkassa on se, että saa olla lähekkäin tekemisissä paikallisten ihmisten kanssa ja näin ollen pääsee paremmin itse kulttuuriin sisälle.

Työ- ja lomareissu siis.

Ja jännittää*blush*.
[/q]

Hyvää reissua!!

[q]Jammailija, 12.2.2008 13:02:
-klips-
[/q]

Toi tulee kyl salettiin olee hieno reissu, hitto et Afrikka voikin kiinnostaa Have great fun! :)

-M

Perjantaina Berliiniin viikoksi :)

Olisiko jollakulla ehdotuksia perjantaille ja/tai lauantaille klubeista? Tresor ja Panoramabar nähty (ja ihastuttu) jo kertaalleen, niin voisi käydä jossain muualla jos vaikka löytyisi jotain kivaa :)

vajaan kahden viikon päästä Madeiralle*jiihaa* vaikka tuskin ihan hirveesti tulee piletettyä, mutta otankin sen (hermo)loman kannalta, kun nyt kerrankin on varaa ja aikaa tämä reissu tehdä*joo*

takaisin Buenos Airesiin... ja sit ens viikolla Suomeen! o_O

Huomenna Saariselälle on jo niin hinku Lappiin että se tuntuu ihan fyysisenä kaikerruksena

Lauantaina viikoksi Lontooseen

Espooseen

-M

singapore baby. ens kuus.

Abu Dhabi/Dubai reilun viikon päästä

[q]Zapa, 14.2.2008 14:33:
Dubai reilun viikon päästä
[/q]

Kantsii tsekkaa kengänpohjat ennen kuin menee.

[q]Zapa, 14.2.2008 14:33:
Abu Dhabi/Dubai reilun viikon päästä

[/q]

vajaa kuukaus sitten tuli Dubaissa viikko lomailtua, aivan helmi mesta =) muutama vinkki reissua varten jos et ole ennen Arabiemiraateissa käynyt:

Aivan helvetin turvallinen paikka, ei pelottanut yhtään kävellä ahdasta ja täysin pimeetä katua 02:00. Meikäläistä oisi voinut kusettaa 100kertaa viikon aikana, mutta koska rangaistukset ovat niin kovat ei paikalliset uskalla sitä tehdä ja jos tekevät usein tekijät saadaan kiinni.

Ihmiset ehkä hieman yliystävällisiä, esim ite olin ostarin vessassa kusella ja menin pesemään käsiä niin sillä aikaa vessan siivooja lopetti hommansa kesken ja juoksi hakemaan mulle käsipaperia ja ojensi ne minulle, WTF!

Deira CityCenteriin EI kannata mennä perjantaisin, aivan saatanasti porukkaa liikenteessä sillon. Onneksi ostoskeskukset ovat rakennettu korkeiksi ja väljiksi niin tungos ei tunnu niin ahdistavalta. Mall Of the emirates on aivan kunkku mesta, jos laskettelu kiinnostaa niin suunta Ski Dubaihin, tais olla 35/2h sisältäen lauta/suket + talvivaatteet(oma pipo pitää hygieniasyistä olla)

Paikalliset mehut aivan helvetin hyviä verrattuna suomen "täysimehuihin" suosittelen lämpimästi tutustumaan.

Ei täs muuta offtopiccia.

[q]Dueno,
*KLIP* [/q]

Kiitti vinkeistä! Mulla on Dubaissa paikallista jengiä messissä, sieltäkin tulee tipsejä varmaan :)

Hollanti :D Amsterdam

Jos ei yllättäviä työmatkoja tule niin seuraava reissu on maaliskuun lopulla Etelä-Ranskaan. Lennot on Geneveen (Finskin pisteillä) ja siitä sitten rajan yli kaverin luo Grenobleen. Ja sitten sieltä etelää kohti pariksi päiväksi. Pläänit nyt on vähän auki vielä mutta lennot sentäs on.

Onko kellään ideoita missä siellä pääsee bilettämään? Genevessä? Etelä-Ranskassa (Nizza)?

[q]zaler, 30.1.2008 09:16:
stockholm
[/q]
Me too! En tosin samaan aikaan.

no vittu Suomeen! :(
huomenna! :( :(

Ens maanantaina ->Köpis->Reykjavik! 8 päivää siel ja sit kotiin... ja pääsiäisenä ruotsiin :)

Tossa pari päivää sit tuli vaan mieleen et tällästä topikkii tällä ei vielä ole ja olisi kiva aina nähän mihin jengi matkustelee.
Voi laittaa myös kenen kanssa menossa ja kuinka pitkäksi aikaa, tai jos jopa muutat pysyvästi jonnekkin.

O