mikä on ihkistä?

Back to häröily O

Hei babet,se on elämä.Uskokaa tai älkää*joo*.

Oma kulta kainalossa meren/järven rannalla auringon laskun aikaan........
YSTÄVÄT......pelastavat päiväsi oli se miten ikävä tahansa....
Biletys...... pystyt irtautumaan arjesta ja antaa musiikin viedä sut uusiin ulottuvuuksiin....

tjupakki-tauko.aiiiiiii*hih*

Ihkistä on ikioma ISO Makuunin karkkisäkki!!!

On tietty paljon tärkeempiäkin asioita, mut kaikki ne jo aiemmin mainittu...

Bileet+Tamppaaminen
Kaverit
Hyvä yhteishenki
Ketään ei vituta
Meri
Grillaaminen
Saunominen
Nukkuminen

Näitä riittäis.. mut eikö näillä kaikilla oo jokin yhteinen nimitys....mikähän se oli...elämä tai joku..*iloinen*

Se mahtava tunne kun sun ja jonkun vieraan ihmisen katse kohtaa kadulla ja varsinkin reiveissä. Ja hetken tuntuu että te pystytte lukemaan toisenne ajatukset. SE ON NIIN HIENOO! *ökkö*

Tanya:[q]hetken tuntuu että te pystytte lukemaan toisenne ajatukset. SE ON NIIN HIENOO! *ökkö*[/q]

ääk. toivottavasti kukaan ei lue mun ajatuksia tollaisissa tilanteissa

Rakkaus, rakastaminen ja rakastettuna oleminen.

Bella:[q]hipit ei ainakaan[/q]
*nauru**nauraa**plur*

se että voi joskus ihan spesiaali tilanteissa heittäytyä oman rakkaan kanssa teinaritasolle...

Se kun antaa tikkarin ihan tuntemattomalle bailaajalle! Se ilme on mahtava! Olen testannut muutaman kerran

Avernian:[q]
Vallan ihkistä on kuunnella kun kaverit on onnellisia.
Joskus voi ikävä kateellisuuden puuska käydä, mut ei se kauaa kestä.
[/q]

Miksi et itse ole onnellinen?

Tanssiminen, kaikki mitä mulla on ja tulee olemaan

elämä

tanssiminen*plur*
lepo*plur*
suklaan syönti*plur*
oikeastaan koko elämä*plur*

kaverit. *sydän*

musiikki.

MUN OMA KONE !

nojoo.

[q]elämä[/q]

Niinpä

Lapissa kamujen kanssa. Koko päivä rinteessä illalla mökillä saunaa safkaa ja bissee. Se on sit jotain

HzO:[q]Lapissa kamujen kanssa. Koko päivä rinteessä illalla mökillä saunaa safkaa ja bissee. Se on sit jotain [/q]
Voi että. *huokaus* Niin onkin. Tän talven Ylläksen matka taitaa kyllä multa valitettavasti rahanpuutteen takia jäädä sivuun. Se ei sit taas oo oleenkaan ihkistä.

kun on toi mikä on ärsyttää voorum, niin tällaisen peruspositiivi ihmisinen pitää perustaa tämmönen paikka näille ihasteluille ja kivoille jutuille...eli mikä on mukavaa?

*plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**pelle**pihkassa**sydän**enkeli**

O